Dev Ruh Kralı, demir adamın vücuduna çarparak büyük miktarda kıvılcım yarattı. Şok dalgası bir devin kükremesi gibiydi, gökleri ve yeri sarsıyordu; kıyaslanamayacak kadar şiddetliydi.
Demir adamın vücudu darbe nedeniyle ciddi şekilde deforme oldu ve yere gömüldü.
“Sonunda bu aptaldan kurtulduk!” Qin Yun, elini demir adamın vücuduna bastırmadan önce birkaç derin nefes aldı. Demir adamın içini araştırmak için güçlü ruhunu ona aşıladı.
“Bir bilinç dizisi var!” Demir Adam'ı kontrol eden şey bu bilinç zinciri olmalıdır. ” Qin Yun alay etti ve bilinç kırıntısını silmek için ilkel ruhunu kullandı.
Pubfuture'a göre reklamlar
Seğiren demir adam da aniden durdu.Üç Gizemli Köşk'e geri dönmeden önce demir adamın kollarını ve kafasını aldı ve bunları depolama alanında sakladı.
Qin Yun, demir adamla sayısız kez darbe alışverişinde bulunmuştu. Demir Adam'ı avucunun içi gibi tanıyordu.
Böylece, demir adamla dövme çekiçle dövüştüğünde, doğal olarak dövme ejderhanın altı hamlesiyle vurabilir ve demir adamın hayati noktalarına vurabilirdi.
"Ironman'inki çok pahalı olmalı, o aptallar onu bana bedavaya verdiler!" Qin Yun havada koşarken Alevli Bulutu yok etmek için Ateş Bulutu Adımlarını kullandı.
… ….
Bilinmeyen bir süre boyunca koştuktan sonra Qin Yun sonunda devasa bir dağla çevrili vadiyi gördü!
Bu günlerde Dean Bai vadinin ortasındaki meydanda insanların geri dönmesini sabırla bekliyordu.
Aniden gökyüzünde bir şekil gördü. Daha yakından incelendiğinde bu kişinin Qin Yun olduğu görüldü.
Qin Yun, Dean Bai'yi gökyüzünde gördüğünde hızla aşağıya daldı.
Hâlâ havadayken bağırdı: "Dean Bai, hemen git ve Büyük Kardeş Xie'yi kurtar! O tehlikede!”
"Neler oluyor?" Dean Bai, Qin Yun'un son derece endişeli olduğunu söyleyebilirdi.
Qin Yun, Dean Bai'ye ne olduğunu hızlı ve basit bir şekilde anlattı!
Dean Bai bunu duyduğunda yüzü öfkeyle doldu. Hemen havaya uçtu ve Qin Yun'un bahsettiği yöne doğru yöneldi.
Dean Bai son derece hızlıydı bu yüzden Qin Yun yetişemedi. Şimdilik sadece Üç Gizemli avluda kalabilir ve Huo Zhong ile Mu Rong'un dönüşünü bekleyebilirdi.
Her ikisi de demir adamlar tarafından takip ediliyordu. Neyse ki demir adamlar hakkında yeterince bilgi sahibiydiler, bu yüzden Qin Yun fazla endişelenmedi.
“Mavi Ruh Yıldız Sarayındaki bu piçler gerçekten kanunsuz. Bizi ne sanıyorlar?” Qin Yun taş eve döndü. Hala öfkenin sızısını hissediyordu.
Özellikle orta yaşlı öğretmenin ifadesini hatırladığında. Onunla hiçbir düşmanlığı yoktu, bu yüzden onları Mavi Ruh öğrencilerine aktarmak uğruna kollarını kesmek istedi!
"Müthiş bir tılsımı iyileştirmem gerekiyor!"
Qin Yun aniden orta dereceli ve hatta yüksek dereceli ruh rünleri üretebileceğini hatırladı!
Altıncı seviye canavar görünümleri orta seviye ruh rünlerini geliştirmek için kullanılabilir.
Ancak orta seviye ruh tılsımının yeterince güçlü olmadığını hissetti çünkü Dövüş Bedeni aleminin yedinci seviyesindeki bir dövüş sanatçısıyla baş edemiyordu.
“Kemik Tılsımı, Zırh Tılsımı…” “Canavar kemiklerinden ve zırhından dövülmüş bir tılsım. Daha önce öldürdüğümüz Kara Sel Ejderhasının bedeni birçok pul ve kemikle kaplıydı, bu da benim için fazlasıyla yeterli.
Bir parça Siyah Jiao Pulu Zırhı çıkardı. Bu zırh parçası lavabo büyüklüğündeydi ve çok kalındı. Çok güçlü bir enerji içeriyordu.
"Çok büyük, küçültmeliyiz!"
Qin Yun fırını çıkardı ve terazileri yumuşayana kadar yaktı. Daha sonra onları katladı ve birkaç kez dövdü. Bunları normal bir tılsım kağıdı boyutuna getirdikten sonra ruh desenleri yazmaya başladı.
"İki ruh tılsımının kazınması orta dereceli bir ruh desenidir!" Oyma bıçağını çıkardıktan sonra Qin Yun, oymaya başlamadan önce bunu bir kez düşündü.
Birkaç depo ruhu eserini geliştirmişti ve o zamanlar bunları yazmanın zorluğu daha da büyüktü ama hiçbiri onun için fazla zor olmamıştı.
Şu anda teraziye iki ruh işareti yazmak kolay bir işti.
Sadece iki saat içinde orta dereceli bir ruh runesini tamamlamıştı.
Tılsım pullardan yapıldığı için ona içsel güç enjekte edilebilirdi!
“Eğer ona içsel gücü aşılarsam, kesinlikle daha da güçlü olacaktır.” Qin Yun tılsımı yakaladı ve içine Elmas İç Qi'yi aşıladı. Tam bir saat sürdü.
“Elimdeki tılsım yüksek dereceli bir tılsımla kıyaslanabilir mi? “Yüksek dereceli bir ruh tılsımı olsa bile, 7. seviye bir Savaşçı Bedenine ağır bir şekilde zarar veremez!” Cui Hui'nin birinci sınıf gök gürültüsü tılsımını Ölçekli Çelik Kaplan üzerinde kullandığında bunun ciddi yaralanmalara yol açabildiğini hatırladı.
Ancak bir insanın savunmasının Linghu Kaplanı kadar güçlü olmadığını hissetti. Eğer orta seviye ruh zırhı tılsımıyla karşılaşırsa ciddi şekilde yaralanmasa bile büyük miktarda hasar alacağı kesindi.
Huo Zhong ve Mu Rong henüz geri dönmemişti, bu yüzden orta seviye Canavar Zırhı Büyüsü'nü geliştirmeye devam etti.
Bir gün geçtikten sonra toplam on adet orta seviye ruh zırhı tılsımını arıtmıştı.
"Kardeş Yun, Kardeş Yun!" Mu Rong Jun geri döner dönmez yüksek sesle bağırdı.
Qin Yun sesini duyunca aceleyle dışarı çıktı ve Mu Rong Daohong ile Huo Zhong'un birlikte döndüğünü gördü.
"Kardeş Yun, iyi olman güzel... Müdür Bai'ye haber verdin mi? ” Mu Rong Jun rahatladı.
Qin Yun bir sandalyeye oturdu ve kaşlarını çattı. Son derece endişeli olduğunu belirterek, “Geri döndüğümde kendisine durumu anlattım. Dinlemeyi bitirdikten sonra öfkeyle uçup gitti. En Büyük Kardeş Xie'nin şu anda nasıl olduğunu merak ediyorum. ”
“Endişelenmeyin, Patron Xie çok güçlü. Vücuduna uyguladığın ışık deseni ekipmanıyla ona hiçbir şey olmayacak!" Huo Zhong, "Geçmişte tehlikede olduğumuzda çoğu zaman ilk önce bizim gitmemize izin verirdi." dedi.
Pubfuture'a göre reklamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...
Bölüm 120: Ruh Zırhı Tılsımı
En başından başla