Qin Yun antik taş kuleye baktı ve gizlice paniğe kapıldı. Bu sadece ilk seviyeydi ama zaten üç temel, orta ve yüksek seviyeli dövüş sanatını içeriyordu.
Pubfuture Reklamları
Kütüphanenin birinci katının girişinde nöbet tutan birkaç orta yaşlı adam vardı. Orada devriye gezen bir düzineden fazla orta yaşlı dövüş sanatçısı vardı. Yang Shiyue ve Qin Yun, kütüphaneye girmeden önce sorguya çekildiler.“Hocam, nasıl daha iyi bir dövüş tekniği elde edebilirim?” Qin Yun'un öğrenmekte olduğu Xuan Yang Taktiği sadece bir geçişti.
"Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunda, yeterli güce sahip olduğun sürece, daha düşük bir Kara Seviye Dövüş Sanatları sınıfına geçebilirsin." Yang Shi Yue'nin hafif aracı, kitap raflarından birer birer geçerek yollara aşinaydı.
Alt karanlık sınıf, ruhsal seviyenin çok ötesindeydi! Ruh düzeyi dövüş sanatları olan birçok ailenin çok gurur duyduğunu bilmek gerekir.
Qin Yun, Gizemli bir seviye geliştirme tekniği elde etmeye kararlıydı!
Yang Shiyue, "Uzun yıllar oldu ama hiç kimse Xuan Seviyesinde bir gelişim tekniği elde edemedi." dedi.
Bir kitaplıktan bir kitap çıkardı ve Qin Yun'a uzattı. “Bu « Ateş Bulutu Adımları ». Bu bir hareket tekniği ve ateşli dövüş ruhuna sahip insanlar için çok uygun.”
Dövüş sanatları geliştirme tekniklerini daha iyi anlıyordu ve Qin Yun için daha uygun olanları seçmişti.
Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunda öğretmenler, öğrencilere Ruh Düzeyinin üzerinde dövüş sanatları öğretemezdi. Bu adaleti bozar ve buna izin verilmezdi.
Yang Shiyue'nin Qin Yun'a verdiği Kara Yang Sanatı Ruh Seviyesi Dövüş Sanatları değildi, bu yüzden sorun değildi.
Çok geçmeden Yang Shiyue, Qin Yun için başka bir gelişim tekniği buldu ve "Bu <Alev Işık Yumruğu>" dedi. Senin için çok uygun. Çalışmaya git ve ezberle.”
İki gelişim tekniğini öğrendikten sonra, artık onları araştırmasına izin vermiyordu.
Ek olarak, Cennetin Yolu Kütüphanesinde, kütüphaneden kitap çıkarılmasına izin verilmeyen bir kural vardı. İçeriği iyice ezberlemek gerekiyordu.
Qin Yun sessiz bir çalışma odasına geldi ve iki yüksek dereceli dövüş sanatı tekniğini ezberledi.
Bu dövüş sanatları kitaplarında, yaşlılar tarafından bırakılan ve son derece önemli olan birçok not vardı.
Dövüş Sanatları Aristokrat Klanı'nın bu açıklamalı yetiştirme tekniği kitapları nedeniyle Dövüş Sanatları Akademisi'ne girmek isteyen pek çok öğrencisi vardı. Bu, yetiştirme tekniğinde daha da hızlı bir şekilde ustalaşmalarını sağlayacaktır.
Qin Yun'un her şeyi ezberlemesi sadece dört saatini aldı. Ardından, Yang Shiyue ile Dövüş Sanatları Köşkü'nden ayrıldı.
"Öğretmen, Dövüş Sanatları Kütüphanesindeyken çok dikkatli görünüyordunuz!" Qin Yun, kütüphaneden çıktıktan sonra fısıldadı.
“Orada bir hata yaparsam bir daha oraya giremem. Ben bir istisna değilim.” Yang Shiyue ayrıca fısıldadı: "Çok fazla kısıtlama olmasaydı, tekniklerimi size aktarabilirdim."
