Herhangi bir müdahele olmadan herkes dikkatlice dinlerken anlatmaya devam etti Rıdvan.
"Umut'a duygularını itiraf eden de onunla beraber olmak istediğimi söyleyen de bendim. Hatta bu süreçte ailelerimizden bir müddet gizleyelim diyen de bendim. Umut'un buluşması için ayarladığınız o adamla da ben konuştum, çünkü o gün ben de o restorandaydım. Umut ile bir ilişkiye başladığımızı ve anlayış gösterip yolumuzdan çekilmesini rica ettim."
"............"
"Beyhan hanım,
Lütfen kızacaksanız bana kızın olur mu? Umut'un gerçekten hiçbir suçu yok bu konuda. Hatta Bahtiyar denen o adamla konuştuğum için sonrasında Umutta kızdı bana. Ben Umut'u gerçekten çok seviyorum. Sekiz yıl ne yaptığını pek bilmesem de iki yılda çok şey yaşadık..yeniden karşılaştığımız şu birkaç haftada da aynı şekilde. Bildiğim kadarıyla Umut'un zaten bir yuva kurmasını istiyormuşsunuz."Elini Umut'un elinden ayırmadan konuşmaya devam ederken hiç düşünmeden her şeyi üstlenmesi, Umut'a tek laf edilmesin diye kendini feda etmesi karşısında gözleri dolmaya başlamıştı Umut'un.
İlk kez kendini bu kadar değerli hissetmişti belki de.
"Benim de niyetim öyle gönül eğlendirmek, vakit geçirmek değil zaten. Eğer izniniz olursa kısa bir süre içinde resmiyete dökmek isteriz aramızda olanları."
"Son söz Ünal ağanındır. O ne derse öyle yaparız." Beyhan hanımın söyledikleri ile gözler Ünal ağayı bulduğunda ayağa kalktı.
O ayağa kalkarken Umut ve Rıdvan da ayaklandı ve Ünal ağa karşılarına geçip bir süre ikisinin heyecanlı hallerini izledikten sonra beline koyduğu elini öne getirdi ve öpmesi için Rıdvan'a, ardından Umut'a uzattı.
***
"Şirkete gelecek misin bugün?"
"Geç gelirim biraz. Bizimkiler şimdi merak ederler kesin detayları."
"Deden kızar sanmıştım ama babaannen kadar tepki göstermedi. Gerçi babaanneni de anlıyorum bunu Yaren'den duyması hoş bir durum değildi."
"Şirkete gelemezsem eğer akşam buluşalım tamam mı? Şu eski eş meselesini bana detaylıca anlat artık çünkü evimize kadar geldiğine göre artık beni de ilgilendiriyor."
"Anlatırım yavru söz. Hem mahçubum zaten sana karşı da. Böyle olsun istemezdim."
"Saçmalamazsan sevinirim. Hadi git sen şimdi ben de bizimkilerin yanına döneyim."
"Tamam." Masum bir ifade ile söylediklerinin ardından Umut'un yanağına doğru uzanıp tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. Konağın kapısından Rıdvan'ı yolcu ettikten sonra ise tekrar ailesinin yanına, yukarı çıktı Umut.
"Babanlar biliyormuş?"
"Evet- yani Rıdvan geçen gece konağa gelince Deniz abi görmüş ben de anlatmak durumunda kaldım."
"Ha konağa da geldi yani birde gece?"
"Öyle değil babaanne ya konuştuk sadece aklınıza başka şeyler gelmesin."
"Hadi rıza gösterdi deden. Olur dedik, inandık Rıdvan denen oğlanın samimiyetine. Eski hanımı ne olacak bu çocuğun? Bana kızımı göstermiyor deyip durdu."
"Ay Beyhan yenge konuşmayayım konuşmayayım diyorum ama sende yani..
Ne bakıyorsunuz o çatlak kadına. Hem ne demişler? Sarhoşun mektubu okunmazmış. Kadın içmişte içmiş gelmiş dayanmış kapıya. Belli ki problemli bir tip. Hem bu Umut'umu ilgilendiren bir konu da değil.""Gülendam yengem haklı babaanne. Kapımıza kadar geldiği için durumu sorgulamakta haklısın, ben de sorguladım hatta ama bu onların geçmişinde olan bir mesele."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23
44.Feda Etmek
En başından başla