Vettem uram! mondta Chase
Chase meg akarta kérdezni Rydert hogy minden rendben e de inkább halgtatott és tette amit kellett. Mindenkit felkeltett majd együtt felmentek az őrtoronyba. A torony tetején már ott volt a vezetőjük aki az idő elteltelével egyre megviseltebbnek,stresszesebbnek, és idegesebbnek tűnt.
Mi a baj Ryder? kérdezte Rubbe
Kutyik.. mondta Ryder miközben sóhajtott egyet.
Ez lesz az első olyan küldetésünk amire nem hívtak minket. mondta Ryder
A kutyik kérdően néztek Ryderre miközben folytatta.
Ez a küldetést én rendelem el. Biztos hallottátok az északa alatt a szelet. Nos az nem szél volt, hanem sokkal rosszabb.
Zuma és Rocky félve egymásra néztek hogy mit mondhat Ryder legközelebb.
És mi az uram? kérdezte Chase
Én sem tudom. mondta Ryder
Ezt kell kideríteni. folytatta.
Chase! szólította fel Ryder
Te és a kémfelszerelésed lesz a legfontosabb ebben a küldetésben legyél készen bármire.
Igen is Ryder uram! mondta Chase
Skye te pedig az ég őre leszel. Bármi furát látsz jelezd nekem! mondta Ryder
Irány a levegő! mondta Skye
Skye és Chase elindultak a járműveikhez de mielött Skye beszált volna Chase megfogta a mancsát.
Nem lesz baj, bármi is az nem engedem hogy bajod essen. mondta Chase
Tudom. Szeretlek. mondta Skye
Ryder felszált a quadjára és elindult a járőrözés. Legalább 10 szer körbejárták a város és meggyőzödtek róla hogy mindenki épségben van.
Jól van. mondta Ryder
Nincs is semmi BAJ...
Hirtelen hatalmas rovaj rázta meg a környéket és egy egész feltünt farkasfalka mögöttük legalább 15 németjuhásszal akik éppen El gazda farmja felé tartanak.
Gyerünk kutyik utánuk! kiáltotta Ryder
Még nagyon távol voltak a farkasoktól de látták ahogy kitörték a kerítést és elkezdték kergetni a bárányokat.
Ryder ezt meglátva azonnal hívta Rockyt
*csörgés*
Itt vagyok Ryder mi a helyzet? kérdezte Rocky a vonal tulsó végén.
Rocky nagy baj van! A sejtésem beigazolódott és farkasok megtámadták El gazda farjmját és kitörték a kerítést. mondta Ryder
*Csönd*
Rocky? kérdezte Ryder
Vannak mögöttük vadászkutyák is? kérdezte Rocky
Igen. Mi sem tudjuk hogy mi vár ott minket amíg oda nem érünk. De Rocky siess! mondta Ryder és letette
Jól vagy Rocky? kérdezte Marshall aki látta Rocky aggódó tekintetét.
Persze Persze. mondta Rocky
Megyek is mert Ryder hívott. és elment
Uton az autója felé találkozott azzal az illattal,arcal és tekintettel amiért bármit megtett volna egy szóval a szerelmével, Zumával. Zuma boldogan mosolygott amikor meglátta Rockyt.
Szia Wocky, az északa után nem nagyon akarlak elengedi magam mellől. mondta Zuma
Zuma szükség van rám. mondta Rocky
Ja értem, jó ha menned kell akor menj de nagyon vigyázz magadra. mondta Zuma
Rocky közelebb lépett Zumához, rádölt és belélegezte Zuma illatát. Zuma lassan felemelte a fejét és egy gyengéd csókot adott az ajkára.
Szeretlek Wocky. mondta Zuma
Én is Szeretlek téged Zuma. mondta Rocky aki mostmár egy kicsit jobban érezte magát, és elindult a bevetésre.
El gazda farmján közben elszabadult a pokol. Mindenhol szétört kerítésdarabok,szalma,pánikoló állatok és köd ami hirtelen leszált Kalandöbölre.
Chase tereld össze a bárányokat! Skye segíts neki ebben a levegőből! mondta Ryder
Hát azzal lesz egy kis bajunk Ryder... Nem látok semmit túl sűrü a köd hozzá! mondta Skye
Nem baj, megoldom egyedül. Köszi Skye. mondta Chase
Ryder Odament megnyugtatni El és Jumi gazdát.
Skye. Haza kell menned. mondta Ryder, túl nagy a köd és a szél is kezd felerősödni.
Biztos ez Ryder? kérdezte Skye
Igen Skye megoldjuk, menj! mondta Ryder
Skye elindult hazafelé még Rocky megérkezett.
Körbenézett és mindenhol a gyerekkori traumáját látta.
Mindegy jó semmi baj, minél hamarabb csinálom ezt meg annál hamarabb mehetünk haza, ahol vár Zuma finom meleg ölelése. mondta Rocky magának
Na vágjuk bele! mondta Rocky magának
Chase már az összes bárány elbújtatta a farkasok elől akik ebben a pillanatban futottak el Chase mellett. Chase még éppen időben tudott elbújni az aujtója mellé. Hirtelen egy gyengéd pillantást vetett abba az irányba amelyből a farkasok érkezdtek és meglátta Rockyt aki már javította a kerítést.
Honnan olyan ismerős? kérdezgette magától Chase. Fura is volt neki mert küldetés alatt soha nem gondolkodott még el ennyire soha. Egyszer csak összehasonította Rockyt a farkasokkal, egyre jobban törtek fel az emlékek amikor Chase rájött és összerezzent a félelemtől.
Rocky!... te vagy az a kutyi...
Chase felkapta a fejét és egy olyan hangot hallott amelyet soha többet nem akart. Ami nem más volt mint egy puskalövés. Pillanatok alatt visszament 5 évet ennek a borzasztó hangnak a hallatán. Mert tudta hogy ez csak egyet jelenthet, mégpedig a legrosszabbat. És akkor meglátta azt az embert aki tönkre tette a gyerekkorát.
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat-Idegenben
AdventureEz az első könyv amit életemben írok épp ezért ha valami ravaros benne azért elnézést kérek de ha szoltok ha nem is azonnal de minél hamarabb megpróbálom javítani! Köszönöm a megértést! Jó szórakozást! A Mancs Őrjárat egy mentőcsapat kalandöbölben a...
13. fejezet - Harc a múltal
Start from the beginning