Uzun bir süre birbirimize yapışık ikizler gibi yapışmaya devam etmiştik. Lise ikinci sınıfa kadar.
Rob amca vefat ettiğinde, annen de daha da kötü olduğunda bir süreliğine gitmiştiniz memlekete. Ben aylarca tek kalmıştım. O dönemler cidden zordu. Sensizlik ve okuldaki iğrençlikler. Sensiz geçen zamanımda tabii senden hoşlandığımı anlamıştım. Ergenliktendir diye düşünmüştüm ama bu his devam edince gerçekten sevdiğimi anlamıştım. 6 ay sonra geri geldiniz ama ben 6 ay önceki ben değildim. Evden çıkmak bir yana odamdan dahi çıkmıyordum. Annemler yüzümü göremiyordu bile. Annem söylemese geldiğinizi bilmeyecektim gerçi geldiğini bilsem bile yanına gelemezdim ki. Çirkinleşmiştim. Saçımı kesmişlerdi saçma sapan bir şekilde ve vücudumda bazı kalıcı yaralar vardı. Annem peruk alsa da takamazdım onu. Yaralar ise asla geçmezdi. Evet belki gözümün dibindeki doğum lekemi seviyor ve beğeniyordun ama ya geri kalan jilet izleri?
"Oğlum içerde misin?"
"Yine ne var anne?"
"Arkadaşın San geldi."
Panikle kapıya koşmuş ve kapıyı kilitlemiştim.
"Gelmesin!"
Adını duyunca bile ağlıyordum seni görünce kim bilir nasıl olurdum...
"Yeosang kapıyı açar mısın?"
"San git..."
"Gidemem."
"Beni böyle görmemen lazım, olmaz."
"Söz veriyorum bakmayacağım sana. Gözümü bağlarım tamam mı?"
Sonuçta gözün bağlı olursa beni göremezdin değil mi? Bu benim için bir sorun teşkil etmezdi. Kabul etmiştim. Annem sana bir bez verdiğinde gözünü bağlayıp gelmiştin odama.
Yatağımda oturmuştuk sessizce sadece ellerimizi tutuyorduk o kadar."Yeosang."
"Efendim..."
"Sen hiçbir zaman çirkin olmadın, biliyorsun değil mi?"
"Şuan çirkinim San."
"Sen ne olursa olsun benim gözümde asla çirkin olamazsın."
Gözlerin kapalı olsa dahi ellerin yanaklarımı buldu hemencecik, ıslanmış yanaklarımı...
"Ağlama prensesim."
Parmaklarınla yaşlarımı sildikten sonra yüzüme yaklaştın. Kalbin yerinden çıkacak gibi olmuştum. İlk önce yanaklarıma sonra yaşlı gözlerime kelebek öpücükler verdin. Beni öpeceğini sanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateez x Yeosang - Oneshots
FanfictionAteez x yeosang -fluff -romantic -a little angst
Hero-Sansang
En başından başla