- Lesz még ez jobb is! - szólal meg végül Ashton nevetés közepette, mire én csak a fejemet fogom. Oh! irgalom atyja, ne hagyj el.

- Inkább ne, kérlek! Nem akarlak többet a tűzhely közelében látni! -nevetek, már-már a könnyeim kicsordulnak, mikor visszaemlékszem a konyhában nyújtott kész szerencsétlenségre. - Inkább majd én főzök - teszem hozzá csak úgy mellékesen, mire ő készségesen beleegyezik, majd felajánlja, hogy rendelkezik pizzát, ne fárasszam magam a főzicskézéssel.

Képtelen vagyok felfogni, hogy miért nem szerelmes Chioma ebbe a félistenbe, hiszen olyan jól bánik vele, annak ellenére, hogy nem is táplál iránta gyengéd érzelmeket. Bár nem is bánom, így nem fog bűntudat gyötörni pusztán azért, mert engedek a szívemnek. Talán nem is olyan nagy gond ez a testcsere, így legalább alkalmam nyílik jobban megismerni a szívem választottját. Bár jobban örülnék, ha akkor lenne velem, mikor önmagam vagyok, nem Chioma.

Az órára nézve azon kapom magam, hogy ideje lenne indulnom, ha időben oda akarok érni a filmnézésre. Ismerve a barátnőmet, ő mindig pontos, nem lenne célszerű rontanom az imidzsén. Még a végén rájönnének, hogy valami nem klappol, és kénytelenek lennék színt vallani. Ami pedig nem lenne jó, csak elidegenítenénk a barátainkat. Az lesz a legjobb, ha minden erőnkkel azon leszünk, hogy a lehető leghitelesebben alakítsuk a másikat.

- Ideje lenne indulnom - mondom Ashtonnak, aki csak egy bólintással válaszol. - Nem tudnál elvinni? - kérdezem meg félénken, tartva a visszautasítástól.

- Miért is ne - válaszol végül számomra pozitívan, mire az arcomra ragyogó mosoly kúszik. - Legalább kimentem Calumot - nevét fel, ahogy az eszébe ötlik a barátja képe a sok nő között.

Mindig is arról álmodoztam, hogy egyszer Ashton mellett fogom tengetni a mindennapjaimat. Bár arról nem, hogy meg kell majd játszanom magam, de ennek ellenére mégis örülök, hisz a szerelmemmel lehetek. Remélem ha rendeződik ez az egész akkor végre mindenki azzal lehet, akivel valójában akar. Mindenki megérdemli az igaz szerelmet!

- Élveztem a mai napot - töri meg a megnyugtató, kellemes csendet a göndörke, mire meglepett mosollyal nézek rá. Nem gondoltam volna, hogy ő is ugyanolyan jól érezte magát a társaságomban.

- Én is élveztem - vigyorgok rá megvillogtatva Chioma tökéletes fogsorát, ő pedig csak a fejét rázza megrovóan, de tagadni se tudná, hogy valójában jól érzi magát. - De inkább ne ismételjük meg, legalábbis a főzést semmiképp!

- Azt hiszem ebben megegyezhetünk - nevet, ahogy bekanyarodik Calum-ék haza elé, és még akkor sem hagyja abba, amikor a barátja megérkezik.

A fejemet rázva szállok ki a járműből, átadva a helyemet Calumnak, aki készségesen el is foglalja a már jól felmelegített anyósülést. Amit nehéz szívvel hagytam ott ugyan, de nem ülhettem ott egész nap.

- Jó szórakozást! - kiállt oda még utoljára Ashton és meg se várva a válaszom hajt el vissza a nemrégiben otthagyott házhoz, immár Calum társaságát élvezve.

Visszagondolva nagyon kellemes időt töltöttem Ashtonnal, amit bármikor szívesen megismételnék, de leginkább akkor amikor végre igazán önmagam lehetek és nem kell visszafognom magam. Ha minden jól megy akkor hamarosan valóra válhat ez az álmom. De nemcsak az enyém, hanem Chioma, Luke és talán még Ashtoné is.

Bárcsak végre újra a régi lehetnék. Visszakaphatnám a testem, az életem és nem kellene hazudnom a barátaimnak.

Remélem Chioma elő tud állni valamilyen használható ötlettel. Már azon a szinten vagyok, hogy még abban is benne lennék, hogy nyúzzuk le a bőrünket, ezzel visszakapva az életünket. Ez egy kicsit morbid, tudom, de már olyan kétségbeesett vagyok, hogy számomra még ez is elfogadható lenne.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Sziasztok, drága olvasóim! Végre itt a vasárnap, ami egyenlő egy új résszel. ☺ Ígéretemhez híven pedig itt az 5. rész, Lynn szemszögéből.

Jövő héten érkezik az újabb rész, valószínűleg csak vasárnap. Ugyanis mostanában már nem lesz olyan sok időm, mivel januárban nyelvvizsgám lesz, amire még nem is kezdtünk el készülni, szóval jól bele kell húznom. Valamint terveim szerint idén előrehozott érettségit is szeretnék tenni angolból, jövőre pedig emelt érettségit, szintúgy angol nyelvből. Szóval rengeteg elfoglaltságom lesz, de nem fogok megfeledkezni a történetről, minden vasárnap szorgalmasan fogom írni az újabb és újabb részeket. ☺

Jó hír -legalábbis számomra mindenképp-, hogy kaptam 2 díjat, amit ezúton is szeretnék megköszönni! Hamarosan kiteszem őket, amint végeztem az angol hivatalos levelekkel. ☺ Még egyszer köszönöm, csajok! ❤

Mindenkinek jó olvasást kívánok! Hagyjatok nyomot magatok után. ☺

Csók és ölelés,

Taylor

Testcsere :: l.h. & a.i.Where stories live. Discover now