Bölüm 39: Korkunç gece

En başından başla
                                    

"Bırak onu şerefsiz BIRAK" dedi ve bağırdı.

Ama Ozan'ın beni bırakmak gibi bir niyet yoktu daha sonra Ozan beni bıraktı Berke yaklaştı ve söyledi:

"Bunlar henüz hiç bir şey Bahar bundan sonra uzun bir süre benim yanımda kalacak şimdi sen düşün olacakları ama belki de düşünecek zamının bile olmayacak" dedi.

Daha sonra birden silahını çıkarttı ve Berk'i hedef aldı bunu görünce gözlerim kocaman açıldı ve beni tutan adamın elinden kurtulmaya çalıştım ve bağırmaya başladım:

"OZAN HAYIR HAYIR YAPMA" diye.

Daha sonra Ozan söyledi:

"E kuzen söylemek istediğin son bir şey var'mı?" dedi.

Berk ona öfkeyle baktı daha sonra gülümseyerek bana baktı ve söyledi:

"Var" dedi.

Ozan söyledi:

"E duyalım o zaman" dedi.

Berk bana bakarak söyledi:

"Benim güzel Aslin'im kim ne derse desin adın ne olursa olsun sen benim biricik Aslin'imsin seni abinin evinde gördüğüm ilk günden beridir seviyorum ve halada seviyorum ve sonsuza kadarda sevicem ölsem bile" dedi.

Daha sonra ben ağlayarak zorda olsa gülümsedim ve söyledim:

"Bende seni çok seviyorum ben gerçek aşkı sende buldum bende seni sonsuza kadar sevicem" dedim.

Ozan öfkeyle bize baktı ve söyledi:

"Demek öyle vedalaşmanız bittiyse hoşçakal kuzen" dedi.

Daha sonra Ozan gözünü bile kırpmadan ateş açtı tam üç kez üçü de tam Berk'in kalbine isabet etti hayır diye bağırdım ve ağlayarak dizlerimin üstüne düştüm.

Beni tutan adam benim kollarımı bıraktı ağlayarak Berk'in yanına gittim ellerimi yüzüne koydum başını kaldırdım ona sıkıca sarıldım ve ağlayarak söyledim:

"Berk hayatım özür dilerim benim yüzümden oldu" dedim.

Daha sonra öfkeyle ayağa kalktım Ozan'ın göğsüne vurmaya başlayarak bağırdım:

"NEFRET EDİYORUM SENDEN NEFRET BENDEN HER ŞEYİMİ ALDIN" diye bağırdım.

Daha sonra Ozan bileklerimi tuttu ve ardından bana tokat attı tekrar Berk'in yanına düştüm daha sonra Ozan saçlarımdan yapıştı ve söyledi:

"Bunların hepsi senin yüzünden oldu ama merak etme çok ayrı kalmayacaksınız" dedi.

Daha sonra saçlarımı bıraktı ve bu sefer silahı benim kafama tuttu ve söyledi:

"Söylemek istediğin son bir şey varmı" dedi.

Söyledim:

"Tek bir şey oğluma iyi bak onu üzme" dedim.

Daha sonra Ozan söyledi:

"Sen hiç merak etme hoşçakal" dedi.

Cevap verdim:

"Hoşçakal" dedim.

Daha sonra son bir defa Berk'in dudaklarından öptüm ve elini tutup gözlerimi kapattım.

Uzun bir sessizlik oldu daha sonra tek bir el silah sesi duydum sonra üzerimde Ozan'ın ellerini hissettim.

Beni zorla ayağa kaldırdı bana baktı ve öfkeyle söyledi:

"Yapamıyorum seni öldüremiyorum" dedi ve dudaklarımdan öptü.

Onu itmeye çalıştım daha sonra benden uzaklaştı ama kollarımı bırakmadı ve söyledi:

"Seni öldüremiyorum ama sana öyle bir ders vericem ki değil bir daha kaçmak nefes alırken bile korkucaksın" dedi.

Daha sonra kolumdan tuttu ve beni zorla peşinden sürüklemeye başladı ne kadar elinden kurtulmaya çalışsam da yapamadım.

Beni zorla arabaya bindirdi kendiside bindi ve beni bir terk edilmiş depo gibi bir yere getirdi.

Beni içeri götürdü ve yere itti daha sonra saçlarımdan yapıştı ve söyledi:

"Bu gün burada yiyeceğin dayağı asla unutma" dedi.

Daha sora saçlarımı bıraktı ben daha bir şey söyleyemeden bana vurmaya başladı önce yüzüme vurdu daha sonra karnıma ard-arda tekmeler attı en sonda yine kemerini çıkardı ve sırtıma vurmaya başladı.

En sonunda durdu yanıma eğildi ve yüzümü kaldırdı ve söyledi:

"Şimdi bu gece burada bu halde kal da aklın başına gelsin ve şunu unutma sen benimsin" dedi.

Daha sonra alnımdan öptü ve gitmek için kalktı son anda zorlukla bacağından tuttum ve zorda olsa gitme dedim ama tekrar karnıma tekme attı ve gitti.

Ozan
Ben depodan çıktıktan sonra Bahar'ın bağırmasını duydum geri dönmek istedim ama yapmadım ve arabaya binip gaza bastın

Aslında bu gece bu kadar ileri gitmeyi hiç düşünmedim sadece onları öyle gördükten sonra dayanamadım ve Berk'i öldürdüm.

Bahar'ı o depo da bıraktıktan sonra o yere geri döndüm adamlara beni beklemelerini söyledim.

Oraya vardığımda bir süre arabada kaldım daha sonra arabadan indim Berk'in cesedine yaklaştım yanına çöktüm elini omzuna koydum ve söyledim:

"Özür dilerim kuzen seni öldürmek gibi bir niyetim yoktu ama söz konusu Bahar olunca gözüm hiç bir şeyi görmedi" dedim.

Gözümden bir damla yaş düştü hemen kendimi toparladım ve eve geri döndüm.

Yağız'ın durumunu öğrenmek için adamımı aradım ve söylediğim evde olduğunu öğrendim adamlara Berk'in cesedini temizlemelerini ve ortada hiç bir iz bırakmamalarını söyledim.

Daha sonra arabaya binip Yağız'ı gönderdiğim eve gittim.

Bahar (Aslin)
Tüm vücudum ağrıyordu Ozan gittikten sonra acıyla bağırdım belki duyarda döner diye ama umurunda bile olmadı.

Ellerimi karnıma koydum ve zorlukla sırt üstü uzandım artık hamile olduğumdan emindim çünki zorlukla başımı kaldırıp baktığım da karnıma aldığım darbelerden dolayı bacaklarımdan akan kanı gördüm.

Bebeğim diyerek ağlamaya başladım ve acıyla bağırdım kısa bir süre sonra acıya dayanamadım ve gözlerim kapandı ve bayıldım.

Bu günlük bu kadar canlarım.

Bu bölüm hakkında ki düşüncelerinizi oldukça merak ediyorum düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim canlarım.

Hoşçakalın 😙 ❤️

Takıntı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin