Richard Mattheo'ya ters bir bakış atıp hızla uzaklaştı.
Diana: sağol
Eliza:rica ederizYapmacık bir gülümsemeyle bana bunu demişti pardon da sen kim sik,hiç sevmedim bu kızı
Diana:pardon? Sana dediğimi hatırlamıyorum
Eliza:Mattheo'ya yapılan veya denilen şey bana denilmiştir tatlım
Diana:niye kölesi falan mısın
Eliza:haddini bil
Diana:bilmiyorum napcaksin?!?
Mattheo:Eliza gel güzelimMattheo Elizanin elinden tutup yanımdan uzaklaştırdı.Ona güzelim demişti, elizaya güzelim dedi.
Gözlerim dolmuş boş boş yere bakıyordum.
Birazdan profesör slughornun dersi vardı, mızmız myrtle tuvaletine gittim
Mızmız myrtle:Diana noldu gelmezdin normalde buraya SLSNXLSBGDKSBDKDND
Tuvalette elimi yüzümü yıkıyordum ağlamamak için kendimi o kadar sıkmıştım ki gözlerim,yanaklarım ve burnum kıpkırmızı olmuştu.
Diana:sanane myrtle gelirim gelmem
Mızmız myrtle köşeye gidip ağlamaya başlamıştı.
Diana: özür dilerim
Birini daha üzmüştüm aferim bana.
Mızmız myrtle ağlatinca bende kendimi tutamadım tuvalette duvara yaslanıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Mızmız myrtle: sen neden ağlıyorsun
Myrtle ağlarken konuşuyordu, bende öyle.
Diana:yoruldum çok yoruldum
....
Kendimi biraz toparlamistim.Tuvaletten çıkıp harrylerin yanına gittim bu ders tüm herkesleydi.
Derse biraz geç kalmıştım o yüzden sınıfa geç gelince herkesin gözleri bana yönelmişti.
Prof.Slughorn: Diana geç gelmenin sebebi nedir?
Diana: şey ee
Prof.Slughorn:Sorun değil geç şöyleProfesörün dediği yere geçmiştim.
Prof, Slughorn:Evet çocuklar bugün ki iksir konumuz Veritaserum.
Veritaserum hakkında bilgisi olan varmı?!?Hermione: Verita, Latince gerçek demek, sizin de zaten bildiğiniz gibi veritaserum İnsana zorla gerçeği söyletmesinden ötürü sorgularda kullanılıyor.
Prof.Slughorn: doğru gryffindora 10 puan.
Hermioneye gülümsemiştim çok sevinmişti.
Prof.Slughorn: arkadaşınızın açıkladığı gibi Veritaserum doğruluk iksiridir çocuklar.Bugun sizlerle Veritaserum nasıl yapılır onu öğrenicez ve o sizde kalıcak.
Herkes önündeki iksir kitabını almıştı ve eşleri ile yapıyordu.Banada adam akıllı tanımadığım bir kız gelmişti.
(Yarım saat sonra)
İksiri nerdeyse herkes yapmayı bitirmişti.
Prof.Slughorn:tebrikler hepinizinki başarılı iksirlerinizi alıp çıkabilirsiniz.
"Ne işime yaricak ki neyse alım bari" çantama iksiri koymuştum.
Harry:Diana
Diana:efendim Harry
Harry:Sirius yarın bizimle görüşmek istiyor.
Diana:ne! neden ki?
Harry: bilmiyorum
Diana:peki.Tom mattheoya yapma der gibi bakıyordu.
Mattheo karşıma Tom, pansy ve diğerleri de yanında duruyordu.
Diana:noldu ne istiyorsunuz
Mattheo:Oo hem suçlu hem güçlü ah tabi aptal bir blackten bu beklenirdi zaten
Diana:ne
Mattheo: Bir riddle olarak senle sevgili olup üstüne kullanıldığım için şuan kendimden iğreniyorum.
Diana:Mattheo pişman olacağın şeyler söylüyorsun.Ellerim titremeye gözlerim dolmaya başlamıştı.Bana aşık olduğunu söylerken önceden böyle dediği için pişman olduğunu söylemişti ama şimdi...
Mattheo:ahh niye pişman olcakmisim senin gibi bir o-
Mattheo tam onu soylicekken susmuştu,diyememisti.
Pansy: Diana hogwarsta senin hakkında bir sürü dedikodu dönüyor, Richardla yattığını söylüyorlar
Pansyin dediğini umursamamistim.Sesim titremeye aslında direk ben titremeye başlamıştım.Yanima Harry,Ron ve hermione gelmişti.
Diana:Mattheo bana bu imayi yaptın ya seni asla affetmicem duydun mu, bir black olduğum için beni ezikliyorsun şuan ama bana aşık olduğunu söyledigin zaman dediklerini unutuyorsun biliyor musun artık ben bile senden iğreniyorum.
Richard tam bize doğru gelirken kalabalığı gördü.
Richard:ooo kaos bayılırım.
Sesim titrek bir şekilde konusuyordum.Kafam pansye dönmüştü.
Diana: tüm hogwarst benim Richard ile yattığımı düşünüyor he BAKİN BAKALİM YATMIŞ MİYİM
çantamdan Veritaserumu çıkarım bir anda Richardın ağzına götürdüm.Zorla içmişti
Richard:Diana ile hiç sevgili olmadık, Diana geçen seneye kadar beni seviyordu küçüklükten beri plotonikti bazen ona umut verip geri bırakıyordum, Diana geçen senenin ortalarında beni sevmeyi bıraktı ve taşındılar zorda olsa onu buldum ve hogwarsta geldim.Mattheo ile olan aşkları zoruma gitmişti neden bilmiyorum tekrar dianayı istedim beni öyle sevmesini başkasını sevmesi hoşuma gitmedi.O fotoğraflar eskiydi ve onlarla dianayı tehtid ettim,bana yakın davranması onları yaymamam içindi.Diana beni hiç sevmedi.
Mattheo:ne
Draco:blaise:siktirDiana: YATMIŞ MİYİM HE, BENİ DİNLEMEDİNİZ BİLE LAN, MATTHEO BİR BLACK OLDUGUM İCİN BENLE SEVGİLİ OLDUĞUN İCİN KENDİNDEN İĞRENİYORSUN YA AFERİM SANA BOYLE DEVAM ET ÇÜNKÜ ARTİK BENDE SENDEN İĞRENİYORUM DUYDUN MU
BEN APTAL BİR BLACKİM DEMİ MATTHEO,O ESKİ HALİNE GERİ DÖNDÜĞÜN İÇİN ACIYORUM SANAmattheonun yanından geçerken omzuna vurmuştum odama gidiyordum.Ama gözyaşlarımdan yolumu görmüyordum arkamdan harrynin seslendiğini duydum yanıma geliyordu, geliyorlardı.
951 kelime WOAAAAH BİRAZ UZUN OLDU SANİRİM NEYSEEE İYİ OKUMALARR, ARKADASLAR İNSTAMİ BIRAKIYORUM BELKİ ARKADAS OLAMK İSTERSENİZ YAZABİLİRSİNİZZ<333
oy vermeyi UNUTMAYİNNNN🦋🦋
İg: cynefin_icy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATTHEO RİDDLE <3
FanfictionZorbama mı aşık olmuştum? Hayır Black kendine gel, Mattheo'ya aşık olamazsın o sadece fazla çekici ve yakışıklı.
iki yabancı-11
En başından başla