- Kaelicius valódi célja, hogy szövetkezzen ezzel a lénnyel a halhatatlanságért cserébe és persze a Föld oda lenne.
- Ezt nem is tudtam.
- Hát én sem. Veszélyes azok alapján, amit Mordo és Wong mondott.
- És most?
- Használtam Agamoto szemét.
Teljesen kitágultak a szemeim. Úgy tudtam azt csak Ősmágus tudja.
- Így láttam ezt meg. Tanulnom kell. Sokat.
- Azta. Egy gyakorlás?
Bólintott, amire kimentünk a többi tanonc mellé.
- Mágia is!
Oké, akkor legyen. Egyáltalán nem kíméltük a másikat, de még Stephen így sem olyan erős, mint Mordo. Mégis izzadtam, de ő is. Majdnem egy órán át püföltük kézzel, bottal, vagy mágiával a másikat. A végeredmény 0:0.
- Még mindig ügyes vagy.
- Te sem vagy semmi Strange.
Kifeküdtünk a földön. Tyű, baszki. Oda vagyok. Nagyon is jól esett a tea.
- Elment a pasid? - kis él volt a hangjában.
- El.
- Ezért vagy ennyire jókedvű.
- Mi van? Eddig is az voltam. Nincs köztünk már semmi gond.
- Ha te mondod. De úgyis elő jön újra.
Még szívtuk egymás vérét utána hazamentem. A Bosszúállókat most is meglepték. Így volt egy másik ötletem, de Fury-nak nem tetszett.
- Olivia. Ez veszélyes.
- Nem az. Mindig a sivár folyosókat járom. Max találok egy embert, amíg ők egy csomót. Letudom győzni őket! Híreszteld el, hogy ők mennek, de közben én fogok.
- Nem.
- Ne már! Eddig elengtél. Pontosan erre! Most pedig nem? De! - kezdtem el csatázni vele.
- Olivia.
- Híreszteld el holnap! És én megyek. Délután. Ma bulizni megyek és aludni akarok.
- De ha bajod lesz, kitekerem a nyakad!
Micsoda fenyegetés, de bólintottam és megint hazamentem. Estére a bárban voltunk és iszogattunk.
- Na mi van? Vezető vagy már? - bökök Hannah felé.
- Meg egy fenét. Még mindig semmi hír. Kenyerezd le Fury-t.
- Úgysem hallgat rám.
Ez igaz. Ebbe sosem szólhattam bele. Engem is akart már, de kösz nem. Meg vagyok a saját munkámmal. Beálltunk táncolni. Míg ők élvezték a pasikat, én elküldtem őket. Éppen az ötödik kört hozta az asztalunkhoz Megan, amikor valaki mellém ugrott.
- Oliviaaaa!
- Thor? - kérdeztem döbbenten.
- Csak jól láttam, hogy te vagy az. Ilyen segged van hátulról?
Lenéztem, éppen az említett testrészemen ültem. Egy nagyon sötét kék mini ruha volt rajtam egy hosszú szárú fekete csizmával. A csizma nem feszült rám, a ruha annál inkább.
- Te mit keresel itt?
- Mindenki itt van - kiabál.
- Mindenki?
YOU ARE READING
Elemi erők (Marvel ff)
FanfictionOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...
40. Ivás
Start from the beginning