Uyluğundaki elimin üzerine elini koydu,
"Kimse beni rahatsız etmeyecek korkma""Emin olamıyorum... O aptal eski sevgilin yanında bitiyor hep."
Başını göğüsümden kaldırıp gözlerime baktı, "Kıskanıyor musun sen?"
"Kıskanıyorum elbette" dedim sertçe. Hakkımdı kıskanmak. Biz ayrıyken aylarca o yapışkan herifin onun peşinde gezinmesini izlemiştim ve çok doluydum.
"Axel öyle biri değil Draco, onunla ilgilenmediğimi anlarsa bana yaklaşmaz"
Kıskançlıkla iyice sertleşti sesim,
"Anlasın o halde, benim olduğunu kafasına soksun" dedim.Elini yanağıma götürüp beni sakinleştirmek istercesine yanağımı okşadı ve bunu başarıyordu da. O bana dokunurken artık vücudum otomatikman sakinleşir olmuştu.
"Şşt, tamam... Sen sadece malikaneye döndüğünde kendini korumaya bak, ben burada eski sevgilimden rahatça korunurum, bunu dert etme" dediğinde onu kendime tamamen çekip yine sarıldım.
"Herkese senin soyadının Malfoy olduğunu duyurana kadar dert edeceğim" dedim, doğruydu. Tüm büyücü dünyası beğensede beğenmese Ashira Malfoy olarak bilecekti onu.
Güldü, boynuma öpücük bırakıp kafasını boyunuma gömdü.
Tüm gün, akşama kadar orada kaldık. Hava soğuduğunda ve üşümeye başladığımızda onun odasına geçtik. Ona sürekli sarılıyor, öpüyor ve saçlarını kokluyordum.
Saat 10 sularında Ashira'yı da alıp kendi odama geçtim. Bavulumu toplarken o bağdaç kurarak oturmuş beni seyrediyordu.
Kazaklarımı ve eşofmanlarımı koymuş, yanlarına kitaplarımı da katmıştım. Şimdi takım elbiselerimi katlarken Ashira bavulumdan yeşil slytherin kazağımı aldı. Ona merakla baktığımda kendi üzerindeki kazağı çıkardı, yutkunup ona baktım "Ne yapıyorsun?"
Çıkardığı kazağı kucağına koydu, bavulumdan aldığı kazağı başından geçirip giydi "Bende kalsın, olur mu?" dedi ve saçlarını düzeltti. Saçlarını önüne attığında kazağın arkasındaki 'Malfoy' yazısı gözüktü, eriyordum.
Başımı salladım,
"Olur sevgilim"Sevinçle gülümsedi, bende o sırada takım elbisemi bavula koydum. "Ördeği koymayı unutma sakın, bir daha bırakırsan onu sana çok kızarım Draco"
Gülerek yatağımın üzerindeki ördeği de özenle bavula koydum, "Oldu mu?"
"Oldu, iyi bak ona"
"Hiç şüphen olmasın" diyerek bavulumu kapattım. O sırada kapı çaldı, Ashira kalkıp kapıyı açtığında Theo elindeki bavulla içeri girdi.
"Hazır mıyız?"
Bavulu kapının yanına koyup başımı salladım, "Evet"
Ashira iç çekip bana sarıldı, ona doğru eğilip sarılmasına karşılık verdim. "Dikkatli olun... Her gün mektup bekleyeceğim senden," diyerek boynuma öpücükler bıraktı. En son öpücükleri dudaklarımda son bulduğunda geri çekildi.
Benden ayrıldıktan sonra dönüp Theo'ya sarıldı, onun da kulağına tembihleyici şeyler fısıladığında gülümsedim. Theo onun saçlarını karıştırıp "Merak etme sevgilin bana emanet" dedi.
Ashira gülerek, bir yandan da hüzünle, kapıdan çıkan bize baktı, onun okulun dışına kadar gelmesini istemedim, burada kalması daha iyiydi. Odamın anahtarını ona verdim, istediğinde girebileceğilini ve rahatına bakmasını söyledim.
Daha sonra Theo ile malikaneye dönüşümüz başladı.
.
.
.
.
.Malikaneye geldiğimizde aklımdaki tek şey bir gün buradan kurtulmaktı. Başka bir Malfoy malikanesi kurmak ve Ashira'yla beraber orada yaşamak...
Böyle korkunç gri duvarlar yerine onun süslediği çiçeklerle dolu duvarları olacaktı, soğuk bir evden çok sıcak bir yuva olacaktı, odaların kapısında kilit olmayacak, çocuklarımı asla odalarına kilitlemeyecektim, işkence yapılan ürkütücü zindanları olmayacaktı. Evim sadece eşime ve bana ait olacaktı, Ashra'mla bana. Asla ölüm yiyenlere yer olmayacaktı.
Theo omuzuma vurarak beni düşüncelerimden ayırdı,
"Ştt, dalmak için pek iyi bir zaman değil, ha?"Boğazımı temizledim,
"Haklısın"Elimi malikanenin kapısını çalmak için kaldırdım, o anda elimi tutarak beni durdurdu "İyi misin?"
"Ashira'yı düşünüyordum sadece"
Omuzumu sıvazladı "Dayan, her şey bitsin endişelenmene gerek kalmayacak."
Ona gülümsedim,
"Sağol Theo, her şey için."Göz kırptı sonra malikanenin kapısını çaldı ve o görkemli iri kapılar açıldığında evin soğuk havası yüzümüze vurdu. Kapıyı açan ev cini, Dobby saygıyla eğilip bize yolu gösterdi.
-----------------
[Vee ufukta hogwarts savası ve yakında final canlarım]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...
❝Malfoy Manor❞
En başından başla