Mun: Sen gelme. Elin daha iyileşmedi.
- Yolda Bayan Chu iyileştirir. Hadi, kötü ruhları kaçırmak istemeyiz.Herkes arabaya atladı ve yola koyulduk.
***
Yolda Hana kötü ruhların nerede olduğunu tarif ediyordu.
Hana: İki yerdeler. Birisi sazlıkta, diğeri ise müzede. Müzedeki kötü ruh 1. seviye, sazlıktaki ise 3. seviye.
Bayan Chu: Biz Hana'yla müzeye gideriz.Onları müzeye bıraktıktan sonra yoldayken Jeok Bong havayı kokluyordu.
- Jeok Bong, bir şey mi söyleyeceksin?
Jeok Bong: Pek emin değilim ama müzedeki kötü ruhun kokusu daha ağır geliyor.
Mo-tak: Emin misin?Mo-tak istemeden Jeok Bong'un üstünde baskı kuruyordu.
Jeok Bong: Pek emin değilim.
Bu sırada devreye ben girdim.
- Yapacak bir şey yok. Jeok Bong'la biz sazlığa gideceğiz. Siz müzeye gidin.
Mo-tak: Sıkı tutunun.***
Sazlığın içine girdiğimizde Jeok Bong'a yanımdan ayrılmamasını söyledim ve kötü ruhu aramaya başladık.
Arkamdan bir hışırtı gelmişti.
Hemen arkamı döndüm ama orada kimse yoktu.
- Bir ses duydum sanki. Jeok Bong senin gücün neydi?
Jeok Bong: Kötü ruhların kokusunu alabiliyorum. Ama şu anda o kadar hızlı hareket ediyor ki nerede olduğunu kestiremiyorum.Tekrardan bir ses geldi ve ardından bir ses daha. Sürekli bir yerlerden ses geliyordu. Sanırım etrafımızda dönüyordu.
Jeok Bong: Bu nered-
- Sessiz ol.Gözlerimi kapattım ve sesleri dinlemeye başladım.
İlk başta sağ çaprazdan bir ses geldi. Daha sonra arkamızdan. Ardından önümüzden. Belli bir hareketi tekrarlıyordu.
Tekrar sağ çaprazdan geçtikten hemen sonra arkama döndüm ve koşup kötü ruhun üstüne atladım. Daha sonra kötü ruhun yüzüne baktım.
Wong?
Wong: Selam.
Wong benim üstüme çıkıp tam tersi konuma getirdi. Ardından yumruk atacakken elini tuttum.
- Jeok Bong, burada!
Jeok Bong arkadan çıktı. Arkadan çıktığı için Wong'un dikkati dağıldı ve ona bir yumruk atıp yere serdim. Daha sonra üstüne çıkıp yumruklar atmaya devam ettim.
Bir kere daha yumruk atacakken Wong bileğimi tuttu. Ve beni fırlattı.
Fırlattığı yerde bir demir vardı.
Karnıma saplanmıştı...
***
Gözlerimi açtığımda bir evdeydim. Eski bir evdi. Odalarında pek bir eşya yoktu. Benim uyandığım odada sadece bir yatak, bir masa ve sandalyesi vardı.
- Benim karnıma demir saplanmamış mıydı?
Karnımı açıp baktığımda izin olmadığını gördüm.
Odadan çıkıp diğer odaları gezmeye başladım.
Bir odaya girdiğimde gördüğüm ilk şey koltukta oturan Wong oldu.
8. Bölüm - Wong ve Mi-sun
En başından başla