"pekâlâ.. Antikomünist ve komünist ülkeler hakkında bir bilgin vardır heralde"

Bu adamın ne hakkında konuştuğunu bilmiyordu ama yinede onu başıyla onayladı. Burada önemli bir olay varsa o da C planıydı.

"bay Styles? "  Louis, yumruk yaptığı eline yaslanarak Styles'a doğru baktı, çok geçmeden karşı tarafta ona karşılık vermişti. Dilini yavaşça dudakları üzerinde gezdirip ki bunu yaparken göz kontağı kuruyordu.

"açıkçası tarih dersi pek ilgi alanımda değil " diyerek, bitirdi cümlesini. Öğretmeni kısa bir an Louis'in yüzünü inceleyip, arkasına yaslandı.

"peki.. İlgi alanların neler? "
***

Louis bu soruyu bekliyormuş gibi sırıttı ve sandalyesini hızla geri itikleyip adamın kucağına yerleşti. Adamın afallamış suratına aldırmadan

"sizsiniz " diye fısıldadı ve ince parmaklarını adamın düğmelerinde gezidrmeye başladı. Seksi olmak böyle bir şey miydi bilmiyordu ama sürtük olmak böyle bir şeydi sanırım.

"ikimizde biliyoruz ki bir homosunuz ve yine biliyoruz ki ikimizde birbirimizi istiyoruz"

Adamın irileşmiş gözlerine ve yutkunmasıyla birlikte hareket eden boyun tarafına bakıp zaferle gülümsedi. Adamın işi bitmişti. C planını daha erken uygulamadığı için kendine sonra lanet edecekti.

"Louis.. "  öğretmenleri ilk kez ona adıyla sesleniyordu ve vay canına. Louis, kalçasına değen sertliği oldukça iyi hissediyordu. Ellerini adamın yanağında dolaştırıp hımladı. Bu iş fazla uzamıyor muydu? Onu burada tahrik edecek ve bunu evde yapmak istediğini söyleyecekti. Kayıt aldığında ise ona bunu istemediğini, ama yapmak zorunda olduğuyla ilgili birşeyler zırvalayacaktı. Okul idaresi bunu sorduğunda diyeceği şeyi bile şimdiden her gün tekrar ediyordu.

"dersten geçmem için onunla birlikte olmamı istedi. Bunu yapmak zorundaydım "

Bu düşüncelerini bölen adamın ellerinin kalçasında hissetmesi olmuştu. Onu sıkıca kavrayıp kendisine doğru çektiğinde istemeyerekte olsa inlemişti. Yoksa  isteyerek mi.    inlemiş miydi?

Louis, vakit kaybetmeden öğretmeniyle dudaklarını birleştirdi ve dolgun dudakların tadına baktı. Tadı doyumsuz diye geçirdi içinden. Doyumsuz ve muhteşem. Sonsuza kadar onunla öpüşebilirdi şüphesiz...

******

"Louis? "

Gözünün önünde sallanan elle irkildi ve gözlerini kırpıştırdı. Sandalyesinde oturuyordu ve öğretmeni Styles ona anlamsız bakışlar atıyordu.

"hım? " dedi, transtan çıkmış vaziyette.

"sana ilgini neyin çektiğini sormuştum."

Ne yani. Az çnce yaşananların hepsini Louis, hayal mi etmişti. Kesinlikle doktora görünmeliydi. Bu adamla tanıştığı günden beri.. Öğrenci-öğretmen fantazisi düşlüyordu ki. Tanrı aşkına öğretmeni bayanda değildi.

"üzgünüm. Dalmışım" dedi, bir çırpıda. Adam onu başıyla onaylayıp yavaşça ayağa kalktı ve sandalyenin arkasına astığı ceketi eline alıp, Louis'e döndü.

"her neyse.. Şimdilik bu kadar yeter. Yorgun olduğunu düşünüyorum.. Eve gidip biraz dinlen"

Öğretmeni Styles, sözünü bitirdiğinde, Louis onu başıyla onayladı ve pipeti dudakları arasına yerleştirip ısırdı. C planıda hayale dalması sonucu hüsrana uğramıştı ama zaferi yakındaydı. Buraya kadar ilerleyip pes edemezdi. Öğretmeni kapıyı kapatıp onu odada tek başına bıraktığında elini cebine attı ve telefonu çıkartıp Niall'ı aradı.

"hey, Louis. Mesaj atarsın sanıyordum. Orada mı hallettiniz yoksa "  Niall'ın sinir bozucu kahkası kulağında yankılandığında yüzünü buruşturdu.

"Kamerayı kapat Ni. C planı suya düştü. "

"neden dememe gerek var mı? "

"Adamı elime almama az kalmıştı fakat lanet olası bir hayale daldım. Ne olduğunu sorma!! "

"peki"  Niall, son harfleri uzatırken buna daha fazla katlanamayacağını anlayıp  telefonu kapattı ve ellerini birbirine kenetleyip başka bir plan düşündü. Neredeyse alfabeyi bitirecekti ama zaferi düşündükçe bunun bir önemi yoktu.

D planı diye geçirdi içinden... D planı...

*************

Ohh, sonunda bitti. Yazmaya yazmaya hamlanmışım sanırım... D planı son plan bebekler..

Son planda görüşürüzZ :))) xx

my teacher is a gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin