"Felix kural böyle benim seni beklemem lazımdı. Sen onu bırak ta nasıl geçti gecen hm?" Felix birde gözlerini kocaman açıp kıp kırmızı oldu.
"Nasıl soru bu?"
"Öyle soru canım. Cevap yok mu? Seni o kadar bekledim söylesene nasıldı?"
"Yok sana cevap mevap. Ji-a seni parçalarım bak anlıyor musun bir daha bana böyle soru sordunu duymayayayım.""Tamam ya ben zaten anladım iyi geçmiş beli."diyip göz kırptı Ji-a.
"Ji-a kaç seni tutarsam fena yaparım bak." Daha cümlesini bitirmeden Ji-a koşmaya başladı. Felix te onu kovalıyodu. Ji-a birden haremin önünde durup edildiğinde Felix onu önüne geçmek için yanından geçeceken kendini birine çarptığında kafasını tutu."Felix iyi misin başını çok acıyor mu?" Felix duyduğu sesle gözlerini portletip hemen başını kaldırıp krala baktı.
"Şey ben iyiyim Majesteleri çok özür dilerim önüme bakmalıydım."
"Sorun yok dikkat edersin artık." Dedi ve yoluna devam etti. Felix gitmeden hemen önce egildi."Felix artık hareme gir sonra kraliçe yanına gideceksin."
"Niye bir şey mi oldu."
"Hayır hani seni yanına çağıracaktı konuşmak için."
"Ha evet doğru. Of ya şu cariyelere çok özeniyorum." Dedi Felix haremedekileri göstererek."Neden?" Dedi Ji-a.
"Görmüyor musun ne kadar rahat oturyuyolar yiyip yatıyorlar ya ben? Ordan oraya gidiyorum. Ben de istiyorum yan gelip yatmak.""Emin ol onlar da senin yerinde olmak isterdi kraliçeyle krala görüşüyorsun onu geçtim halvete iki kez gitin. Onlar sadece bir kere krala görüştü. Halvete bir kere bile gitmediler."
"Biliyorum. Neyse ben hamama gidiyorum yıkanıp hazırlanayım."
"Tamam. Jisungu ister misin?"
"A evet olur aslında."
"Peki sen hamama git ben ona oraya gitmesini söylerim."
"Pekila"Felix eşyalarını alıp hamama giti. Jisung ta gelmişti ayağı Felixin özel tarifi sayesinde çabuk iyileşmişti. Hamama da ikisi sohbet ederken Felix yıkanmıştı bile. Hareme gidip hazırlandı. (Buraya giyindi cüppeyive takıları bırakıyorum. )
Cüppesi
Küpeleri
Bilekliği
Yüzüğü
Başına taktiği toka (mavi olanları)
Peçesininin rengi
Felix artık gitmek için hazırdı ve Ji-ala yola koyuldular.
"Anladın değil mi Felix sana soru sormadıkç-"
"Biliyorum Ji-a her şey yüz kere anlatın.
"Iyi Peki umuyorum hepsi aklında kalmıştır.""Merak etme sen nerede nasıl davranacağımı bilirim ben." Ikli konuşurken kapının önüne varmışlardı çoktan.
"Ben seni burada bekliyorum tamam mı?"
"Tamam da gerek yok."
"Adet öyle. "
"Iyi Peki ben giriyorum."Ji-a sadece elini saladı. Felix içeri girip kraliçenin önünde egildi. Kraliçe ona nereye oturması gerektiğini gösterdi. Felix oturup kraliçenin bir şey demesini bekledi.
Evet bu bölümü sonu da bu geç geldi ama yetiştemoyorum. Neyse umarım bölümü beğenirsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...
12. Seni buraya bazı sorularıma cevap vermen için çağırdım.
En başından başla