🎁🎄Vánoční speciál🎄🎁

Začít od začátku
                                    

,,Cože?!" V ten moment všichni čtyři bouchli smíchy. Sabine nechápala, která bije.

,,Mami, pusť nás dovnitř. Promluvíme si doma. Je tu zima."

,,Um...j-jo jasně..."

Přezuli se a v obýváku se poskládali na pohovku. Marinettina matka se mračila na Santiaga...ehhh teda Adriena, jako by byl kus koňského trusu.

,,Paní Changová-" načala Alya.
,,Mami-" řekla ve stejnou chvíli Mari. Tahle sranda je trochu moc. Je načase přestat. Nicméně Sabine je přerušila.

,,Jak to mohl udělat?! Jak tě mohl opustit?! Myslela jsem, že by ti snad snesl modré z nebe? Jakto, že se na tebe vykašlal?! Až toho zmetka najdu, roztrhnu ho jako hada!" Všichni se polekali. Tohle se jim trochu vymklo kontrole. Adrien nervózně polkl.

Najednou se ale v obýváku zjevil Marinettin táta. ,,Nazdar děcka! Jé Adriene, ty máš novej účes?"

,,Co-co-coooo?!" Paní Changová vykulila oči.

,,Ehm. Ne jenom paruku. Dobrý den." Pozdravil Adrien a paruku ze sebe strhnul. ,,Já bych se asi měl teď někam schovat, že ano? Aby tady nedošlo k trestnému činu? Máte uhhh...protiatomovej kryt?" Poslední větu zašeptal směrem k Mari.

Mari, držíc Adriena za paži, Alya i Nino vybuchli v záchvatu smíchu. Sabine lehce zbledla a zapadla hlouběji do křesla. ,,Promiňte děti. Aaah, to je tak ponižující. Nepoznala jsem svého budoucího zetě."

,,Promiň mami, byla to jenom legrace."

,,No jo. No jo. To nic. Aaaach! To se mi ulevilo." Vrátila se jí barva do obličeje. ,,Věděla jsem, že Adrien by nic takového neudělal." Usmála se na něj a setřela si pot z čela. Adrien taky.

...

Marinette, Alya a Sabine pekly ještě nějaké cukroví a Adrien, Nino a Tom se vydali chytit vánočního kapra.

,,Myslíte, že chytím zlatou rybku?" Zeptal se Nino. Pan Dupain se zasmál.

,,Zlatý rybky se nenajíš." Na to Adrien.

,,A co by sis přál?" Zeptal se Tom.

,,Hmm...dort a PlayStation 5!"

,,A to poslední přání?"

,,To bych si šetřil!"

,,Cha! Ty bys chytil tak maximálně rýmu!"

,,Jo? Já se vsadím, že ty nechytíš ani mřenku!"

,,Proč bych chytal nějakou Mařenku, když mám Marinette?" Zaťukal si na hlavu Adrien. ,,Ta je lepší než všechny Mařenky na planetě!"

Nino se plácnul do čela. ,,S tou tvou tupostí všechny ryby akorát vyplašíš."

,,Hou! Hou! Hou! Chlapci! Tak z toho uděláme hru! Schválně, kdo chytí většího kapra. Vítěz dostane největší kus vánočního puddingu!"

Tom jim ukázal, jak se používá prut a kluci začali soupeřit...už čtvrt hodiny bez nečinnosti. Nechytili ani Ň.

,,Hoši...nerad ruším vaše propalovávání se očima navzájem, ale...dali jste si na ten háček návnadu...že jo?"

Oba se na sebe podívali a plácli se do čela. Tom jejich akci zopakoval, zavrtěl hlavou a nahodil si udici. Kluci připevnili žížalu k prutu a nahodili udici. Chvíli všichni mlčeli ale ticho probořilo až Adrienovo pištění.

,,Něco mám! Něco mám! Něco jsem chytil! To bude macek! Aaaa!" Blonďák vytáhl prut z vody a na háčku...visel nějaký přívěšek...nikoli ryba. Nino chytl záchvat smíchu. Adrien protočil očima, přívěsek sundal, strčil ho do kapsy a nahodil znovu.

Room matesKde žijí příběhy. Začni objevovat