6.

38 5 5
                                    

Heeseung pov.

Reggel telefon csipogásra keltem. Morogtam egyet, majd kézhez vettem az eszközt és megkerestem hol kell lehalkítani. Már tettem volna le mikor megláttam, hogy jött egy insta értesítésem még az este.

ch_sujin♡ elfogadta
a követési kérésed
ch_sujin bekövetett

Egyből el is fogadtam és nagy izgalommal futtam le az emeletről, hogy szóljak Jay-nek. Beértem a szobájába és láttam, még alszik. Ilyet se látott az ember, hogy a nagy Park
Jongseong még reggel fél 11-kor alszik.
- JAAAAAAAAY!- kiáltottam el magam.De Jay még mindig aludt. Mi lett ezzel. Felém fordult és megláttam, hogy kinyított szemmel alszik. Na jó ez már nagyon scary. Gondolkoztam mit tegyek, majd eszembe jutott hogy a fürdőből hozok vizet és leöntöm. Lehet kapok egy nyakast, de legalább felébred.

A fogmosós pohárba töltöttem egy jó adag hideg vizet, majd oda mentem és a fejére öntöttem.
- AAAAA! BASZKI HEESEUNG! NORMÁLIS VAGY?- mondta miközben én könnyeimmel küszködve feküdtem a földön úgy röhögtem.
- Na most neked annyi.- elkezdett felém jönni én pedig egyből futásnak eredtem. A bejárati ajtóig futottam majd azt kinyítva elbújtam a kabátokhoz. Jay kifutott az ajtón, mert azt hitte én is kimentem, így rátudtam zárni az ajtót. Fél perc után úgy elkezdte ütni az ajtót, hogy azt hittem betörik. Majd végül kinyitottam.
- Hol vagy?- kérdezte Jay mérgesen.
- Itt vagyok előtted.- válaszoltam. Már kaptam volna egy jó csapást mikor Niki ki jön a konyhából és megszólal.
- Én úgy tudtam felnőttek vagytok és nem óvodás gyerekek.- mondta elfolytva mosolyát.
- Mi nem is...- mondta volna Jay, de Niki közbeszólt.
- Csak végig kellett volna nézzétek mit csináltatok az előbb utána döntsétek el, hogy hány évesek is vagytok.- mondta és vissza ment a konyhába.

A nagy csetepaté után mi is bementünk Niki után és készítettünk maguknak egy-egy kávét. Mire azok készen lettek már a többi lakótársam is a helységben volt.
- Na szóval Jay azért költöttelek fel, mert Sujin tegnap vissza követett.- mondtam el.
- Ki is az a Sujin?- kérdezte Jake.
- A sikátoros csaj.- válaszolta Jay. Itt elmondtam a fiúknak azt, hogy miért is követtük be.
- Na és ráírsz?- kérdezte Jungwon.
- Terveztem csak nem tudom, hogy.- mondtam.
- Talán kezd el egy Sziá-val. Majd egyből írd azt, hogy találkozni akarsz, mert minél hamarabb találkoztok annál hamarabb ismerkedtek meg, majd hozhatod ide a többi lánnyal együtt.- vázolta fel
Jay.
- Oké akkor ráírok most.

ch_sujin

lee.heeseung

Szia, találkoznunk kell.
Látta.

Látta. Akkor most vissza ír?
- Hol találkozzak vele? Mert oké, hogy találkozunk,de nem ismerem a várost.- mondtam.
- Várj egy kicsit.- mondta Sunghoon és elkezdett valamit nyomkodni a telefonján.- Meg is van. A Forever parkhoz mentek. És akkor legyen délután négy óra.
- Mit fogok ott vele csinálni?- kérdeztem.- Kezdjek bele egyből a legelejére, hogy szia vámpír vagyok és baj van az országomban ezért szükségem van rád meg a barátnőidre?
- Pontosan. Csak szépen fokozatosan elmagyarázod neki.- mondta Sunghoon.
- Oké.- mondtam.
- Ja és lehetőleg vigyél napszemüveget.- mondta Jake és kezembe adta a tárgyat.
- Azt se tudom mi az.- néztem rá Jake-re.
- Szemüveg ami véd a naptól. Tegnap vettem.- mondta büszkén.
- Miért kell ez nekem?- kérdeztem.
- Mert jól nézel ki benne.- mondta.
- Okééé.- mondtam.
- Ja és lehetőleg ne öltözz ki.- mondta Jungwon.- Ne kérdezd. Azért, mert ez nem egy randi.
- Esküszöm mi lenne velem nélkületek.- nevettem majd mentem készülődni.
- Valószínűleg egyedül ülnél a kastélyban a szobádban és néznél ki a fejedből egész nap.- mondta Sunoo. Erre megforgattam a szemem. Nem is vagyok olyan introvertált. Na jó egy kicsit.

Sujin pov.

Heeseung rám írt. Most mit tegyek. Nem akarok egy olyan lény áldozatává válni ami nem tudom mi az és nem is ismerem. Futtam a lányokhoz, mert annyira eluralkodott a pánik rajtam, hogy remegtem.
- Lányok!- kiáltottam el magam. Bent voltak a nappaliba és telóztak.
- Mondd.- mondta Jiyoon.
- Hee-Hee-Heeseung.
- Naaa.- mondta türelmetlenül Yoora.
- Rám írt Hee-Heeseung.- mondtam dadogva.
- A nem tudjuk milyen lény csávó?- mondta Kyuri.
- I-igen.- mondtam.
- Mit írt?- kérdezte Daeun.
- Azt, hogy találkozni akar.
- Mit akar? Ez bolond. S ha megakar ölni?- mondta kétségbeesetten Jiyoon.
- Nem tudom, el kell menned ahhoz, hogy megtudjuk.- mondta egyértelműen Daeun.
- Kérdezd meg mikor és hol.- mondta Kyuri.

ch_sujin♡

Szia! Oké mikor és hol?

lee.heeseung

Délután 4-kor megfelel a Forever parknál?

- Azt írja délután 4-kor a Forever parknál.- mondom idegesen.
- Írd azt, hogy ott leszel.- mondta Yoora.

ch_sujin♡

Ott leszek.
Látta.

- Mit vegyek fel?- kérdeztem, hiszen mégis egy jó képű pasival fogok találkozni.
- Egy sima farmer és egy top vagy akármi. Nem randira mész.- mondta Kyuri.
- Igaz.- mondtam majd elmentem fürödni.



3 órával később

Van még háromnegyed órám négyig és már nagyjából kész vagyok. Nem csíptem ki annyira magam. Egy sima világos kék skinny farmert vettem fel egy lilla hosszú ujjú toppal és mellé a drága egyetlen fehér-lila air force 1-et. Laza sminket raktam magamra, a hullámos már-már göndör hajamat pedig kiengedve hagytam. Kabátnak pedig egy sima lilla kardigánt vittem, mert nyár van, de van amikor az időjárás ellenem játszik, és esni kezd szóval a biztonság kedvéért elviszem magammal.

Ahogy mentem le az emeletről észre vettem, hogy a lányok nagyon néznek a lépcső felé.
- Mi olyan érdekes, hogy ennyire figyelitek a lépcsőt?- érdeklődtem.
- Ne ijedj meg, de amíg te fürödtél elkezdett rágni valami az utolsó lépcső fok alatt.- mondta Jiyoon a nappali sarkából.
- Ooooh nincs amitől....- fejeztem volna be a mondatot mikor egy egér előjött a lépcső alól.- AAAA EGY EGÉR. - kiáltottam és oda futottam Yoora-hoz.
- Tüntessétek el.- mondta félve Daeun.
Kyuri odafutott az egér előtt a bejárati ajtóhoz majd kinyitotta azt. Az egér sikeresen kifutott. Mindannyian egy nagyot sóhajtottunk megkönnyebűlve.
- Hol van ilyenkor a macskád Sujin?- kérdezte Jiyoon.
- Lusta egy állat, de én így szeretem.- mosolyodtam el. - Amúgy is nem tudja szerintem, hogy kell egeret fogni.
- Ez nincs benne a macskáknak a vérükben?- kérdezte Yoora mire Daeun csak megrázta a fejét.- Oh, hát oké.
- Na jó. Azt hiszem akkor én megyek.- mondtam.
- Csinos vagy.- mondta Yoora.
- Komolyan? Pedig nem akartam kiöltözni.- mondta őszintén.
- Vigyázz nehogy a végén elraboljon a szépséged miatt.- mondta kuncogva Daeun.
- Nyugiii, majd jövök. Páá.- mondtam és már ki is léptem az ajtón.

A park körülbelül 15 percre van a házamtól vagyis akarom mondani mostantól a házunktól, mert többen is lakunk már benne. Nem jártam sokat oda, csak néha a lányokkal kijöttünk ide mikor pletykálkodni volt kedvünk. Már csak egy átjáró választott el a park bejáratától mikor egy vak néni elindult, de még piros volt a lámpa. Pont jött egy kocsi és már ott volt, hogy üsse el de valami elkapta és átvitte a másik oldalra. Három másodperc volt az egész. Átnéztem az út másik felére megláttam Heeseung-ot és a nénit ahogy a fiú magyaráz a nőnek. Nem tudom milyen lény ez a férfi, de örülök, hogy nem csak megijeszteni tudja az embereket hanem megmenteni is. Zöldre váltott a lámpa és elindultam egyedül a park felé tudva azt, hogy ez a beszélgetés bizony jó fura lesz....








Hoztam az új részt egy kicsit humoros lett, ezért remélem élvezni fogjátok🫶

Save our world-LEE HEESEUNG/ENHYPEN FFWhere stories live. Discover now