chanlar chalıyor
Şimdi şöyle yapalım
Benim biraz işim var
Eğer bugünün boşsa akşam
arayayım seni
Olur musunshine
olur olur
tamamen boşum bugün
iyi ki yalancıyı sikmiyolar //chanlar chalıyor
Süper
O zaman
Numaranı alabilir miyimsunshine
kalbimi almışsın numaranı
alabilir miyim diyosun //
numarama karşılık soyadını
alabilir miyim //
tamam abartma //
tabii
+82...chanlar chalıyor
Kaydettim
Yabancı numaralara kapalı ise
açmayı unutma
Aksilik çıksın istememsunshine
açık
yalancıyı...//chanlar chalıyor
Tamam o zaman
Şimdi gitmem gerek
Akşam konuşuruzsunshine
konuşalım ^^"Ya ne yapıyorsun sen? Birden kaçtın bir de deli deli bağırıyorsun."
Aniden içeri dalan Jisung beni korkutsa da şu anki keyfimi bozabilecek hiçbir şey yoktu. Yanına gidip onu döndürerek minik bir dans başlattım, aynı zamanda da keyifli keyifli konuşuyordum."Chris'le konuşacağız. Akşam arayacakmış beni."
"AAAAAA NE DİYORSUN?!"
"AY DİYOR İŞTE DİYOR!"
Seungmin'in de katılmasıyla neşemiz çoğalmış, nefessiz kalana kadar dans edip mutluluğun getirdiği enerjimizi az da olsa atmıştık. Biraz dinlenmemizin ardından Jisung gitmesi gerektiğini söyleyip çıkmıştı.
Jisung'u yolcu eden Seungmin de mutlu bir şekilde kendini uzandığım koltuğa, ayak ucuma atmıştı."Bir şeyler yapalım mı bugün?"
"Sizi bilemem beyefendi fakat bugün çok önemli bir görüşmem var. Her şeyimi erteleyip onu bekleyeceğim."
Kahkaha atıp omzuma vurdu, ardından üzerime uzanıp sarıldı.
"Çok salaksın.""Biliyorum sanırım."
"Yani... Ben de bi' Sana noonaya gideriz diye düşünmüştüm ama... Sen bilirsin tabii."
"Beni kandırmaya çalışıyorsan başarılı olacaksın, o yüzden sus lütfen. İnersem parka inerim sadece."
"Aman iyi be."
Memnuniyetsiz bir şekilde üstümden kalkmış ve dil çıkarmayı da ihmal etmeden odasına gitmişti.
Bir başıma kaldığım her an tüm bu olanların gerçekliğini tekrar hatırlıyor ve içime sığdıramadığım sayısız duyguyu tekrar hissediyordum.
Chan'ın benim için değerini kimse anlayamayacaktı. Onu düşünmek bile iyileştirdi beni her zaman, şimdi konuşuyor olmanın nasıl hissettirdiğini ne ben anlatabilirdim ne de başkası anlayabilirdi. Fazla değerliydi.Bir süre daha uzandıktan sonra kalkıp banyoya girdim. Ardından kendimi Seungmin'in deyimiyle inime kapatarak çizim yaptım.
Saate baktığımdaysa şaşırmadan edemedim, yalnızca iki saat geçmişti. Bir şeyi çok isteyince zamanın yavaş geçtiği doğruydu sanırım.
Eşyalarımı toplayarak aşağı indim. Parka gitmeyi düşünüyordum fakat henüz hava kararmadığından, muhtemelen annelerinden azar yeseler de bir şekilde izin kopardılar, park çocuklarla doluydu. Kısa bir anlığına sinirimi bozan görüntü çocukların yüzündeki neşeyi görmemle içimde bir burukluk yaratmıştı. Banklarda oturan annelerin bir yandan konuşup bir yandan çocuklarını kontrol etmeleri hoşuma giderdi hep.
Annemin de bir gözü üstümde olurdu zamanında.Daha fazla bakamadım o görüntüye. Yukarı çıkacağım sırada gözüme özenle baktığım çiçekler ilişti, annemin çiçekleri. Onları nasıl unuturdum?
Hızla arka bahçeye koyduğum su şişelerini çiçeklerimin tarafına topladım. Onlarla ilgilenirken onlarla konuşmayı seviyordum. Seungmin'e anlatamadığım ne varsa onlar dinlemişti bu zamana kadar.Lavinia, lavanta, gül, kalanşo... Birkaç çeşit vardı, hepsi de çok anlamlıydı annem için. Benim için de her biri farklı şeyler ifade ediyordu. Papatyaların yeri ise ayrıydı.
Her şeyin olduğu gibi çiçeklerin de anlamları var. İnsanlar genellikle yaygın anlamlarını kabullenir, ezberlemeye çalışır. Benim için öyle değil bu durum. Her bir çiçekte kendimden bir parça gördüm her zaman, papatya da benim ilk parçamdı.
Cevabını bulamadığımız bir sorunun cevabı bazen çok yakınımızda olabiliyor bu hayatta. Belki bir eşyamızda, belki sevdiğimiz bir insanda, belki de bir çiçekte. Cevapsız bırakılan veya bir cevap bulamadığım sorularıma açıklık getiren şeydi papatya.
Sonra Chris girdi hayatıma. Papatyam da o oldu zamanla.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
merhabalar
bir şey hakkında yazmak istiyorum
yorumlarınız benim için oldukça değerli, bunu yanıtlarımda da belli ettiğimi düşünüyorum
fakat bir yerden sonra, isteyerek veya istemeyerek yapıyorsunuz bilemem tabii ama kırılıyorum
bu kurgunun uzun soluklu olacağı başından beri belliydi
fark etmediyseniz şimdi söyleyeyim, kurgu uzun olacak
20 bölüm oldu görüşemediler şu bu... arkadaşlar olaylar bu şekilde tasarlandı ve isteğiniz üzerine olay örgüsü dışına çıkamam maalesef
bu bir kurgu olabilir fakat biraz da gerçekçi bakmanızı rica ediyorum
bir insan hayranına anında güvenip sevgili olamazchanlix main ship gördüğünüz gibi fakat tanıtım bölümlerinden de anlayacağınız üzere tüm üyeleri içeren bir kurgu
yani arkadaşlıklara da yer vermem kurguyu mahvetmiyor, bu ficin kurgusu böyle
sıkıldıysanız üzgünüm ama tekrar tekrar dediğim gibi kurgu böyle
bölümler kısa kısa olduğu için anlamıyor olabilirsiniz fakat eğer birazcık dikkat ederseniz kitapta şimdiye kadar geçen zaman en fazla 2 aydediğim gibi yorumlarınız benim için gerçekten önemli
tek ricam düzgün bir üslup kullanmanız
tekrardan teşekkür ediyorum ve sıkılmamanızı diliyorum
iyi geceler❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine
FanfictionFelix içindekileri çizimleriyle birlikte twitterda paylaşır. Bir gün hayranı olduğu 3Racha lideri Bang Chan onun en son paylaştığı çizimine yanıt verir. chanlix minsung seungbin hyunin 30.08.23~ 17.09.23~ chanlix #5 02.10.23~ banglix #1 30.11.23~ ch...