"Whooo Daebak!!! Diorang kejar kita lagi weii..... mati!!!! Hahahaha" jerit Jimin. Yang lain hanya gelak mendengar jeritannya. Maklumla peminat mereka masih lagi mengejar mereka. Nasib la badan mereka semua fit kalau tak mesti dah ada yang tumbang. Dan Jin dan Rapmon semestinya di belakang seklai kerana mereka sedang memegang satu beg plastic yang ada air mereka didalamnya.Maklumla leader kan...

"Aik asal mereka berlari? Hmm identity dah terbongkar la tu. Baik aku ke tepi dulu sebelum... ahhhh...." Kata Saeron. Badannya mula tidak seimbang selepas ada orang melanggarnya dan belum sempat dia jatuh, dia sudah pejamkan mata.

"Ya! Come to your sense please!"kedengaran ada yang bercakap dengan dia. Tapi kenapa dia tak rasa sakit ehh. Perlahan-lahan Saeron membuka mata. Sebaik sahaja pandangannya jelas, kelihatan Jin sedang menampung badannya dan peminat mereka semakin dekat. "Ya- if you don't get up now, we will die because of them ok. Now do your decision."kata Jin.

"Ppalli!"kata Saeron dan terus tarik tangan Jin. Disebabkan Saeron pernah mewakili sekolahnya dalam acara olahraga, lariannya lagi pantas dari Jin. Jin dibelakang terkial-kial ingin mengikut langkah Saeron yang pantas itu. Saeron apabila lari dia memang tak ingat apa-apa dah.

"Wei Sohyun asal Saeron lari? Dengan lelaki pulak tu? Wei ada problem ke?!"tanya Yeon Soo. Dia juga turut jerit bertanya pada Saeron tetapi apa yang dia dapat hanya lah isyarat. Disebabkan dia lemah mentafsir isyarat, dia terus memaksa Sohyun melihat Saeron.

Tanpa sebarang jawapan yang diberi oleh Sohyun,tangan Yeon Soo terus ditarik oleh Sohyun dan diorang terus berlari. Mereka hanya teruskan larian hinggalah peminat-peminat tersebut dah letih dan berhenti. Saeron terus melepaskan tangan Jin setelah melihat peminat mereka sudah berputus asa. Yeon Soo dan Sohyun hanya memandang member BTS yang sedang duduk sambil minum air yang baru mereka beli.

"Wei Sohyun-ah. Kenapa kita lari tadi? Aku tak tahu sebabnya sampai kita sampai dekat sini baru aku teringat nak tanya dekat kau.Lagi satu lain kali bagila amaran kalau nak suruh aku lari pun! Kesian kan la aku sikit kau nii..."rungut Yeon Soo. Sohyun yang baru sahaja ingin bermain dengan iPhone 6snya terhenti mendengar rungutan Yeon Soo.

"Hei kau ni kann berapa kali aku nak cakap? Kalau Nampak je orang lambai tangan ke depan maksudnya lari la. Kau ni memang laaaa. Ha! Lagi satu untuk soalan pertama kau tu... to be honest la aku pun tak tahu. Hahahahah aku ikut flow Saeron je."kata Sohyun selamba. Dan yang lain terus tergelak mendengar jawapan Sohyun dan Sohyun terus memandang mereka dengan pelik.

"Wei aku ada cakap benda yang lawak ke? Kenapa diorang gelak?"bisik Sohyun pada Yeon Soo. Yeon Soo memandang Sohyun dengan dahi yang berkerut. "To be honest jugak la... kau pun slow jugak macam aku sebenarnya."kata Yeon Soo selamba dan Sohyun dengan pantas mencubit lengannya.

"Sebenarnya korang kena lari disebabkan kitorang. Fans kitorang yang kejar tadi tu. Mianhae,jeongmal mianhae. And all of you quiet fast. I'm shock with that. Even kitorang yang fit ni pun tak selaju korang." Kata Jin selaku Leader. Saeron yang berada di sebelahnya tergelak. Tetapi apabila dia perasan member BTS memandangnya pelik, dia terus berhenti gelak.

"Hmm tak la laju mana. Biasa je... tapikan macam mana identity korang boleh exposed? Korang pakai full atas ke bawah kan..."kata Yeon Soo. Sohyun masih mendiamkan diri melihat iPhone 6snya dan dia hanya merenung tanpa membuat apa-apa.Saeron, Yeon Soo yang lain memandang Sohyun yang rupa hilang semangat.

"Sohyun... kau ok tak?"tanya Saeron. Dia terus ubah tempat duduknya dan duduk sebelah Sohyun. Yeon Soo hanya memandang Sohyun yang menunggu masa untuk menangis. Sebelum mereka start lari tadi dan kekecohan tersebut, Yeon Soo telah memberitahu Sohyun nama perempuan yang dia Nampak bersama dengan Jong Hyun haritu dan sepantas kilat Sohyun mencari perempuan itu di laman web.

"Jangan cakap dengan aku. Aku balik studio sendiri nanti so korang balik la dulu. Aku nak ambil angin kejap."kata Sohyun dan terus bangun dari tempatnya. Saeron terus pegang tangan Sohyun. "Jom ambik angin sekali. Aku pun stress sikit sekarang."kata Saeron dan Yeon Soo terus tarik tangan Saeron dari memegang baju Sohyun.

"Kau ambik angin dengan aku je nanti. Anyway Sohyun, jangan buat benda yang bukan-bukan dan make sure kau datang studio before pukul 6. Kau tahu kan Ji Won tu macam mana kalau dia datang and member kita tak cukup."kata Yeon Soo dan Sohyun hanya mengangguk. BTS terdiam melihat sketsa dihadapan mereka.

"Korang group ke?"tanya Jimin. Dia sedari tadi hanya ikut flow perbualan mereka dan mendiamkan diri. "Haah.Kitorang under SM and kitorang tunggu cukup masa je nak debut."jawab Yeon Soo. Yang lain mengangguk dan perbualan mereka semakin panjang.

"Sohyun,just think positive. Maybe Eun Hye tu peminat fanatic Jong Hyun tu la pasalnya dia tulis caption yang bukan-bukan. Jong Hyun tak akan curang punya... kalau dia nak curang pun mesti la Yong Hwa hyung marah kan? So let's keep that conclusion. Yeah I should."kata Sohyun sendirian. Dia terus off iPhone 6snya dan terus duduk di tepi Han River itu melihat pemandangan. Dia habiskan masanya yang lama itu hanya dengan duduk di situ.

Sweetness Of RelationshipWhere stories live. Discover now