,,Uáááá!" vypískl Ren a natáhl ruce dopředu. Přesně to chtěl totiž udělat, dle svého názoru momentálně vypadal příšerně. Rozhodně se tak nemohl nikde ukázat.

,,Vypadáš dobře jako vždy, tak se nehroz," šklebil se JR a za rychlé chůze vybíral směr, jímž se odebírali. Přemýšlel, jak se tam dostat co nejrychleji, už tak měli docela zpoždění. Tedy alespoň to si JR myslel. Přesně předtím, než se šel stříhat, pověřit GDho tím, aby svolal všechen lid. To by ale G-Dragon nemohl být líný jako prase,

Dlouhovlásek se na to totiž upřímně vykašlal a místo této práce si radši dopřál druhé kolo s těmi, co okupovali jeho pokoj. Tak ss nakonec stalo, že ti dva došli do velké síně, kde nikdo nebyl.

,,Tady si ze mě někdo dělá srandu. A ten někdo, tedy GD, půjde asi viset," zavrčel Jonghyun vytočeně. Na patě se otočil a vyrazil do jeho pokoje tak prudce, že měl Ren pocit, že každou chvílí spadne a rozbije si tlamu.

To by nepřežil, vážně ne. Stejně, jako Draggie přežije tohle jen s hodně velkým štěstím. Rozzuřený Jonghyun byl zlý Jonghyun.

Rozrazil dveře od G-Dragonova pokoje a málem do výše zmiňovaného dlouhovláska narazil. Za GDm šli v řadě jako kačenky Run a Taemin, oba dva vysmátí. Při pohledu na Kima s tváří temnější než noc se zalekli.

Za jeho zády vykoukl Ren, který v tu chvíli vypadal jako prasátko. Byl totiž celý v růžovém. S ušklebkem se na G-Dragona začal výsměšné pitvořit.

,,G-Dragone," promluvil k němu s ledovým hlasem Jonghyun a ďábelsky se usmál. ,,Víš, co tě čeká za to, že jsi ze mě udělal idiota a ještě k tomu nesplnil můj rozkaz?"

Minki se zděšenému Draggiemu ještě chvíli posmíval, než se naklonil k Hyunniehp uchu. Napadl ho dokonalý trest

Tento nápad se tmavovláskovi opravdu zamlouval. Nasadil usměvavou tvář a došel až k GDmu, jemuž položil dlaň na rameno. ,,Milý drahý... tady Rena obarvila spoustu mých věcí na růžovo... takže asi víš, že v tom chodit nemůžu. Z toho vyplývá, že si na dobu neurčitou vypůjčím tvůj šatník a ty budeš chodit v růžové."

G-Dragonova tvář se stáhla ve zděšenou grimasu. Jonghyun vypadal velice spokojeně a Rena skoro nadšením poskakovala na místě.

Dokonce i Taemin s Runem se pokoušeli ovládnout smích, ale moc jim to nešlo. Zanedlouho se smála celá rodina a jediný GD by byl raději, kdyby ho někdo ukřižoval. Tohle mu přeci nemohou udělat!

Ren k němu dotlapkal a popadl ho za packu. ,,Pojď, jdeme stěhovat. Jestli chceš, můžu ti půjčit i růžové boty, ať k sobě pěkně ladíš..."

,,To by mě zajímalo, kdes je ukradl," utahoval si z něj Jonghyun. Pak se na chvilku zarazil a dělal, jako že o něčem přemýšlí. Otočil se na G-Dragona a se sladkým úsměvem mu poručil: ,,Buď tak laskav a svolej mi to shromáždění, ano? Zbytek nám pomůže s věcmi."

,,Počkej!" zarazil Draggieho Ren, přistoupil k němu a jediným lusknutím všechno jeho oblečení obarvil na růžovo. ,,Tak, můžeš jít."

,,H-HAAAAAAAAAA?!" zaječel G-Dragon, Pořádně si sám sebe prohlédl a málem se mu do očí nahrnuly slzy. Rene, ty blázne. Později ho zabije. Teď raději utekl, aby JR nezabil jeho.

