Eveline statea ganditoare in fata oglinzii nestiind ce sa poarte in prima zi de facultate. Era o zi importanta deoarece acolo veneau oameni din toata lumea si trebuia sa dea o impresie buna.
In timp ce se imbraca cu bluza alba si o pereche de pantaloni negri ii suna telefonul.
- Buna Matias !!!
-Buna Eveline, ce faci ? Banuiesc ca acum te pregatesti pentru prima ta zi de facultate. As fi vrut sa mai fi ramas cateva zile la voi.
- Si mie mi-ar fi placut , dar serviciul parintilor tai este mai important sa stii!!
-Stai linistita! O sa iti mai fac vizite si mai ales ca incepi si facultatea trebuie sa ma astepti cu mancaruri gustoase.
- Asa voi face. Pa!
Eveline isi lua geanta si pleca bucuroasa spre facultate de Arte Culinare.
Cand a intrat in curtea facultatii, a ramas surprinsa de frumusetea pe care o vazuse. Cladirea in care urma sa primeasca cursurile avea o culoare crem fiind inconjurata de o gradina imensa de trandafiri rosii. Pe fiecare alee era cate o banca din marmura iar scilipirea acesteia facea sa para ca este din diamante presarate.
Totul parea ca dintr- un vis pana ce a strigat cineva ca toti studentii care sunt in anul 1 trebuie sa se prezinte la etajul 1 in sala nr.103 pentru a se cunoaste cu profesorii.
Eveline intra in cladirea imensa ce avea pe fiecare perete cate o poza cu bucatarii din toata lumea. Dintr- o data apare langa ea un baiat si ii spuse:
- Hei buna! Stii cumva in ce sala ar trebui sa merg daca sunt in anul 1 ? Am venit putin mai tarziu si nu am ideea unde ar trebui sa fiu.
- Ce coincidenta! Si eu sunt tot in primul an. Ar trebui sa mergem la etajul 1 in sala nr.103.
Pe mine ma cheama Eveline Park, incantata de cunostinta.
- Eu sunt Joon Pyo. Ar trebui sa mergem, nu va fi bine pentru noi daca intarziem prea mult.
- Da ai dreptate .
Eveline si Joon au intrat in sala de studiu unde inca nu venise profesorul. S-au asezat la un scaun distanta unul fata de altul.
Cand a venit profesorul s-a prezentat spunand:
- Buna ziua, dragi studenti! Ma numesc Garry Smith si ma bucur foarte mult ca ati venit la acesta facultate. Dupa cum cred ca stiti deja, din acesta facultate au iasit cei mai buni maestri, conducatori de restaurante, cofetari sau patiserii. Facultate CIA (The Culinary Institute of America) a fost construita de Hans si Dorothy Hamilton in 1990, cu scopulde a descoperii cat mai multe feluri de mancare. Orele de curs se vor desfasura intre orele 8:00-12:30.Dupa cum stiti cine vrea vrea sa obtina diploma de la aceasta facultate trebuie sa fie prezent la cursuri timp de doi ani. Astazi pentru ca este prima voastra zi nu veti face toate cursurile.
Vom începe de maine sa va testam pentru a vedea cine are ceva experienta in acest domeniu si cine nu. La iesire din sala va fi cineva care va va inmana orarul.Dupa ce profesorul termina de spus tot ce avea, fiecare s-a dus sa isi ia orarul. Dupa ce Eveline si-a luat orarul si se pregatea sa plece acasa l-a vazut pe Joon Pyo care parea ca o asteapta.
- Buna Joon, voiai sa imi spui ceva ?
- De fapt voiam sa iti dau asta. L-ai uitat in banca cand ai plecat. Te-am strigat dar se pare ca nu mai auzit.
- Multumesc mult pentru carnetel. Nu stiu ce m-as fi facut fara tine!
- Ok! Doar ma bucur ca am fost eu cel care l-am gasit. Daca era altcineva probabil nu ti l-ar mai fi returnat.
- Multumesc din nou. Atunci eu voi pleca in statie. Autobuzul meu circula foarte rar si s-ar putea sa il pierd daca nu ma grabesc.
- Cumva este cel cu nr.67 ? intreba Joon
-Da ! Dar ... de unde stii?
- Acela este si al meu.
- Serios? Atunci putem merge impreuna.
Cei doi au pornit impreuna. Cand au ajuns ei in statie aurobuzul inca nu se vedea asa ca s-au asezat pe o banca din statie.
- Hei , Joon ce te-a facut sa vi la aceasta facultate?
- Pai cheatia e ca...
O masina albastra se oprise brusc in fata lor. Cineva din masina se uita fix la ei, iar dupa cateva secunde geamul se lasa incet in jos in timp ce chipul baiatului din masina avea privirea atintita asupra lor. Era...Adonis.
- Joon Pyo! Tu esti? intreba Adonis curios
- Adonis Kim? Ce cauti aici ?
Eveline parea nedumerita.
- Stai asa! Voi va cunoasteti
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
RomanceOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???