<mavi gözler >

En başından başla
                                    

Bu sessizlikle kalp atışlarını duyar hale gelmiştim. Nehir arkamda belirtip eliyle gideceğim kapıyı gösterdi. Kapıya doğru yavaş yavaş adımlar atiyordum. Kararsizdim kacasim vardı ama olmazdı kacamazdim.

Kapinin önünde durup derin nefes alıp tüm cesaretimi toparlayıp kapıyı tiklattim.

Komut felan beklemeden kapıyı açıp içeriye girdim bekleseydim hayatta giremezsin ondan hemen girmeyi tercih ettim. Kafam önümdeydi kaldırmak için onun seslenmesini bekledim.
"Yaklas " dedi. Ona uyup birkaç adımda masanın önünde buldum kendimi hala onun gözlerine bakamiyordum.

Zaten o mavi gözler iyice beni etkisi altına almıştı yüzü nasıl diye gerçekten merak ediyordum.

O genç dinamik vücuttan nasıl bir yüz çıkacaktı iyice merakim artarken elini uzatti.
"Otur lütfen "öncekine rağmen oldukça kibar davranmıştı.

Ona uyup koltuğa oturdum başımı kaldırıp bakacağım sırada oda ayaklanip gelip karşımdaki koltuğa oturdu. Kafamı tam kaldırıp baktığımda ise yine o mavi gözlerin beni o aleve suruklecegegini bilseydim hayatta bakmazdim.

Oldukça güzel bir yüze sahipti. Baktıkça bakasim gozlerinde dalasim vardı. Bir an neden burda olduğumu unutmuş gibiydim. Herşey aklımdan uçuyor ben o gözlere tutunarak ucmamaya çalışıyordum resmen. Yerinden rahatsizca kipirdamasiyla kendime gelip toparlandim.

"Hoşgeldin. Seninle iyi anlasacagimizi umuyorum merve. İlgimi fazlasıyla o gece çektin. Emin ol buraya seni almamdaki tek amaç o günkü hamlen oldu.

Eğer hemen cantayi adamlarima verseydin orda hepinizi kursuna dizip gidecektik. Fakat sen vermeyerek ölüme meydan okudun bu yüzden vurmama emri verdim. Bu yüzden auaktasin. Farkında olmadan ordaki herkesin hayatını sen kurtardin. Bu halime sakin alisma asla böyle konuşmam yenisin diye bu konuşmayı yaptım.

Sana bir süre nehir öncülük edecek sonra bana kalacak seni yetirtirdikten sonra o oda sana kalicak nehir göstermiştir sana. Şimdi cik. İşimiz olduğunda görüşmek üzere merve..."

Öyle bir merve demişti ki soğukluğu tüm hucrelerime yansımıştı resmen daha fazla bakmak istiyordum fakat gozleri alevilere atıyordu beni hemen yerimden kalkıp basimla ona ufak bir saygı gösterisi yapıp odadan çıktım.

Siyahliga alışmak. Işte bu artık yeni yaşam siyah.herşey siyah.bu fikre alışmaya başlamıştım. Nehire görünüp ordan çıktım.  Arabama binip telefona baktım yine birçok cevapsız arama vardı saate baktığımda gecenin 3 u olduğunu fark ettim.

Nehirin yanından çıkarken 1 civariydi ne demek halilin yanında 2 saate yakinmi kalmıştım. Hangi ara okadar zaman geçti ki.arabayı çalıştırıp eve gitmeye karar verdim.

**

Eve geldiğimde saat 5 i bulmuştu . Arabadan inip eve geçtim. Işıklar acikti.   Mutfaktan cenk cikinca  durup ona soğuk bakışlarını tekrar attım. "Neredeydin ".  Omuz silkip odama çıkıp kpiyo kapattım. Üzerini değiştirip tabi yine siyah esorfman  ve tsort giyip yatağa geçip uzerimi keyfim.

Ardından kapının açılma sesiyle durup kaldım. Yine cenk gelmişti bu defa gözlerim açık bekledim. yatağın diğer ucunda oturup konuşmaya başladı.

"Neden bana böyle davranıyorsunuz bilmiyorum ama bu meseleyi çözecek buradan beraber gülerek ayrilacaz bunu yapacaz beraber ve bunun için ne gerekliyse yapacam bunu merak etme.". Ona doğru dönüp bende kalkıp yatakta oturup pozisyonu alıp sirtimi başlığa dayadim.

Siyah AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin