- Kure kere nereye gidisen yine
Kızınca bana hep bu kelimeyi söylerdi kız olmama rağmen.
- Leylalara gidecem anne.
Leyla benim çocukluktan arkadaşımdı beraber ilk okul ve orta okulu okumuştuk ama babası liseye geçince onu okuldan almıştı onun babasına göre kızların okumamasi gerekiyordu tez zamanda koca bulup baba evinden gitmeleri en hayırlısıydı benim babam için de öyle olsa da annem sağ olsun öğretmen babası sayesinde asla öyle düşünmüyor okumama destek oluyordu yani bir nevi babamı ikna ediyordu okumam için.
- Bugün gitme kızım yarın gidersin hem baban da gelir birazdan Zerda da Havinlere gitti baban ikinizi de görmezse kötü olur.
Keşke dinleseydim diye günlerce ağlamama rağmen burnumun dikine gittmeyi tercih ettim.
- Daye bugün giderim nolur Leyla'ya gelecem diye söz verdim kaç zamandır görmüyorum zaten onu.
- Avşin gitme kızım beni dinle
Gözlerimi doldurup anneme bakmaya devam ettim bana dayanamayıp izin vereceğini biliyordum.
- Akşam ezanindan önce evde olasan bak sakın beni peşinden getirtmeyesen Avşin vallahi bir daha çıkmana izin vermem bilesen.
Annemi son kez olduğunu bilmeden sıkı sıkı sarıldım iki yanağını da sulu sulu öptüm annem nefret ederdi onu böyle öpmemden yanaklarını sahte sinirle silip söylendi.
- Kure kere eli kere sana diyim böyle öpme beni.
Kapıdan nerdeyse uçarak çıktım Leyla bizim bir üst sokakta oturuyordu onlarda oldukça zengin lerdi babasi ağa olmasa da dedesi ağaydı nerdeyse koşar adım onların sokağına girdim Leylalarin konağına gelince korumalara kapıyı açıp geçmem icin izin verdi normalde onlar evlerine pek kimseyi almazdı anlamlandıramadığım bir çeşit güvenlik kurallıydı onlar için.
Avluda oturan Leyla beni görünce sevinçle bana doğru koştu birbirimize sarıldık.
- Avşin çok özledim kız seni .
Birbirimizden ayrılınca gözlerine bakarak konuştum.
- Bende özledim vallaha Leylo çok vaktim yok zor izin aldım anamdan.
- Eee de haydi o zaman odama çıkalım.
Başımı salayip Leyla'nın nerde olduğunu çok iyi bildiğim odasına doğru yürüdük odaya girince ben Leyla'nın yatağına oturdum oda dolabını açıp aldığı yeni kıyafetleri yatağın üzerine serdi bir araya gelinde yaptığımız en iyi aktivite Leyla'nın yeni aldığı kıyafetlerle kombin yapıp vakit geçirmekti odanın kapısı tıklatıdı elinde kek ve meyve suyu ile Zelal abla girdi Leylaların en eski çalışanıdı o getirdiklerini makyaj masasının üstüne bırakıp çıktı Leyla da banyodan üzerine giydiği elbisesi ile çıktı.
- Vallaha harika elbise kızım zaten senin fiziğin o kadar güzel ki ne giysen yakışır.
Leyla gülümseyerek kendi ekseni etrafında döndü durdu ben çoktan masanın üzerindeki keki yemeye başlamıştım bile. Ne kadar zaman geçirdik bilmiyorum akşam ezanının sesini duyunca oturduğum yataktan korkuyla kalktım annem öldürecekti beni bu sefer ezandan önce evde ol demişti ve ezan okunduğu halde ben hâlâ Leylalardan çıkmamıştım.
- Aşko ben daha gideyim annem ezandan önce evde ol dedi ezan okunuyor öldürecek beni.
Leyla güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVŞİN (Töre)
Teen FictionAvşin Sorin & Fırat Sorin - Yaklaşma bana !!! Genç kızın sesi odada yankılanırken, ceketini çıkaran adam yatağın önünde korkuyla duran kadına baktı. Sabır çekerek genç kizin kolundan tutup yatağa itirdi. Kalkmasina izin vermeden üstüne eğilip kız...
25.Bölüm
En başından başla