"He baba hallettim gelin siz abimlere bisey demeyesin ha"

"Tamam oğul 2 saare orada oluruz" dedi ve kapattı.

****

Babamlar gelmişti kahkahalarla kahvaltı yapıyorduk Aras buraya gelir gelmez koşturmaya başlamıştı bile...

İstanbul havası gerçektende yaramamıştı.

Kahvaltımızı ederken merdivenlerin başında Aden vardı. Çok kötü gözüküyordu...

Karya "yenge gelsene" dedi. Ama o yerinden bile kıpırdayamadı ve...

Gözümün önünde merdivenden düştü.

O düştü... Belki de öldü...

Benim yüzümden hepsi benim yüzümden.

Ölmesin benim kadınım...

Yaşam kaynağımdı o benim.

"ADEN" dedim. Koşarak yanına gittim. "Aden aden kalk!" başından kan geliyordu. Hızlıca kucağıma alıp arabaya bindirdim Karya ve yengemde bindi arabaya ve hastaneye yol aldım.

***

Hastaneye vardığımız gibi arabadan çıkıp Aden'i kucağıma aldım ve hastaneye doğru ilerledim "doktorrr doktorr yokmuu" beni gören hemşireler hızlıca sedye getirdi.

Daha sonra hemen yoğun bakıma aldılar , çok korkuyordum 'ya ona bişey olursa' diye napardım ben o zaman...

Barkın...

Barkın'ı aramam lazımdı ama nasıl diyebilirdim 'kardeşini dövdüm daha sonra da merdivenlerden düştü' böyle mi diyecektim.

O sırada yengem "b-ben Elif'i a-arıyorum." dedi ve hastaneden çıktı.

****

Hala yoğun bakımdaydı, bi süre sonra Barkın ve yengesinin koşarak buraya geldiğini gördüm.

"ADENN ADEN ABİMM AÇIN ŞU KAPIYI !" dedi barkın. "Barkın sakin ol" dedim. "NE SAKİN OLUCAM LAN KARDEŞİM İÇERDE CAN ÇEKİŞİRKEN BEN NASIL SAKİN KALICAM HE!" dedi. Daha sonra yüzünü sıvazlayıp "nasıl oldu lan bu nasıl!" dedi. Yüzüne bakamadım , "KONUŞSANA" dedi.

O sırada Karya girdi lafa "Barkın abi bizde bilmiyoruz kahvaltı yapıyorduk merdivenlerin başında onu gördüm 'gelsene yenge'dedim. A-ama hareketsiz bir şekilde sadece bize baktı ve daha sonra snrm başı döndü ve merdivenlerden d-düştü." dedi ağlamaklı sesiyle.

"ALLAH KAHRETSİN" dedi ve duvara yumruk geçirdi Barkın.

Yoğun bakımın kapısı açıldı. Doktor "ACİL AMELİYATHANEYE HADİİ" diyordu.

"ADEN ADEN ABİMM BAK BEN BURDAYIM SAKIN KORKMA ADENN!" dedi Barkın.

"Yengem burdayız biz" dedi Elif.

Hepimiz hızlıca Ameliyathanenin önüne gittik.

Yapacak birseyimiz yoktu.

Beklemekten başka...





****

Aradan saatler geçmişti. Ama ne gelen vardı ne giden. Hemşirelerde bisey dememişti.

O sırada doktor çıktı Barkın hemen "doktor iyi olacak değilmi kardeşim?" demişti. Doktor "Sakin olun hastanın ameliyatı güzel geçti fakat..." dedi.

"Fakat... FAKAT NE DOKTOR!" dedi Barkın. "Fakat merdivenden düşerken ayaklarına çok fazla darbe almış, bu kadar fazla darbeye ayakları dayanmamış. M-maalesef Aden hanım bundan sonraki hayatına felç olarak devam edecek..." dedi.

