Ne yapıyorsun sen ya!? Dedi sinirle. Davuta bir tane yapıştırdı.
Davut "Ben seni seviyorum mira.. Çok seviyorum. Dedi.
Bence sen çok içmişsin. Hayal görüyorsun. Dedi Mira. Ve devam etti. Birdaha sakın...
"Şimdiki zaman"
(Miran'nın anlatımıyla)Soru sorma. Dedim. Ardından devam ettim...
Yarın İzinliyim. Akşam gel bara gidelim.. Yağmur da gelir. dedim.İşimizin başına geçtik aradan 8 saat geçti ve çıkış saatimiz geldi, hazırlanıp kafeden çıkarken Mehmet bey arkadan seslendi..
Ooo gençler nereye?. Dedi arkamızı döndük, davut lafa atladı...
Dışarıyaa? Bi an kendimi gülmemek için zor tuttum. Ama hevesim kursağımda kaldı..
Sen git Davut. Mira daha sonra sana katılır. dedi Mehmet bey, tamda ne alaka diyecekken devam etti..
Sayım var bugün bana lazım.. Hem belki geç kalmasını telafi eder belki? Demesi ile kan beyinime sıçradı.. Bilerek yapiyor yaa! dedim içimden.
Davut kafasını sallayarak yetindi Tamam araşırız Mira dedi.. El salladı bende karşılık verdim ve gitti...
İçeriye geçtik çantamı kenarıya bırakma bahanesi ile firlattım..
Davut'tu ya da başka birini de alabilirdiniz? Dedim.
Yok ya Davut'un muhabbeti sarmıyor.. Dedi. Sohbete mi geldik sayıma mı? Allah'ım sen sabır ver..
Hem neden bu kadar şikayet ediyorsun benim gibi biri ile bi akşam geçirmek bir lutüf. Dedi hemen lafı yapıştırdım.
Çok mütevazisiniz. Mehmet bey. Dedim
Mesai saatleri dışındayız bana bey diye hitap etmene gerek yok. Kendimi yaşlı hissediyorum. Sadece 29 yaşındayım. Dedi bunun amacı ne ya dedim içimden.
Ne diyim? Dedim. Güldü.
Mehmet desen yeterli Mira. Göz kırptı ve sayıma başladık... Bir saat sonra işimiz bitti.
Evet Mira artık özgürsün. Ee nereye gideceksiniz peki. Dedi. Sanane demek gelse de içimden konumu söyledim.
Merkezde bir pub var genelde orada takılıyoruz. Ama benim önce eve gidip üstümü değiştirmem lazım. Dedim
Ben seni bırakayım. Bu saate kadar tuttum zaten. Dedi.
Bilemedim ki? Dedim. Kaçış yok sanırım...
Size zahmet vermek istemem.. Dedim
Ne zahmeti Miraciğim hadi atla. Dedi.
Biraz çekinsem de arabaya bindim birkaç dakika sonra evin önünde durdu araba..
İndim o da benimle beraber indi..
Hadi hadi git değiştir üstünü. Bara da ben bırakayım bu saatte taksi de bulamazsın. Dedi haklıydı.
Ee sizde gelin o zaman yukarıya burada beklemeyin dedim.
Yukarıya çıktık ben eve girdim o ise kapida bekledi..
Odama geçtim, dolabı karıştırmaya başladım..
Krem rengi bir büstiyer giydim.. Altına da siyah yırtmaçlı bir mini etek giydim ufak çantamı da alıp odadan çıktım.
Evet hazırım çıkabiliriz. Dedim.
Arkasını dönüp baştan aşağı süzdü.
Vayy çok güzel olmuşsun. Bu akşam yeniden tanışıyor gibiyiz. Dedi. Ne saçmalıyordu bu adam bi sayim yaptık, etek giydik götünüz başınız ayrı oynamaya başladı mehmet bey.?
Teşekkür ederim. Çok hoşsunuz. Dedim. Evden çıktık bir yarım saat sonra pub'a vardık..
İçeriye geçtik çok kalabalık vardı. Aynı zamanda ses çok yuksekti.. Mehmet'e yaklaştım
Onları göremiyorum!. Dedim. Anlamaz gözlerle baktı.
NE DEDİN! Diye bağırdı. Sonra devam etti.
ŞUNLAR SENİNKİLER DEĞİL Mİ! Kafamı dediği yere çevirdim ve bir anda şok oldum..DAVUT VE YAĞMUR DUDAK DUDAĞA
Soluksuz bir şekilde öpüşüyorlardı.Daha dün bana benden hoşlandığını söylemişti. O da yetmezmiş gibi en yakın arkadaşımla öpüşüyordu kırgınlık ve kızgınlık ile Mehmet'e döndüm
Mehmet beni burdan götür...
Bundan sonra olaylar nasıl ilerleyecek?
Mehmet'le gecenin kalanı nasıl olacak?
Mira'yı sarsacak o olay ne?
Cevapları 2. Bölümdeee
❤🔥
Evvett selamlarrrr yeni bir hikayeye başladımm bu hikaye tahmini 10 bölüm olacak
Bu hikaye episode oyununda bir hikayeden esinlenmedir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Cilvesi
Short StoryBirlikte yaşayan ve romantik ilişkilerden uzak iki arkadaşın hayatları çok yakında değişecek. Değişime ayak uydurmaya çalışırken geçmişleri ile karşı karşıya kalacaklar Episode hikayesinden wattpad tarzına cevirilmiş bir hikayedir episode versiyonu...
ilk günüm
En başından başla