Başın sağ olsun . İnan bu üzücü haberi duyduğumda çok üzülmültüm annenin cenazesinede gelmek çok iterdim.
Miras için seninle buluşup konuşmamız lazım.
En kısa sürede buluşabilirsek sevinirim.
Zaten en fazla yarım saat sürer pek bişey yok.
Umarım iyisindir. Sağlıcakla kal.Jungkook
Çok teşekkür ederim Bay Choi.
Elbette buluşuruz uygın bir zaman bulunca size haber ederim.
İyi günler.Bay Choi ile konuştuktan sonra diğer mesajlara bakmaya başladım.
Şirket ile ilgili bir sürü mesaj vardı.
Büyük ihtimalle şirketi yönetmemi isticeklerdir.
Ama ben daha 19 yaşımdayım. Ve bu işlerden de hiç anlamam. Sanırsam güvenilir birisi bulmalıyım.Başkan Yardımcısı - Jungkook
Başkan Yardımcısı
Selam jungkook
Anneniz konusunda inan ki çok üzgünüm.
Cenazede sizinle konuşmak istedim fakat pek müsait bir vakit değildi.
İstersen şirkete uğra ve bu konuyu konuşalım lütfen.
Başınız sağ olsun tekrardan.Junkook
Selam Lisa onni.
Teşekkür ederim.
Şirkete biraz toparlandıktan sonra seninle bu konuyu konuşmak için geleceğim.
İyi günler dilerim.Lisa onni annemin sağ kolu gibidir. Küçükken annemle sürekli şirkete geldiğim için onu tanıyordum.
Bana sürekli bir şeyler alırdı. Onu ablam gibi görürdüm. Aramızda 12 yaş farkı olmasına rağmen.Sanırsam şirket başkanlığını ona bırakmlayım.
Çünkü yaklaşık 11 yıldır annemle çalışıyordu ve yeterince güvenilir olfuğunu düşünüyorum.Herneyse artık eve gitmeliydim kalan mesajlara daha sonra bakıcaktım.
O yüzden çabucak ayaklanıp eve doğru koyuldum.Eve varınca jimin ve hoseok onlara geç kalıcağımı haber vermediğim için beni bir güzel azarlamışlardı.
Onlar beni yanlız bırak istemidiğ için 1 haftalığına bende kalmak için ailelerinden izin almışlardı.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
ERTESİ GÜNSabah jimin kahvaltı hazırlayıp beni uyandırmıştı.
Okuldan 1 aylığına izin almıştım.
Ne kadar alması zor olsada müdüre durumu anlatmıştım. Ve beni anladığını söyleyip izin vermişti.JİMİN
"Kook umm hadiii nerde kaldınn?!"JUNGKOOK
"Geliyorum jimin."Jimin ve hoseok zorla sa olsa bana yemek yedirmişlerdi.
Lisa onni yle şirket konusunu konuşmam gerekiyorsu kararımı dünden aldığım için bugün şirkete gitme kararı almıştım.
Kahvaltıdan sonra odama çıkıp üstüme giyceğim rahat bir şeyler bakmak için dolabı açtım.
Üstüme siyah ile lacivert arası, üstünde yazı olan uzun kollu bir tişört ve altıma olarak bol ,siyah, cinz bir pantolon giymiştim.
(Jk nin kombini budur.)
Maskemi, çantamı ve anahtarlarımı aldıktan sonra yola koyulmuştum.
Şirkete gitmeden önce annemle eskiden gittiğimiz o tenha yere gitmek istemiştim tekrar.
Sanırım bu uzun bir süre devam edicekti.
(((((((((()))))))))
Sonunda gelmiştim.
Ama garip birşey vardıkı hiç bir mahlukat gelmeyen bu yerde şuan ateş sesleri vardı.
Ve bu korkuyu iliklerime dek hissetmeme neden olmuştu.
Ne olduğunu merak ettiğim için biraz daha ileri
gitmeye karar verdim.
Yaklaşık 6-7adım attıktan sonra karşımda gördüğüm manzarayla şok olmuştum.
Şuan tam bir çatışmanın ortasındaydım.
Birden bileğimden tutulup yere çakılmam kaçınılmaz olurken kolumda hissetiğim ağır ve yakıcı sızıyhla, acıyla inledim.
•♡▪¡○○¿●¡○♡○}•¿○♡○♤○¡○♡○¡ARKADAŞLAR EĞER BU KURGUYU OKUYANLAR VARSA SADECE FİKİRLERİNİ PAYLAŞMALARINI İSTİYORUM EĞER SIKICI VE GÜZEL DEĞİLSE SİLİCEM ÇÜNKÜ.
OKUYAN Y ORUM YAPAN VE OY VEREN HERKEZE ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİÖ♡◇♡◇♡◇♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS MAFİA
FanfictionJEON JUNGKOOK ÇOK SEVDİĞİ ANNESİNİN ÖLÜMÜNDEN SONRA KÜÇÜKKEN GİTTİKLERİ TENHA BİR YERİ HATIRLAR VE ORAYA GİDER ŞİRKET İŞLEEİNİ HALLETMEK İÇİN ORAYA 2. GİDİŞİNDE İSE HİÇ BEKLEMEDİĞİ BİR ŞEY İLE KARŞILAŞIR. JEON JUNGKOOK ŞUANDA BÜYÜK BİR ÇATIŞMANIN İÇ...
3)SADECE TENHA BİR YER
En başından başla