Amint belépek a mosdóba, meglepődötten látom, hogy Kazuha és Sakura nincs itt. Már indulnék ki, amikor hirtelen meghallok egy hangot.
-El sem hiszem! Hogy titkolhattad el ezt előlem idáig? -ez Zuha hangja. De miről beszélnek? Én is hallani akarom! Leszarom, ha magánügy.
-Mostmár tudod. -válaszol Sakuchan.
-Igen! Ez nagyon jó, és jobb is lesz még! De tudod, mit kell tenned! -btw mit? Komolyan nem értek semmit.
Egy fülkében vannak, és most nagy a csönd. Halkan besomfordálok a mellettük lévő fülkébe.
-Igen, tudom.... De félek. A többieknek sem merem elmondani, főleg, ha a vezetőség megtudja! -Sakura nagyot sóhajt. -De leginkább Eunchae-t sajnálom. De az érzéseimet nem tudom kontrollálni.
Eunchae szemszöge
Amióta beszéltem Chaewon-nal, teljesen le vagyok törve. Nem tudom feldolgozni, hogy az a... az a gyerek megcsókolt. Innentől Az-nak fogom hívni.
Azt hiszi, mindent megtehet, mert magas a népszerűsége. Tegnap csak úgy hazafutottam a csók után ijedtemben.
Chae azt mondta, beszéljek vele. De nem akarom látni. El fogom kerülni. Most egy ideig nem akarok gondolni rá. Mások nem csinálnának ebből ekkora ügyet, de nekem fontos, hogy előbb sok időt töltsek egy fiúval, akit szeretnék megismerni.
Az IMS-emet is kikapcsoltam. Nincs szükségem rá. Mert lehet, hogy Ni-Ki meghackeli és akkor...
Garam szemszöge
Tovább kell hallgatóznom. Milyen érzésekről van szó?
-Figyelj, nem lesz gond. Ni-Ki és Manchae nincsenek együtt. Amúgy is, Ni-Ki nem bírja Eunchae-t, ezt te is tudod. Senki sem fog kettőtöket észrevenni. -TESSÉK? A MI DRÁGA MANCHAE-NK FIÚJÁVAL JÁR SAKU ÉS NI-KI NEM KEDVELI MANCHAE-T?
Ezt azonnal el kell pletyiznem a többieknek. Főleg Eunchae-nek. Kíváncsi vagyok, mit reagál, és eléggé sajnálom őt!
Yunjin szemszöge
-Figyelj, szerintem ezek a molekulák rossz helyen vannak. -mutat rá Somi a "Beomgyu killer" elnevezésű bonyolult tervrajzomra. Igazából nem bonyi, csak Somi hívja így.
-Miért? Fizikai szempontból reálisnak tűnik az arány, kémiailag pedig tökéletesnek. Talán, ha ezt a fémet átvinnénk ide... akkor az ellentétes pólusok vonzzák majd egymást. Ezzel pótolhatnám a többi molekulát is..., nem? -szerintem rohadt jól kiterveltem már mindent, de az a fém... jó lenne áthelyezni.
-De ha a fémet átviszed, mit csinálsz majd a nátrium-klorid kilövővel? Annak a fém mellett a helye. De hátra nem lőhet. -igaza van Sominak. Talán tényleg rossz helyen vannak azok a molekulák...
-Ide is teszek fémet, meg ide is, és akkor készen leszünk a tervvel. -mondom egy kis gondolkozás után.
-Jó. Szuper! Ma készítsd el a minimális prototípust, és akkor megnézem holnap. -mondja Somi.
Garam szemszöge
Anyám, Yunjin teljesen őrült. Mi a faszom akar lenni az a "Beomgyu killer"? Teljesen hülye. Egy idolt nem ölünk meg! Senkit sem btw. És ha ezzel Chaewon és Beomgeci kapcsolatát akarja megakadályozni (aminek nem nagyon van esélye, de én, GARAM összehozom őket), akkor nem engedem! Egyébként Beomgyu tényleg idióta. És illik az én drága ChaeChaem-hez. Magunk között csak Beomgeci-nek hívjuk, de tényleg bunkó. Na mindegy.
Inkább zúzok Manchae-hoz. MUSZÁJ ELMONDANOM NEKI. Szegény...
Bekopogok. Nincs válasz... Megint kopogok. De semmi. De jó, bazdmeg. Benyitok.
-Eunchae? Itt vagy? -hirtelen meglátom. Alszik. De jóóó... Most unatkozni fogok. Inkább felrázom. Már bocsika. De én, GARAM megtehetem. Ugyebár.
-Mi a jó életet csinálsz?! Hagyd aludni! -kiált rám hirtelen Chaewon. Upszi. Abbahagyom az ébresztgetést, majd bocsánatkérően meghajolok kissé ChaeChae felé, és kirobogok a szobából.
Most jön a Ni-Ki&Eunchae és a Beomgyu&Chaewon összehozó művelet. Ez utóbbi nehezebb lesz...
Yunjin szemszöge
Egy órája jöttem vissza a lakrészünkbe. Láttam Garam-ot, ahogy elment a TXT emeletére. Nagyon remélem, hogy Beomgyu-t szidja le. Na jó, igazából nem csak remélem, hanem tudom is. Garam sosem akarná összehozni Chaewon-t és Beomgeci-t.
De vajon azok a molekulák jó helyen vannak? Nem akarok kötekedni Somi-val, de szerintem nekem van igazam.
Garam szemszöge
Berohanok a TXT lakásába. Beomgyu-t keresem a szememmel. Hát.... Beomgyu a csilláron hintázik. Nem viccelek. Ez egy érdekes beszélgetés lesz.
YOU ARE READING
LE SSERAFIM - IM FEARLESS
FanfictionA LE SSERAFIM egy olyan dormba költözik, ahol sok más banda lakik. Ott kell megküzdeniük az idolsággal. Vajon mi sül ki belőle? •Infók• - Chaewon és Sakura most debütál először. Bármennyire fáj is, most el kell engednünk az IZ*ONE-t. - Nem egy Enter...
4. „Beomgyu killer"
Start from the beginning