Από μακρία η Δέσπω την παρακολουθούσε. Τελίκα αποδείχτηκε ότι η Ιζαμπέλλα ήταν το μωρό που είχε δώσει για υιοθεσία πριν σχεδόν 9 χρόνια. Αλλά έβλεπε ότι το κοριτσάκι της δεν έδειχνε χαρούμενο. Έκανε λάθος που την είχε δώσει για υιοθεσία.
Δέσπω- Πρέπει να βρώ ένα τρόπο για να είμαι κοντά της. Πρέπει να μάθω τα πάντα για αυτούς που την υιοθέτησαν. Θα είναι πλούσιοι για να μένουν σε τέτοια μεγάλη έπαυλη.
Εντωμετάξυ πλησιάζαν τα γενέθλια της Ραφαέλλας στις 19/1. Ο Μάξιμος ήθελε να της οργανώσει ένα μεγάλο πάρτι αλλά ήξερε ότι της Ραφαέλλας δεν της αρέσαν αυτά τα πράγματα.
Η Ραφαέλλα δεν άντεχε να βλέπει άλλο στεναχωρημένους τον Μάξιμο και την Ιζαμπέλλα. Αποφάσισε να μιλήσει στον Μάξιμο για την απόφαση που πήρε.
Ραφαέλλα-Ζητώ συγνώμη για το ξέσπασμα μου αγάπη μου. Δεν αντέχω άλλο να μην μιλάμε. Οι ορμόνες μου με έχουν τρελάνει. Είμαι εφτά μηνών και κουράστηκα να είμαι έγκυος. Θέλω να κρατήσω τον γίο μας στην αγκαλία μου το συντομότερο δυνατό. Αυτή η πόρνη θα έχει την κόρη που τόσο επιθυμείς. Δεν είναι δικό μου το πρόβλημα. Δεν θα ασχοληθώ μαζί της. Θα το κανονίσει η αδερφή μου αυτό το πρόβλήμα. Εγώ δεν την υπολογίζω καν αυτή. Δεν είναι του επιπέδου μου.
Μάξιμος- Δεν καταλαμβαίνω τι έννοεις Ραφαέλλα? Γιατί μιλάς έτσι απαξιωτικά για κάποια άλλη που είναι έγκυος όπώς είσαι και εσύ? Ποιά αδερφή σου θα το κανονήσει? Δεν φαντάζομαι αν εννοείς την Λαόυρα?
Ραφαέλλα- Μάξιμε θέλω να φέρεις εδώ την κορή σου όταν γεννηθεί. Να μεγαλώσει μαζί με τον αδερφό της. Δεν πρόκειτε εγώ να σου την στερήσω. Αλλά αυτή η πόρνη δεν θα ξαναπατήσει το πόδι της εδώ μέσα. Αυτή η μικρή θα είναι κόρη της καρδιάς μου επέιδή θα είναι κομματί δικό σου Μάξιμε μου.
Μάξιμος- Τα εννοείς αυτά που λές αγάπη μου? Μα εγώ ήδη έκανα συμφωνία με το ζευγάρι που θα δώσουμε το μωρό. Θα τους βοηθάω οικονομικά με τον όρο να βλέπω την κόρη μου όποτε θέλω.
Ραφαέλλα- Η Σοφία θα κάνει καλύτερη συμφωνία. Θα της προσφέρει περισσότερα χρήματα. Ήδη πήγε για να το συζητήσει μαζί της. Αλήθεια τι θα κάνουμε στα γενέθλια μου στις 19/1?
Μάξιμος- Τα δικά μου ήταν στις 29/10 αλλά δεν τα γιορτάσαμε όμως. Θα σε παώ σε ένα πανάκριβο εστιατόριο που πήγανε τις προάλλες ο Φελίπε και η Αικατερίνη. Θα πώ και στον Τόμμας και στην Βαλέρια.
Ραφαέλλα- Η δουλεία της Βαλέριας είναι να φροντίζει την Ιζαμπέλλα. Αλλιώς να πάει από εκεί που ήρθε.
Μάξιμος- Γιατί να πάει πίσω στην μάνα σας?
Ραφαέλλα- Λοιπόν θέλω να βρούμε τους γονείς της Ιζαμπέλλας.
Μάξιμος- Τι πράγμα? Γιατί να το κάνουμε αυτό? Δεν την θέλεις πία?
Ραφαέλλα- Θέλω να μάθω απλώς γιατί οι γονείς της δεν την ήθελαν. Μπορεί και να μην ζουν όμως.
Μάξιμος-- Εμείς είμαστε οι γονείς της Ιζαμπέλλας. Τέλος. Μην ξανακούσω αυτήν την κουβέντα από το στόμα σου. Τι έχεις πάθει? Ποιά είναι η τελευταία φορά που ασχολήθηκες μαζί της?
Ραφαέλλα- Έιναι δουλεία της νταντάς να ασχολήτε μαζί της. Δεν μπορώ να ασχολούμε συνέχεια μαζί της. Είμαι έγκυος εφτά μηνών και θέλω την ησυχία μου.
Μάξιμος- Μην γίνεις σαν την Σοφία σε πάρακαλώ. Η Ιζαμπέλα χρειάζεται την αγάπη σου.
Ραφαέλλα- Δεν κατάλαβα γιατί να μην γίνω σαν την Σοφία,την Βερόνικα και την Μαλλού? Έτσι γυναίκες σου αρέσουν αφού. Πάω να ξεκουραστώ. Ο γιός μου και εγώ θέλουμε ηρεμία.
Ο Ριχάρδος κρυφά από την Ρέινα έστειλε οικονομική βοήθεια μέσω του Τόμμας για να τα δώσει στην Ραφαέλλα τώρα που θα γεννήσει. Δεν τον ένοιζε που δεν θα έβγαζαν το όνομα του. Άλλωστε δεν ήταν κόρη του.
Η Βερόνικα έπρεπε να πείσει την Βαλέρια να γίνει παρένθετη μητέρα για αυτή. Διότι δεν ήθελε να χαλάσει το σώμα μας της από μια εγκυμοσύνη.
Ματίας- Ζήλεψες και εσύ? Και θέλεις μωρό?
Βερόνικα- Δεν θα γεννήσω εγώ αλλά η αδερφή μου Βαλέρια. Θέλω να έχω ένα γιό και να τον ονομάσω Βασίλη. Ένα όνομα που ταιρίαζει σε ένα γιό βασίλισσας.
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...
34.Ραφάελλα+Μάξιμος επιτέλους κουβεντιάζουν. Γουίλιαμ παρηγορεί Ιζαμπέλλα.
Start from the beginning