Mete seviyorsun beni hala dimi? Bak bebeğimiz olucak ondan sebep mi yanındasın?

Allah'ım Doram hormonlar biraz hızlı mı yüklendi? Gülüm çok aşığım sana aklının alamıycağı kadar.

Ağladığı sesinden bile belli olan oğlan iç çekti.

Bende sana kocacım, çok seviyorum yok seviyoruz. Artık iki kişi seviyoruz biz.

Mete yoluna kurban. Bende çok seviyorum sizi yavrum. Hadi yıka yüzünü ağlama uyu yarın evdeyım inşallah.

Bekliyoruz babacık!

Dora azdırma hasta yatağımda beni hadi gülüm.

Kötü manada mı dedim sapık kocam. Azma yaralarım iyileşsin azarız. Öptüm bitanem.

Bende sevdiğim, bende.
.
.
.
Evde bir telaş hakimdi. Mete hastaneden eve geliyordu. Doktor ve hemşire ile birlikte. Onlar için oda hazırlanmıştı.

İzzet ve Ayşe gitmek istedikleri için Dora trip atıp yemek yemiyordu.

Yaren Nene: Yahu ne inat ettiniz. Büyük sözü dinleyin hele torunum ne diyorsa o kırın dizinizi oturun şöyle.

Dimi nenem, hiç büyüğün sözü çiğnenir mi?

Hamza: Anamda oğlum da doğru der hem ne var evde?

İzzet: Hamza yakışı kalır hiç böyle. Doram etme oğlum elin ağzına laf olmayalım.

El benden kıymetli he babam. İyi gidin doğru kıymetim bu kadarmış.

İlker: Oskarlık performans İncim, devam aynen devam.

Yaaaa ses sus be... Anne ya.

Ayşe: ikinizde kızdırmayın Benim Gülüm'ün goncasını. Menekşe de anasına doysun Bey.

İzzet: El değil sen önemlisin kelebeğim.

Baba hani turtılındım ben senin kelebek nerden çıktı ki?

İzzet ağa yanaştı elini omzuna attı oğlunun saöını öptü. Diğer eli karnını okşadı usulca.

İzzet: Minik tırtılım kelebek oldu. Şimdi içinde kendi turtılı var ondan oğlum.

Çok seviyorum seni de niye ağlıyorum ki ben? Öfff durmuyor da anne, nenem... Öhöööö.

Ayşe: Hormonlardan oğlum, Mete biraz toparlansın doktora gidersiniz. Her şeyleri öğrenirdiniz beraber.

Tam o sırada Mete ve Nare anne doktor, hemşire ve ekipmanlar ile içeri girdi tekerlekli sandalyede.

Metem... Evine hoşgeldin!

Hoş gördüm güzelim.

Nare: Hayde geçin avluya soluklanalım. Doktor da yerleşsin işte.
.
.
.
Doram solgun duruyor yüzün kötümüsün?

Yok biraz kustum, normal dedi doktıru korkma.

Ey madem, sizlerede çok teşekkür ederim bizi hiç yanlız bırakmadınız.

İzzet: Aileyiz biz oğlum. Vazifemiz hem bizim.

Hamza: Dora oğlum sen müjdeni isteyemedin bizden de hele babaların ne alsın bebek müjdesi sana?

Ne istersem alıncak mı? Ama bak çok çok para tutsa da mı?

Hamza ve izzet oğlanın bu heyecanlı çocuksu haline gülüyorlardı.

Yavrum beni de kat daha bende hediye veremedim.

Yaren nene: He ya hiç birimiz  dile torun ne istersen?

Ben şey istiyorum, kızmak yok alıncak bak!

Ayşe: Söyle oğlum ne istersen?

Hepimizin bir arada yaşayacağı kocaman bir avlulu bağ evi istiyorum, birde yazları hepimiz orda kalalım istiyorum. Oh be dedim.

Yüzünü Mete'nin boynuna gömdü koskaca aşiret ağalarına birlikte oturun demişti.

İzzet: Ne dersin Hamza Ağam?

Hamza: Anama sormak icap eder, he ana?

Yaren nene:  Dora istiyorsa bitmiştir. Yeri belirleyin evimizi kurun bebeğimiz doğmadan ağalar.

Gerçek... Gerçekten mi nenem?

Yaren nene: Sen bu iki aşiretin düğümüsün oğlum dilediğin bu iki alemin muradıdır.

İlker: Allâh... İncim yine beraber olucaz he mi?

Evet olucaz çok çok teşekkür ederim hepinize canım ailem.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere

Yazgım BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin