Kerim: Duru!!

Haydar: Kerim sakin ol!

Kerim: nereye sakin oluyum komutanım!! Kızımı almış adam!!!

Haydar: Farkındayım ama sakin olmalısın Mert'e dediğimi sanada tekrar etmeyim. Göreve gitmek istiyorsan!!!

Kerim: anlaşıldı.

Video açıldığında dahada canım yanmaya başladı.

Monero: Bu ufak seyirci ne tatlı demi! Ne kadar masum ne kadar uslu!

Duru: baba seni döcek!!!!

Monero: susbe zırlama!" Kafasına vurdu benim dokunmaya kıyamadiğım kızımın kafasina" iri gözlü ufaklığın gözleri elinize ulaşsın istemiyorsanız benim silahlarımı geri vereceksiniz!!

Duru: baba gehçek senin elini kırcak!!!

Yanındaki adamlara döndü Ikisi üçü Duru'yu tutup götürdü. Ağladı " baba!" Diye haykırdı. Uzun zamandır duymadığım sesi ile güvende olsun diye uzakta tutuğum sesi ile. O ağlarken olanları duymadım.bile sonra kulaklarımda kaldı o ağlama sesi. Hareket edemedim öylece kaldı. Toplantı bitimi kapının önüne bahçeye çıktım. Ellerim yüzüme yapıştırdım. Sadece çığlık sesi kulağımda baba..

Kapıya ilisti gözüm kostur kostur gelen Azra'ya panikle gözleri dolu dolu beni gördü bana koştu ondada aynı ses tınısı aynı yalvarır bakış" kerim" dedi sarıldı ilkkez kollarimin arasinda minicik oluduğunu hissetim başını göğüsüme koyup ağladı. Ilkez onu bu kadar çaresiz görüyordum. Ilkez cidden ailede baba olmayı seziyordum. Durup saçını okşadım alnına öpücük kondurdum.

Kerim: emir bekliyoruz çıkıcaz!

Azra: ya ona birşey ya....

cümleyi tamamlattırmadım tamamlasında istemedim. Benim kızıma birinin vurduğunu görmüştüm. Benim korumak için görmediğim kızıma

Ellerinmle yüzünü sevip yanaklarından tutup kendime yönlendirdim alnına öpücük kondurdum. Alnı alnımda durduk öyle

Kerim: onlardan biri kılına dahi zarar veremiycek!!

Banka geçtik o bir süre ağladı ben saçını okşadım. Ben onu bu halde hiç görmemiştim. Gerci ne saçmalıyorsam ben kendimi bu halde hiç görmemiştim ki.

Hazırlık emri gelince yolladım Azra'yı bende hangara geçtim. Nefesim dardaydı. Kızım nerde belli değildi. Mert yanıma yaklaştı.

Mert: zor farkındayım seni de anlıyorum ama sakin dur!

Kerim: onu deniyorum!

Arif: abi senin ne zamandan beri kızın var.

Kerim: 5 yaşına giricek 2 hafta sonra!

Arif: e siz Azra yenge ile.....

Kerim: " la havle dercesine kafamı salladım" oğlum benim ne zaman çocuk yaptığım önemli mi sence he evlenmeden oldu oldu mu!!

*****

Dış ses

Herkes kerime bakıyordu silahını onüne almış boş boş yere bakıyordu sanki hayatla bağı kompuş gibi Mert onu en iyi anlayandı o anda ablasını, karısını, çocuğunu kaybetmişti. Iyileşmişti o ama Kerimin kafasından gecen kendini kül edecek senaryoları biliyordu. Başını geriye yasladı. Sakin durmaya çalıştı.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin