Je něco okolo druhé a my jsem na cestě do tělocvičny. Celou dobu si s Viki povídáme, smějeme se a do toho vysím v chatu s Klárkou.
„Maty?"
„No?" Řekl a šel dál s Domčou před náma
„Klára mě po tom zápasu vyzvedne, ok?"
„Ok, ale ne že se něco přes víkend stane"
„Neboj"
To už jsme ale došli k tělocvičně a vešli dovnitř. S Viki jsme se rozhodli a zahlédli Vitu. Kluci řekli že se půjdou posadit a my se za ním vydali. Došli jsme k němu a Viki se na něho hned pověsila. Tomu se zasmál.
„Taky tě rád vidím" Řekl a dál jí pusu
„Celou dobu o tobě žvanila" Řekla jsem a zasmála se
„No jo, co Sam?"
„Prý mu je líp, ale ještě polehává a bere tabletky"
„Nebojíš se že...?"
„Abych byla upřímná, nějaké pochyby mám, už je tím srdcem, ale snad bude v pohodě"
„To dáte"
„No jo" Dál jsme se bavili s Vitou a jeho kámošem, s kterým se původně bavil. O čem jsme mlely, když Viki začala šeptat.
„Kájo..."
„No?" Ukázala prstem za sebe. Otočila jsem se a spatřila Patrika s nějakou holkou.
„To si děláš prdel, ne?!"
„Ne"
„Ty vole, ten mi tady chyběl"
„Neasi, a ještě vyměnil holku"
„Bože" Řekla jsem už normálním hlasem
„Co je?" Zeptal se Vita. Jen jsme s Viki kývli za sebe. Vita se tam podíval a když ho spatřil došlo mu to.
„Klid, tentokrát už se vám nic nestane"
„Hlavně aby se tobě nic nestalo, nemusíš dopadnou jako ten princ, ano?" Řekla Viki a schválně ukázala na mě
„Hele!"
„Jo, už se klidím, já ti říkala, že už spolu budeme jen valčit"
To už ale odbyla třetí hodina. Vydali jsme se do tělocvičny a sedli si ke klukům. Všechno jsme jím řekli. Pak se ale ozvali reproduktory a do tělocvičny vešel hlavní trenér. Začal něco mluvit a pak vešel do tělocvičny Vita a za ním...JAKUB! a ostatní kluci. Tak ti se asi posrali, ne? Rozřadili se do týmu a začali hrát.
~Time skip~
Je po zápase. Samozřejmě že to vyhrál tým Vity. Zrovna teď jdeme ven a všichni se bavíme, smějeme. Vyšli jsme ven a já zahlídla Klárku.
„No, bylo mi s váma dobře a ačkoliv bych tu výhru oslavila s váma, musím za tím svým teplotářem" Řekla jsem a už byla na cestě za Klárkou. Došla jsem k ní a nasedla do auta.
„Kdy má přijet?"
„V osem, takže pokoj, a keďtak je tam Sam, alebo Matějko"
„No Sam rozhodně ne, ten bude ležet, dokud mu nebude líp" Tomu se Klárka jen zasmála a vyjela z parkoviště. Celou dobu jsme si povídali, smáli se, zpívali. Dojeli jsme na místo. Klárka zaparkovala a vydali jsme se dovnitř.
„Tak čo, pôjdeš do toho?"
„Jo, půjdu, Maty s tím stejně nic nenadělá, a hold si musí začít zvykat že nejsme malé holky"
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...
40.
Začít od začátku