- Ez egy jó ötlet. Sokan lesznek itt a Hercegségben. - értett vele egyet a fekete hajú barátnőm és ő is jegyzetelni kezdett.

- Gondolkodjanak rajta a hétvégén. Maguk is jönnek a futamra. A gyerekeket mindig elvisszük és elkél a segítség. Bár nem tartozik a szakmájukhoz, inkább vegyük személyes szivességnek.

- Nem probléma. - mondtuk kórusban, de nekem összeszorult tőle a gyomrom.

Nagyot nyeltem és inkább a köröző fiatalokat kezdtem el követni a szememmel. Annyira belemerültem, hogy a telefonom csörgésére is csak hosszú másodpercek elteltével lettem figyelmes. Apa neve jelent meg a kijelzőn. Egy hatalmas sóhajtás után rányomtam a zöld gombra.

- Szia drágám. - szólt bele egyből. Amióta Monacóba költöztem, anyával kommunikáltam, apa csak néha jött bele a videóhívásba. Önszántából, hetek óta most hívott először.

- Szia.

- Sajnálom, hogy ennyire el voltam mostanában havazva. Megígértem, hogy meglátogatlak, de azt sem tudom, hol áll a fejem.

- Nem gond, én jól vagyok. Monte Carlo csodás és jól érzem magam a barátaimmal.

- Örülök, hogy ezt mondod. Az elkövetkezendő időszak húzós lesz, de anyád biztos el tud menni hozzád.

- Szóval te nem. - éreztem némi csalódottságot, de annyira azért nem volt újdonság számomra a helyzet.

- Nem ígérek semmit, kincsem. De majd meglátjuk. Iannal minden oké? - a kérdést hallva megfordult velem a világ. Nem mertem a szüleimnek minden monacói részletet elmesélni. Nem tudtam, hogyan kéne eléjük állnom azzal, hogy szakítottam a fiúval, aki gyűrűt akart húzni az ujjamra.

- Uhum...Ne haragudj apa, mennem kell, mert dolgozok.

- Menj csak, csináld a dolgod! Büszke vagyok rád ám. - mondta.

- Köszönöm. Majd beszélünk.

- Rendben. Szia Sophie.

Kikapcsoltam a telefont és azonnal el is tettem a táskámba. Az apukámmal folytatott beszélgetésektől képes vagyok kifordulni magamból. Sosem tudott olyan kapcsolat kialakulni köztünk, amiről minden gyerek álmodna. Az ő mindene a munka, amit becsületesen végez, de a család sose volt számára annyira fontos.

- Minden oké, napsugár? - karolt át Mac.

- Igen, csak apu hívott.

- Eszébe jutott, hogy van egy lánya?

- Mac! - szóltam rá, de jogosan tette fel ezt a szíven ütős kérdést.

- Bocsi. Csak nem szeretem, ha random megtalál és elrontja a kedved.

- Tudom.

- Mit szólnátok egy csajos vacsihoz? - vetette fel az ötletet Nora. A szülei egy nagyszerű éttermet vezetnek Monte Carlo szívében, ahol az elmúlt időben többször megfordultunk a lányokkal.

- Benne vagyok, éhen halok. - vetettem hátra a fejem, mire elnevették magukat.

Régen éreztem magam ilyen jól. Imádok Mackenzievel együtt élni, illetve gyakorlatilag Noraval is, mivel a belga több időt tölt nálunk, mint a saját lakásába.

***

A szombat úgy elment, mintha nem is lett volna. Nagyrészt tanulással töltöttük és főzéssel. Estefelé viszont már eldöntöttük, hogy nem csinálunk semmit, mert iszonyatosan lefáradtunk a nap végére.

Fairy tale { Charles Leclerc }Where stories live. Discover now