Giriş Sınavının Başlangıcı

En başından başla
                                    

Ancak düşününce, eğer savaş tekniklerini birleştirmek o kadar kolay olsaydı, her savaş tekniği sınıfı arasında böyle bariz bir ayrım yapılmazdı.

'Ya da belki de Semavi Yolun Manevra Sanatını kullanırken Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımları uygulamayı denemeliyim...'

Zhang Xuan bu başarısızlıktan sonra hemen vazgeçmemişti. Bunun yerine bir kez daha denemeden önce düşündü.

Daha önce Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımları kullanıyorken Semavi Yolun Manevra Sanatını kullanmayı denemişti. Belki sıralamayı değiştirirse... başarılı olabilirdi.

Zhang Xuan iki savaş tekniğini birleştirmeye uğraşırken, odanın dışında, Sun Qiang mızrak sanatını çalışmakta olan Zheng Yang'ın yanına gelerek sordu, "Genç efendi nerede?"

"Hocam şu anda inzivada eğitim yapıyor ve kimsenin onu rahatsız etmemesini istedi!" Mızrağını çeken Zheng Yang derin bir nefes verdi ve ağzından beyaz bir duman çıktı.

Bu süreçte, gelişimini yükseltmeyi denerken, savaş tekniği eğitimini de aksatmamıştı. Usta Zhang'in rehberliğiyle, mızrak ustalığı konusundaki kavrayışı epey derinleşmişti ve mızrak sanatı da çok daha üstündü.

Gelişim konusunda Wang Ying'e rakip olamayabilirdi. Ancak gerçek bir dövüşte kendisini ona karşı savunabileceği kesindi.

"İnziva mı?"

Sun Qiang kafasını kaşıdı. "Pekala. Eğer genç efendi inzivadan çıkarsa, ona çoktan uygun bir yer bulduğumu ve istediğimiz an taşınabileceğimizi söyle!"

"Çoktan yeni bir ev mi buldun?" Mızrağını kapatan Zheng Yang'in gözleri ışıldadı.

Akademik Deniz usta hocalarla doluydu ve Usta Hong ve diğerleri bir şey söylemeseler bile, burada yaşamak rahat değildi.

"Evet, ancak Usta Hoca Akademisi çevresinde uygun bir ev bulmak hiç kolay değil. Şimdilik küçük bir avlu ve birkaç oda buldum... Korkarım ki bundan daha büyüğünü bulmak zor olacaktır. Bir tane bulsak bile, korkarım ki fiyatı abartılı olur!" Sun Qiang açıkladı.

Sayısız genç üstat Usta Hoca Akademisine başlamak için burada toplanmıştı ve büyük bir kısmı zengin ailelerden geliyorlardı. Doğal olarak onlar da akademinin yakınlarında bir ev ayarlamak isteyeceklerdi.

Sonuç olarak, çevredeki evlerin çoğunu satın almışlardı. Bu nedenle paraları olsa bile bir ev almaları imkansızdı. Ve boşta bir ev olsa bile, büyük talep nedeniyle fiyatları inanılmaz yükseliyordu ve bu nedenle almaları imkansızdı.

Ne de olsa... şu anda epey fakir durumdalardı.

"Şimdilik yaşayacak bir yerimizin olması yeterli..."

Zheng Yang başıyla onayladı.

"Ancak uzun süreçte uygun olmayacaktır. Öyle mütevazi bir yerde yaşamamız sorun olmaz, ancak ya büyük efendi ziyarete gelirse? Soylu bir 8 yıldızlı usta hocanın öyle ufak bir yerde yaşamasına nasıl izin verebiliriz?"

Sun Qiang kafasını salladı. "Bu konuda ne yapacağımıza karar vermeden önce genç efendiyle konuşmamızın daha doğru olduğunu düşünüyorum..."

İç çeken Sun Qiang tam konuşmaya devam edecekken, ilerideki odadan bir çarpma sesi yükseldi. Sanki bir şey ağır bir şekilde yere düşmüştü.

"Genç efendinin şu anda inzivada eğitim yaptığını söylememiş miydin? O halde bu ses neydi?"

Şaşıran Sun Qiang tam neler olduğunu anlamak için kapıyı açacakken bir başka tok ses duyuldu. Karşılarındaki duvar sarsıldı ve içinde bir kafa çıkıverdi.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin