Elena i jej towarzysze wrócili do osady z wycieńczonymi ciałami, ale pełni determinacji.
Po zmaganiach z czarnym magiem, atmosfera w wiosce była nasycona emocjami.
Mieszkańcy czekali z niecierpliwością na relację od bohaterów.
Wśród gwaru tłumu wyróżniał się głos Arica, wojownika o krzaczastej brodzie.
Aric- Eleno, opowiedz nam, jak udało się pokonać tego czarnoksiężnika i co to było za magiczne światło, które go otoczyło?
Elena uśmiechnęła się zmęczonym, lecz szczęśliwym uśmiechem.
Elena- To był efekt połączenia mocy Księgi Życia, Przeznaczenia Zaklętego Lasu i kryształowej księgi. Stworzyliśmy potężne zaklęcie, które uwięziło go z powrotem w Zaklętej Kuli.
Mag Orlin, zgarbiony , nie mógł się powstrzymać od dodania
Orlin- To był niezły taniec z mrokiem, ale myślę, że nasza drużyna zatańczyła jeszcze lepiej!
Zespół zaczynał się śmiać, a nawet Rusałka Leona, zwykle poważna i skupiona, przyłączyła się do żartów.
Leona- No cóż, nasze kroki były zapewne zbyt szybkie dla samej ciemności!
Elena, patrząc na towarzyszy, poczuła, jak duma w niej rośnie.
Elena- Dziękuję wam wszystkim. Bez waszej pomocy nie byłabym w stanie tego pokonać .
Teraz jednak czeka nas jeszcze wiele pracy. Musimy utrzymać równowagę i chronić naszą kraine
Kapłan Elion uniósł rękę.
Elion- Drodzy przyjaciele, ta walka pokazała nam, że nasza siła tkwi w jedności i wspólnym działaniu. Musimy być gotowi na każde wyzwanie, jakie przyniesie przyszłość.
Nagle głos Sylasa przerwał poważną atmosferę.
Sylas- A może zorganizujemy przyjęcie, aby uczcić nasze zwycięstwo? Mam kilka nowych zaklęć, które mogą nas wszystkich rozbawić!
Wszyscy zgodzili się z entuzjazmem, a atmosfera zmieniła się z napiętej na radosną.
Wieczorem na placu centralnym osady rozbrzmiewała muzyka, a mieszkańcy tańczyli, świętując zwycięstwo nad ciemnością.
Elena, zaczynając tańczyć z Aricem, spojrzała w niebo, gdzie jasny księżyc świecił już bez śladu czerwieni.
Elena-Czyż nie jest wspaniale? Nawet najciemniejsza noc ustępuje świtu.
Artyleryjski kucharz z drużyny, Rolf, dołączył do rozmowy, trzymając w jednej ręce kocioł z gorącym napojem.
Rolf- I jak zamierzasz uczcić to zwycięstwo, Eleno?
Elena z uśmiechem odpowiedziała
Elena- Może zorganizujemy coroczny Nocny Taniec, aby uczcić naszą jedność i pokazując, że nawet w najtrudniejszych chwilach, potrafimy razem śmiać się w twarz ciemności.
I tak, nocny taniec stał się tradycją, a ich nowy świat świętował nie tylko swoje zwycięstwo, ale również jedność, która sprawiła, że nawet najtrudniejsze chwile były tylko kolejnym krokiem ku światłu.
CZYTASZ
Krwawa księżycowa Pani
FantasyW fascynującej opowieści "Krwawa Księżycowa Pani", tajemniczy świat Lunaris ożywa w blasku pełni księżyca, a skrywane dziedzictwo przeszłości budzi się do życia. Elena, młoda mieszkanka wioski, nieświadomie staje się kluczową postacią w starożytnej...