Am împins trapa puternic , și un tipat scurt se auzi. Ana statea și mă privea mustrator , în timp ce Lexi abia își ținea ochii deschiși semn ca abia se trezise.
"Îmi pare rău , fetelor!" Am zis și am închis trapa. M-am băgat lângă Lexi în pat care murmura niște cuvinte de neînțeles după care se cuibării mai bine în brațele mele și adormi repede. Ana se evaporase din încăpere prin tunel ducandu-se la Julia ca sa vorbească cu ea. Știam ca toți coordonatori erau terifianti de ceea ce se întâmplase cu câteva ore în urma , dar nici nu îmi pasa. Puteam sa stau și 10 ani aici știind ca iubita mea este în siguranță. Într-un final mi-am închis și eu ochii și am adormit.
Perspectiva lui Lexi.
O căldură insuportabila mă înconjura. Mi-am deschis ochii și am inspirat adânc. Un miros oribil de fum îmi invada nările facandu-ma sa ma strâmb. Nici măcar nu mai știam ce se întâmplase inaite sa adorm. Totul era în ceea și cu cât mă străduiam sa îmi aduc aminte tot nu îmi aminteam mare lucru.
"Te-ai trezit ?" Întreba cineva în spatele meu. Mi-am intors capul și am dat de chipul adormit a lui Jay. I-am zambit strâmb când am văzut în ce poziție stăteam. Inca nu mă obișnuisem cu astfel de treziri. Nu zic ca nu îmi plăcea...dar....
"Da!" Am zis aproape fără vlaga.
"Esti bine?" Întreba îngrijorat.
"Da!" Am zis și el a zâmbit.
"Poți sa îmi povestești și mie ce s-a intamplat în aceasta dimineață? " ma întreba și eu m-am incruntat.
"Nu e ca și cum nu ti-ar noi spus Jake deja!" Am zis și mi-am rotit ochii.
"Iubito, Jake mi-a povestit totul, dar vreau sa aud asta de la tine!" Spuse el unindu-si buzele cu ale mele într-un sărut lent.
"Cineva vrea sa mă elimine!" Am zis și el s-a incruntat căzând pe gânduri.
"Esti sigura?" Mă întreba acesta în cele din urme nesigur.
"Ce motiv as acea sa mă sinucid?" L-am intrebat ce îi întrebasem și pe cei doi.
"Cine crezi ca ar putea fi? "
"Mai mulți , dar nu sunt sigura ! Ar putea fi și cineva de aici care pur și simplu nu mă suporta!" Am zis și el a oftat.
"La asta m-am gândit și eu și Jake , dar sa iti dea foc? " întreba acesta strangandu-ma mai tare în brațe.
Și deodată toate imaginile care se întâmplă sera cu câteva ore în urma mi-au apărut în minte facandu-ma sa ma cutremur.
"Jay? " l-am intrebat după câteva minute de liniște.
"Da?"
"La a un moment dat am simțit ca sunt pe alta lume. Ceva negru mă înconjura și tot ce vedeam era o lumina puternica. Ce se întâmplase? " l-am intrebat si el se albi la față.
"Erai sa mori!" A zis și eu am uitat sa mai respir pentru câtva secunde.
"Și ce ai făcut? " l-am intrebat temătoare.
"După ce te-am scos din cantina un băiat venii sa iti acorde primul ajutor. Dar când văzu ca nu merge așa a fost nevoit sa iti facă respirație gura la gura." Spuse acesta oftat parcă retrăind momentul.
"Și l-ai lăsat? " l-am intrebat surprinsa.
"Normal ca nu!"Spuse acesta și eu am oftat.
"Dar cine a facut-o? " l-am intrebat curioasă.
"Eu ! Cine altcineva? " Întreba ridicandu-si o sprânceană.
"Mai sarutat de fata cu toți elevii din tabăra? " l-am intrebat surprinsa.
"Nu te-am sarutat ci ti-am acordat primul ajutor. Deși as fi vrut sa te și sărut după ce am văzut ca respiri din nou! " Spuse după care un moment de liniște se lasă.
Cred ca amândoi ne gândeam la ceea ce se întâmplase în aceasta dimineață oribila.
"Haide sa facem dus! "Spuse acesta ridicandu-se din pat.
"Bine!" Am oftat și m-am ridicat din pat. Aveam nevoie de un dus pentru ca hainele mele miroseau a fum.
Jay s-a dus la baie dând drumul la apa calda. Mi-am dat hainele jos de pe mine rămând doar în lenjerie intima. Am luat un doua prosoape din geamantan ducandu-ma în baie lângă el.
"Credeam ca nu mai vii!" Spuse Jay intorcandu-se spre mine, dar rămânând blocat la vederea mea.
"Am ceva pe față? " l-am intrebat râzând și acesta se incrunta.
"La dracu!" Spuse și....
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...
36.Duşmani.
Începe de la început