Part -19 (Zawgi )

Start from the beginning
                                    

အိုး..သိသိ..အရင္ေခတ္ကလို မိန္းမတစ္ေယာက္ လင္ေကာင္မေပၚဘဲ ေမြးလို႔ တ႐ြာလုံးက ဝိုင္းဖယ္ထားတဲ့ ေခတ္မဟုတ္မေတာ့ဘူး..၂၁ ရာစု ေရာက္ေနၿပီရွင္..ဘယ္သူ႕ကိုမွ တာဝန္ယူခိုင္း စရာမလိုဘူး ဒီကေလးတစ္ ေယာက္ကို ေမြးၿပီး ကြၽန္မတို႔ သမီးေလး ဆက္ၿပီး အသက္ရွင္လို႔ရေသးတယ္..ဘာလဲ ကြၽန္မတို႔ မိသားစုက ကုန္းေကာက္စရာ မရွိတဲ့ မိသားစုလည္း မဟုတ္..

မင္း စိတ္ကို ..ငါနားလည္ပါတယ္..မင္း သမီးေလးကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲ ဆိုတာလဲ သိတယ္..ဒါေပမဲ့ တို႔မိဘ ေတြအခ်င္းခ်င္း မာနၿပိဳင္ၿပီး ငါတို႔ေျမးျဖစ္လာမဲ့ ဗိုက္ထဲက ကေလးအတြက္ စဥ္းစားရမယ္..နန္း..

ဒါကေတာ့..

သူ႕စကားကို စဥ္းစားသလို ျဖစ္သြားၿပီး ေနာက္ထပ္ စကားထပ္မထြက္လာ၍ သူကဘဲ..

တစ္ဖက္ မိသားစုက လက္မခံဘူးဆိုတာကလည္း ဆရာကေတာ္ တစ္ဦးတည္းပါ..ဆရာႀကီးက နားလည္တယ္..သူနဲ႕ ငါနဲ႕ စကားေျပာၿပီးၿပီ.. ေမာင္ရွိန္းေခတ္လူကို ၾကည့္ပါလား..ေန႕တိုင္းလိုလို သမီးေလးဆီကို လာေတြ႕တာဘဲ..

ဒါက သူ႕အျပစ္လုပ္ထားတာေလ..သူတို႔ခ်င္းခ်င္း ေမတၱာဆိုတဲ့အရာ နည္းနည္းမွ ရွိတာမဟုတ္ဘူး..အခု ကြၽန္မသမီးက မခ်စ္မႏွစ္သက္သူနဲ႕ တစ္သက္လုံး ေနခိုင္း မလို႔လား..ရွင္က 

ဒါေၾကာင့္ေျပာတာ..နန္းစံရာ မင္းတို႔ မိန္းမေတြ ရႈပ္ရင္ တိုင္းျပည္ပ်က္တယ္ဆိုတာအစအဆုံး ငါက ရွင္းျပေနရမွာလားဒီကိစၥေျပရွင္းဖို႔ သမီးေလး အတြက္ အေကာင္းဆုံး လုပ္ေနၾကတာဘဲ မဟုတ္လား.. မင္း ငါ့ကို ယုံၿပီး လိုက္ခဲ့လိုက္ပါ..အားလုံး အဆင္ေျပသြားေစရမယ္..

မျဖစ္နိုင္ဘူးအဲလို အေပၚယံ အျဖဴသုတ္ထားတဲ့ အုတ္ဂူလိုမ်ိဴး မိသားစုနဲ႕ ခမည္းခမက္ မေတာ္နိုင္ဘူး..

ခုေတာင္ အဲေလာက္ေဆာ္ကားေနတာ လက္ထပ္ေပးျဖစ္ခဲ့ရင္ ကြၽန္မ သမီးကို ဘယ္ေလာက္ေတာင္ နိုင္ၾကမလဲ..

က်စ္..!!ဒုန္း..

အခန္းတံခါး ပိတ္လိုက္ပုံအရ ပါးပါး အျပင္ထြက္သြားပုံရသည္။ ျငင္းခုံေနတာေတြလည္း ၿငိမ္က်သြားသည္။

👑မောင့် အရှင် Where stories live. Discover now