-Ce miriase asa bine...Anne o sa ne ingrasi daca gatesti asa...spune tata ,dar cand intra in bucatarie se duce la Zack si ii pune mana la frunte...nu ai febra niciun cucui...nimic.
-Copii asezativa la masa...spune mama plina fe entuziasm...la noapte eu George implinim 25 ani de casatorie si o sa plecam la munte o luna...sper sa nu se intample ceva rau cat suntem plecati di prin asta ma refer ca tu Andy sa nu te bati cu nimeni,tu scumpo poti sa iti chemi prietenele daca fratii tai sunt plecati,dar stii regula fara baieti daca fratii tai nu sunt acasa...
-Bine mama...
-Iar tu Zack nu le mai frange inimile fetelor chiar atat de rau...stii nu vreau sa na trezesc din nou cu politia la usa si cu mama unei fete spunand ca "nu numai ca ia luat puritatea fetei mele ,ia mai frant si inima"...eu ,Andy si tata am bufnit intr-un ras de mai avea puti si ne auzea tot cartierul...
-Bine mama,promit...spune Zack putin stanjenit de vorbele mamei
-Ma scuzati dar eu ma intalnesc cu Caroline vin pe la 20:30...pa.
-Pa scumpo...spun mama si tata la unison.
Ma intept spre casa lui Caroline...sunt din ce in ce mai aproape si zaresc in fata casei o fata blonda,inalta si vorbind la telefon ,genticulan si sarind in sus de fericire asta clar e Caroline.
-Ca faci?o intreb ,iar ea se napusteste asupra mea cu pupici si imbratisati....Ce este cu fericirea asta?!
-Se intoarce Emma...spune sarind in sus de fericire.
-Ce?!Nu cred...
-Ba da...vine in trei zile cu iubitul ei Niall
-Cat na bucur....Stai IUBIT.spun eu socata,dar si bucuroasa pentru prietena mea...adevarul este ca ea macar o vede dupa ce a trecut o luna ,dar eu pe prietena mea Camelia nu am mai vazut-o de doi ani...tinem legatura,vorbim zi de zi pe skype de facebook ,dar daca nu o ai aproape este laceva....
-A venit taxi-ul...ma anunta Caroline trezandu-ma din gandurile mele...am platit taximetristului si am iesit sa ne plimbam..
-Si de ce am venit? Ma intreaba Caroline curioasa...
-Taci trebuie sa il sun pe Josh...
-Sa nu imi spui ca te-ai impacat cu el ca te omor daca afl...
-Nu...Ii spun sa be intalnim la Liz's intr-o ora sa imi cer scuze in numele fratelui meu...o intrerup eu.
-Iar ia spart moaca aia de...o intrerup eu.
-Gata...acum il sun si vei tacea din gura.
*Convorbire Telefonica*
J:-Alo.
Eu:Buna,poti sa vii la Liz's intr-o ora??
J:-Sigur sa intamplat ceva?
Eu:-Nu,doar vreau sa vorbim.
J:-Intr-o ora sunt acolo.Pa.
Eu:-Ciao.
*Apel Terminat*
-Deci vine?intreaba Caroline curiasa...
-Normal...De ce?intreb eu si mai curioasa...
-Vreau sa ii vad ochii vineti.
-Si eu...
Ne plimbam si ne plimbam eu imi cumpar o perche de pantaloni scurti albi,un maiou negru si un cadigan inforat ,iar Caroline o pereche de pantaloni negri si o bluza portocale cu buline albe super dragute....acum ne intreptam spre Liz's...intem in cafenea si la o masa mai indepartata il zaresc pe Josh cu ochiul vanat,ne intreptam spre el si ne asezam pe scaune...
-Buna...ne sauta politicos...
-Buna...spun eu si Caroline la unison...la masa este liniste asa ca incep eu...
-Josh motivul pentru care te-am chemt aici este sa imi cer scuze in numele fratelui meu...uite stiu ca poate o sa zici ca suntem nesimtiti asa ca...imi pare rau dar trebuie sa iti ti caine acasa si sa nu vina sa il muste pe Andy de mana...pentru stii bine ca tot tu vei avea de suferit nu cainele....
-Uite imi pare rau pentru mana frateleui tau dar...il intrerup
-Am terminat discutia Josh...ne mai vedem.Am spus iesit din cafenea chemand un taxi.
Mickela POV
Ajungem acasa la mine Caroline ramane la mine in seara asta asa ca am hotarat sa alegem un film si sa il vizionam il liniste...dar
linistea ne-a fost spunberata de Andy care se certa cu iubita lui Eleonor ca a inselat-o cu Jasmine c***a scolii...hotaram sa ne culcam si sa il luam pe fratele meu maine la bataie...
CITEȘTI
Maratonul Iubirii
Teen FictionSunt Mickela Turner am 16 ani ...am doi frati mai mari Zack 17 ani si Andy 18 ani....Poate va intrebati ce sa intamplat cu parintii mei? Ei bine cand eram mici mama a murit ,iar tata ne-a parasit...am fost adoptati de Anne si George Peterson... Am o...