Minki byl sám se sebou nesmírně spokojený a odpepášil do jejich pokoje, kde vzal ze skříně co možná nejvíc růžového oblečení. S tím pak spěchal zpátky, aby mohl jít pro další.

Pomáhali mu i Run s Taeminem, kteří si povahově docela sedli. Nikdo by neřekl, že je Run upír a žije tu teprve pár dní. Řekli by o něm, že ho tu znají odjakživa. Tedy asi jen GD a Minnie.

Ani Ren s ním neměl žádný problém, zjistil totiž, že má docela rád růžovou. Tím si získal Minkiho přízeň a Ren ho bral jako kamaráda.

GD svolal spoustu svých podřízených a vyslal je, aby splnili Jonghyunův rozkaz. Zpráva o tom, že je leader v pořádku a žádá si vší přítomnost v hlavním sále, se roznesla rychle. Netrvalo to dlouho a stovky lidí, kteří zde žili, čekali na to, až se jejich pravý vůdce objeví.

G-Dragon stál v jejich čele a v duchu proklínal Rena. Cítil totiž, jak se jeho novému outfitu všichni smějí.

Ren využil toho času, kdy Jonghyun někam záhadně zmizel, a dokonale upravil svůj zevnějšek. Nemusel se bát, že by ho někdo odsuzoval, podobně jako právě nyní G-Dragona. Za svůj vtípek se musel pochválit, byl šikulka.

Tohle bylo ještě lepší, než kdyby do onoho oblečení navlékl Jonghyuna. Byla to větší legrace. G-Dragon tím totiž očividně trpěl.

,,Rennie?"

,,Copak, Hyunnie?" otočil se Ren za hlasem a pohledem spočinul na sličném Jonghyunovi.

,,J-jak vypadám?" vykoktal ze sebe Jonghyun a udělal piruetu. Vytáhl ze své skříně černý plášť, který teď vlál za ním a halil mu spoustu oblečení. Tváře se mu lehce červenaly. ,,Byl to plášť mého otce..."

,,Vypadáš naprosto dokonale," pochválil ho Ren a zároveň ho tím uklidnil. ,,Si můj temný rytíř," zasmál se a prohlédl si ho ze všech stran. Hádal, že kdyby chtěl, tak by se pod ten plášť dokázal schovat.

,,Děkuju..." zamumlal JR a vytáhl koutky trochu výše. Zhluboka se nadechl a nabídl svému partnerovi otevřenou dlaň. ,,Můžeme jít?"

Rennie přikývl a chytil jeho packu. Hned se tak cítil lépe, když se ho směl dotýkat tímto způsobem. S úsměvem jeho ruku stiskl a společně vyšli z pokoje.

Jonghyun šel jako předtím vepředu a táhl ho za sebou, ale tentokrát v pomalejším tempu. Vedl ho, celou dobu se usmíval a těšil se na to, až se před ostatními předvede. Cítil se podivuhodně šťastný.

Jak by taky ne, přežil vlastní smrt a povstal z mrtvých. Byl znovu vzkříšen, byla mu dána nová šance na věcný život. Nehodlal ji promarnit. Trápila ho pouze jedna věc. On bude žít věcně, ale Ren... Pokud o něj nechce přijít, bude ho muset také proměnit.

Nad tím ale teď nechtěl přemýšlet a kazit si náladu. Už před poslední chodbou slyšel hlasité zvuky z hlavní síně. Polkl a s povzbudivým zmáčknutím ruky z Renovy strany se vrátil na svou pozici leadera. Udělali tak první krok do svého šťastného, společného života.

Ahoj.
Doufám, že jste si poslední kapitolku této povídky užili a plnými doušky si vychutnali  šťastný konec :3

Mám na vás menší prosbu - jelikož máme napsaných pár povídek a nevíme, kterou z nich dále vydat, připravily jsme menší přehled ;)

http://my.w.tt/UiNb/JtgUKHAk3u

EscapeKde žijí příběhy. Začni objevovat