Джисон підішов настільки тихо, що коли Хо побачив його, то налякався!
— Ой, пробач! — Промовив Джисон.
— Та нічого. Ви власне хто?
— Я — Хан Джисон. Думав, що ти чув щось про мене.
— Вперший раз таке ім'я чую. Ви щось хотіли? — Лі далі сидів та писав.. нову історію? Це фантастика та бойовик, жанри, які так полюбляє Мінхо.
— Познайомитись, але думаю, Ви будете проти? — Джи заглянув у блокнот ти підсів до хлопця. — Що пишете?
— Я Мінхо, і давай на ти? — Кивок. — Я пишу нову історію в жанрах бойовик та фантастика.
— Серйозно? Це мої улюблені жанри! — Джисон здивовано та якось щасливо дивився то на записи, то на Мінхо, який виглядав досить спокійно.
— Неочікувано. В нас зазвичай тут дивляться одні романи тай все, таке відчуття, ніби інших жанрів не знають.
— О так. По телевізору одні романи, які взагалі не цікаві!
~~~~~
"Підійшовши до великого озера, у якого з дна йшли великі червоні рози, Джей почав дивитись на другий кінець берега та кричати щось своєму двійнику, якого у нього ніколи не було.
— Хей, Гаон! Ти чуєш?! — Кричить хлопець з надією, що той почує.
Марно, Гаон навіть і звуку не почув. Він сів на берег та дивився у небо, та прислуховувався до співу пташок.
Троянди почали підійматись та робити міст.
— Проходь скоріше! — Каже невідомий голос.
— Це хто?
— Не важливо, просто біжи!
Хлопець встав та зі всіх ніг побіг до двійника, який все так само дивився на небо.
— Гаон, Гаон! — Хлопець нарешті звернув увагу на Джея, який запихався від нестачі повітря.
— Брате, це ти? — Гаон підійнявся з місця та обережно підійшов до Джея, який простягнув руки для обіймів. — Як же я сумував..
Як тільки діло дійшло до обіймів, Джей прокинувся та зрозумів, що це лише сон, який залишиться у його пам'яті." — Це лише невеличкий відрізок з шостої частини історії, яку пише Мінхо. Хоч і всю писанину Хан не бачив, але ця історія вже брала за душу.
— Та у тебе талант! — Вигукнув Джисон та з захватом подивився на Лі, який здивовано дивився на хлопця.
— Ти дійсно так думаєш? — Перепитав Хо.
— Дійсно так думаю! Це ж неймовірно! Історія вже бере за душу. Чому б тобі це не опублікувати десь?
— А де публікувати, якщо всі мої старання видають під іншими іменами?
— Справді? Тоді всі ті вірші та оповідання, які я читав у газеті, були твої? Я ще в більшому захваті від твого таланту!!
Мінхо опустив голову, щоб молодший не побачив його червоних щічок та милої посмішки, яку так не любив Хо.
"Сьогодні не день, а казка!" — Прострибнуло у думках Лі, після чого він підняв голову та подякував хлопцеві за теплі слова.
~~~~~
Що ж.. так, це новий фанфік, але закидати його я не збираюсь. У моїх найближчих планах є закінчити "Спогади під літнім дощем" та працювати тільки над цим фанфіком, бо у майбутньому через мій графік я фізично не зможу писати зразу два чи три фанфіки. Кажу зразу, у фф "Спогади під літнім дощем" буде не більше тридцяти частин. Зараз я хочу як найшвидше його закінчити, бо сам сюжет у голові повністю поскладений та в кратці написаний у чернетках. Графік публікацій частин відміняється через те, що я публікую у різні дні та інколи не по графіку + інколи пропадаю. Дякую за розуміння та за те, що читаєте 🤍
ВИ ЧИТАЄТЕ
no one will go through what we went through
RandomСкло! Лі Мінхо - майже нікому не відомий скрипач та письменник у селі, в якому він живе з малечку. Хлопець вирішив поєднати своє життя з письмом десь о п'ятнадцять років, та ні разу не пошкодував, що зробив це. Хан Джісон - відьмак, який вимушений...
частина перша.
Почніть із самого початку