Barkın'dan

Benim güzelime o evde ne olmuştu, ne olmuştu da bu hale gelmişti...

'Felç olarak devam edecek' kafamda yankılanıyordu bu söz "g-geçici değil mi?" dedim yalvarır bir ses ile.

"Maalesef bunu bizde bilemiyoruz, bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz" dedi ve ayrıldı yanımızdan.

Sonra ameliyathane kapısı açıldı Aden'ı çıkarttılar onun o minik bedenine bir sürü makine bağlamışlardı.

Elini tuttum "kardeşim benim, sen merak etme tekrar ayaklanacaksın ben senin böyle bi hayat yaşamana asla izin vermem" dedim. Daha sonra doktorlar Aden'i götürdüler.

****

Aradan 2 gün geçti bu zamanda asla hastaneden ayrılmadım. Aden 1 gece yoğun bakımda tutulmustu dün ise normal odaya alınmıştı. İlaçlarla uyutuyorlardı kardeşimi.

Aren şerefsizine ne kadar git desemde gitmemişti.

Neden kardeşimi önemsiyordu. Ya da önemsemiş gibi yapıyordu. Şuan odadaydım Aden'in yanında sadece ikimiz vardık.

Aden'in uyanmasını istiyordum artık. Onun sesini duymak istiyordum bana tekrar abi demesini özlemiştim.

Baş ucundaki sandalyeye geçip oturdum saçlarını sevdim. "Canımm, can parçam , annemle babamın emaneti canım kardeşim." dedim. "Bu hayatı sen seçmedin Allah'ın lütfu ama merak etme en iyi doktorlarda tedavi göreceksin , sen güçlü bir kızsın kolay kolay vazgeçmezsin." dedim ve devam ettim.

"Hatırlıyor musun o denizden çıkarmıştım seni , güçlüydün Aden çok güçlüydün o yüzden kurtuldun. Bak yine kurtuldun , senin felç kalman hiçbir şeyi değiştirmez senin o inadın sayesinde biz bu günleride atlatıcaz." dedim

"Ah be güzelim sen 2 yıl boyunca sokaklarda naptın, nasıl hayatta kaldın , ben o kadar kötü bir abiyim ki annemle babamın ölümünün suçunu sana yıktım." dedim ve devam ettim. "Sen beni buna rağmen affettin. Sen sevgiye çok muhtaç kalmışsın Adenim."dedim. "Ama merak etme ben seni çok seviyorum , ananemde ,yengemde , Alina , Adel ve Lavinde öyle. Bundan sonra asla ayrılmayacağız." dedim.

Yazar'dan

"Bundan sonra asla ayrılmayacağız demişti Barkın.

Ama onu bekleyen acıdan habersizdi...

Aren oda kapısının önünde bekliyordu.

Her dakika,

Her saniye,

Kendini suçluyordu.

"Benim yüzümden hepsi , hepsi benim yüzümden. Ben sevdiğim kadına el kaldırdım. Oda yetmedi kemerle dövdüm. Üstüne benim yüzümden merdivenden düştü. Hatta felç kaldı..." dedi kısık bir sesle.

Genç adam kendini suçlarken, genç kadın uyanmıştı abisinin her söylediğini duyarak uyanmıştı...

Bu acıyı kaldırabilecek miydi? Genç kadın...

Genç kadının ağzından bir kelime dökümüştü.

"Abi..."










Bitirdimmm

@YOcak0 'ın ısrarı ilee hemen bitirdimm atiyimmmm

Sizce Aden'in tepkisi ne olacak?

Barkın çok üzüldü yaa😓

Peki Aden'in rüyası...

Off off herneyse bugün de Aden için yakıyoruz...

Bölüm nasıldı ballarımmm🍯🍯🍯

Herneysee yeni bölümde görüşmek üzeree

Sizi seviyorumm💗💗💗

Tiktok hesabım

#wattpadkitapyazıyorum

KİMSESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin