A/N: Hi, haha karon ra ka ud kay ting klase naman. Thank u gyapon sa magbasa hehe..
Chapter 33: Careless Whisper
***
RHEA'S POV
-
"JEANN PAHULMA DAW KOS CP NIMO." Gihay ad nako akong kamot sa iyang atubangan.Naa mi sulod sa kwarto ni Papa diri sa hospital. Wala si Mama kay naapay giuli sa balay ug di pud to dayon mabalik kay naapay asikasuhon nga mga papel para diri sa hospital.
Sa pagkakaron natulog pa si Papa. Dugay naman ni siyang naay malay. Dugay napud namo siya giestoryahan about atong utang pero mas pilion niyang maghilom. Wa nalang pud namo gipugos kay basin makasamot sa iyang gibati.
"Himala nakahuna-huna ka. Ara oh!" Gihatag niya nako ug nananghid na mamalit sag makaon.
First time nako manghulam sa iya selpon sukad na nabuak akoa. Wa gyapon ko kapalit ug ilis kay di man pud ko ganahan na maghasol hasol pareha karon nga daghan pamig gastoanan.
Kabalo kos password niya. Maong na open dayon nako ug way duha duha. Alas kuatro naman diay sa hapon. Wa ko kahibalo tungod sa naara kos kwarto tibuok adlaw ug dagko kaayong kurtina aning kwartoha. Di makita kung ngitngit na ang gawas.
Nilingkod kos pang-isahan ng sofa didto. Humok kaayo ganahan kos tela maong gisaka pud nako akong tiil. Gitan aw sa nako si Papa pero tulog gyapon. Bale nakaatubang ko niya ron ug sa sira mismo.
Wa nako nag out sa account ni Jeann. Kato ra akong gamiton pang-chat. Nakit an nako ang ubang message niya. Waman kaayoy ka chat aside sa gc ra namo ug sa iyang friends sa rpw tas naabot sila sa real account.
Nasa recent chats si Areon. Alas dos pa last nag chat ug wa pa gaseen. Ako nay ga seen.
Lage oyy
Mao rana iya ingon. Naa diay silay giestoryahan nga about sa mga gagmay nga problema. Wa na nako sakaa ang chats aron tan awon ang ilang convo. Wakoy labot ug paniguradong about ra gyapon sa akoa.
Areon
Gisulayan nako kung online ba pero waman nag shade ang check sa gilid maong iestorya nalang nako. Bilinan nalang nako siyag message.
Rhea ni
sorry sa nahimo nako
naguba ako cp
kabalo naman guro ka
tas waman lang ko gaabala
na chattan kasorry
mapasaylo pa ba ko nimo?love?
tsk bad kayko noh?sorry ah
naaman guy unexpected
nahitabo kay Papa bamaong nakalimot ko
nga magkita man diay ta
atong unaingon si Jeann gikasab an
daw kag ayo tungod ato
sorry kaayo
di na mautropwede bang mubawi ko?
gimingaw ko nimomanglaag ta overnight
sugot ka?promise mubawi ko ana
gusto ko makauban ka sa
balasan..
BINABASA MO ANG
Balas (Anak ni Randy)
Romance(BISAYA SERIES 1) Areon Francisco, "Saksi ang balas sa una natong kita, Rhea. Ug kabalo siya kung unsa ka para sa akoa. Una palang kabalo na'ko na kaya tikang pakaonon ug balas ug wala na 'tay luto, sa future." *** DIALECT: Bisaya