-«Ίσως δεν ήταν ακόμη έτοιμη, Λόκι. Το μίσος δεν είναι κάτι ευχάριστο για να αποδεχτεί στην ζωή της. Μόλις έμαθε την αλήθεια, οι εφιάλτες άρχισαν να την κυνηγούν ξανά.» προσπάθησε να τον κατευνάσει ο Δρ. Πήτερσον.
-«Μόλις έμαθε την αλήθεια, ξύπνησα!!!» αντιμίλησε ο Λόκι.
-«Ξύπνησες για να την προστατέψεις!!!» αναφώνησε ο Δρ. Πήτερσον και όλοι γυρίσαμε να τον κοιτάξουμε με απορία. Τι εννοούσε;
-«Το μίσος στην περίπτωση της Άιβερι, την αρρώσταινε, σωστά; Ξεκίνησε με εφιάλτες εκείνης της γυναίκας, όμως οι εφιάλτες την στοίχειωναν ακόμη και όταν ήταν ξύπνια.» αποκρίθηκε ο Δρ. Πήτερσον και πάγωσα.
-«Η Άιβερι είχε αποδυναμωθεί. Είχε αρχίσει να χάνει βάρος από το ήδη λιπόσαρκο κορμί της, συνεχώς έκανε εμετό και ήταν κάτωχρη κάτι που κάλυπτε με το μαγικιάζ. Ήταν τόσο αδύναμη που είχα προτείνει την Δρ. Στιούαρτ.» ψέλλισα και όλοι με κοίταξαν.
-«Μιράντα, τι είναι αυτά που λες;» αποκρίθηκε ο κ. Σάλιβαν.
-«Είναι αλήθεια. Η Άιβερι είχε εφιάλτες αλλά μερικές φορές το βλέμμα της καρφωνόταν σε ένα σημείο μέσα στο δωμάτιο με ένα βλέμμα τρόμου που με τη βία προσπαθούσε να αγνοήσει.» ψέλλισα.
-«Οι εφιάλτες της είχαν πάρει μορφή. Το μυαλό της έπαιζε παιχνίδια.» εξήγησε ο Δρ. Πήτερσον.
-«Το σκοτάδι γινόταν ακόμη πιο ισχυρό και όχι μόνο εξαιτίας του πατέρα της. Το σκοτάδι την χτυπούσε αλύπητα, πρώτα με τις ανοησίες των ανόητων «αγγέλων» που έκαναν ότι ήθελαν, έπειτα με την αλήθεια που έμαθε για τον σύντροφό της και μιλάω για τις παράνομες βρωμοδουλειές σου, Χάρπερ!» αναφώνησε ο Λόκι με ένα τρομερό βλέμμα στα μάτια του.
-«Το συναίσθημα ότι δεν την εμπιστευόσασταν. Την προστατεύατε σαν μια πορσελάνινη κούκλα σε βιτρίνα, επιβεβαιώνοντας τα λόγια της απαγωγέας της, ότι ήταν άχρηστη!»
-«Κρατούσατε ένα σωρό μυστικά από εκείνη, είτε σε συνεργασία με τις άλλες προσωπικότητες, είτε όχι. Εκείνη έκανε ότι μπορούσε για να σας εμπιστευτεί και εσείς την προδώσατε!!!» αναφώνησε ο Λόκι και τα λόγια του Δρ. Πήτερσον επιβεβαιώνονταν.
Ο Λόκι ήταν μία ακόμη προσωπικότητα που ήθελε να την προστατέψει αλλά χρησιμοποιούσε ακραίους και βίαιους τρόπους για να το πετύχει.
Τα λόγια του όμως είχαν καρφώσει σαν στιλέτα τις καρδιές όλων. Ήταν αλήθεια ότι η οικογένειά της ήθελε να την προστατέψει και να την κρατήσει μακριά από το σκοτάδι. Όμως πετύχαιναν το αντίθετο. Την πλήγωναν και την έσπρωχναν προς το μέρος του.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...
68. Άγγελος ή δαίμονας;
Start from the beginning