Sahip olduğu becerilerin çoğunu Dövüş Sanatları Akademisi'nden almıştı, bu yüzden onları gelişigüzel başkalarına öğretemezdi.
Bu, Dövüş Sanatları Akademisi'nden elde edilen bir yetiştirme tekniği değildi ve çok yüksek seviyedeydi. Kendi öğrencisine ders veremezse adaleti bozar. Dövüş Sanatları Akademisi'nin kuralı buydu.
Diğer dövüş sanatlarını Qin Yun'a aktarmak için gizlice elde etmedikçe.
Bambu ormanındaki evine döndükten sonra Yang Shiyue, Qin Yun'a az önce edindiği yetiştirme tekniği hakkında talimat vermeye başladı.
"Ateş Bulutu Adımları, vücutta özel bir tür sıcak havanın ortaya çıkmasına neden olarak, esas olarak iç ateş enerjisinin ısı özelliğini kullanır. Sıcak hava yükseldikten sonra vücut hafifler. Büyük mükemmellik aşamasına ulaştıktan sonra kişinin havada uçabileceği söylenir." Yang Shiyue dedi.
“Hocam, dövüş sanatları tekniğinin derecesi nasıl değerlendirilir?” Dövüş sanatlarının seviyesi ne kadar yüksekse, o kadar iyidir? ” Qin Yun bu konuda pek bir şey bilmiyor. ”
"İçsel güç yetiştirme yöntemimin seviyesi ne kadar yüksekse, o kadar iyi!" Dövüş becerilerine gelince, esas olarak insanlara bağlıdır. Bunda ne kadar ustalaşırlarsa, o kadar güçlü olacaklardı! Bir dövüş sanatında ustalık, başlangıç aşaması, ileri aşama, ustalık aşaması, mükemmellik aşaması ve büyük mükemmellik aşamasına ayrıldı. Ancak çoğu insan, yalnızca tam ustalık düzeyine ulaşabildi. Sadece birkaç kişi mükemmellik seviyesine ulaşabildi.
"Mükemmel mükemmelliğe gelince, bu sadece bir konsept. Bir dövüş sanatının yaratıcısı bile bunu başaramayabilir."
Yang Shiyue, dövüş sanatlarıyla ilgili konuyu çok ciddi bir şekilde anlattı.
"Dövüş sanatlarının sınıflandırılmasına gelince, iki açıdan belirlenebilir."
“Birincisi, girişe ulaşmanın etkilerini deneyimlemek! İç qi'nin gücünü ortaya çıkarmak için bir dövüş sanatları tekniği kullanılır. Dövüş sanatlarının seviyesi ne kadar yüksek olursa, iç Qi'nin gücü o kadar güçlü olur.
"Eğer hem Ruh Seviyesi hem de Yüksek Seviye Dövüş Becerileri aynı seviyede ustalaşırsa, iç Qi'nin daha güçlü bir güçle patlamasını sağlayan kesinlikle Ruh Seviyesi Dövüş Becerileri olacaktır. Yüksek seviyeli dövüş becerilerini büyük mükemmellik aşamasına kadar öğrenebilirseniz, o zaman ruh seviyesi dövüş becerilerinin büyük başarı aşamasıyla karşılaştırılabilir olabilirsiniz. ”
“Cevap için teşekkürler öğretmenim!” Qin Yun, dövüş sanatları konusunda iyi bir anlayışa sahip olduğu için başını salladı.
"Kaynak Yang Taktiğini İlk Aşamaya kadar geliştirebildiğin için, kavrama yeteneğinin son derece yüksek olduğunu görebiliyorum. Dövüş sanatlarını anlamak, Spirit Vein Martial Spirit'ten daha önemlidir. Önce iki dövüş sanatını kendi kendine öğrenmelisin.
Yang Shiyue, "Gök Aslanı Dövüş Sanatları Yarışması'nın ne zaman başlayacağını gidip soracağım" dedi.
YOU ARE READING
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...
Bölüm 18 Ateş Bulutu Adımları
Start from the beginning