κεφάλαιο 31

Start from the beginning
                                    

Μέσα στον ύπνο μου άκουσα την πόρτα να χτυπάει, σηκώθηκα στα γρήγορα και φόρεσα μια φόρμα. Δεν ήθελα να με δουν ολόγυμνο οι καμαριέρες! Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μπροστά μου την Τζορτζίνα, φοράει το χθεσινό φόρεμα και δείχνει αθώα. Μου δίνει ένα καυτό φιλί και με αφήνει ξέπνοο..

«Καλημέρα!» μπαίνει μέσα και σκέφτομαι ότι σίγουρα θα είναι

«Ελπίζω να είναι...» κάθεται στο κρεβάτι σταυροπόδι, τα κουμπιά της είναι ανοιχτά και το στήθος της βγάζει μάτι. Η μικρή θέλει να παίξει και παίζει βρώμικα! Στέκομαι μπροστά της με σταυρωμένα τα χέρια, την κοιτάω χαμογελώντας.

«Λοιπόν! Ήρθα να σε πάρω να πάμε βόλτα! Θα έρθεις;» βόλτα;

«Ναι, θα έρθω αφού πρώτα αλλάξω...» βγάζω τη φόρμα μου και μένω μπροστά της γυμνός, ξεροκαταπίνει και την πλησιάζω για να πάρω την μπλούζα μου από το κρεβάτι, «Πως κοιμήθηκες το βράδυ;» την ρωτάω

«Καλά... εσύ;»

«Εγώ όλο το βράδυ σκεφτόμουν ότι σου κάνω έρωτα...» παίρνει μια κοφτή ανάσα και σηκώνεται όρθια, κοιτάει έξω από την μπαλκονόπορτα « έμπαινα μέσα σου και βογκούσες από ηδονή..» στέκομαι πίσω της και τα τελευταία λόγια της τα ψιθυρίζω, «μου τον έσφιγγες και τελείωνες ξανά και ξανά..» την φιλάω στο λαιμό και γυρνάει το κεφάλι της σε εμένα, τα χείλη μας ενώνονται και την τραβάω πάνω μου, θέλω να με νιώσει, της σηκώνω το φόρεμα και βλέπω ότι δεν φοράει εσώρουχο, μπαίνω μέσα της και βογκάει, την κρατάω κολλημένη πάνω μου και αρχίζω να μπαινοβγαίνω μέσα της, είναι ερεθισμένη... της τραβάω το φόρεμα προς τα πάνω και μένει μόνο με το σουτιέν και εμένα μέσα της. 

Την σπρώχνω στο κρεβάτι και παίρνει θέση στα τέσσερα, ο κώλος της είναι σφιχτός και υπέροχος κάποια στιγμή θα γίνει και αυτός δικός μου, όχι τώρα... μπαίνω πάλι μέσα της και αρχίζω να την παίρνω δυνατά, αρχίζει να κουνιέται προς τα πίσω για να με συναντήσει, έχω το ένα μου χέρι στη μέση της και το άλλο στον ώμο της, ο έρωτας μας άγριος, οι ωθήσεις μου βαθιές και βίαιες ετοιμάζομαι να τελειώσω αλλά κρατιέμαι. Βγαίνω από μέσα της και κάθομαι στο κρεβάτι, την βάζω να κάτσει πάνω μου, με την πλάτη της σε εμένα. Ανεβοκατεβαίνει, τον παίρνει όλον μέσα της, το ένα μου χέρι παίζει με το στήθος της και το άλλο με την κλειτορίδα της, ξέρω ότι είναι κοντά, την παιδεύω και ουρλιάζει, της κλείνω το στόμα και δαγκώνω την κλείδα της, τελειώνουμε ταυτόχρονα και είναι υπέροχα... ξαπλώνουμε πίσω στο κρεβάτι και για λίγο μένουμε εκεί.

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now