'Oké dus Lucy, Mellenie en Sterre in de aanval, Lauren en ik in de verdediging, Adriana de keep en Marit en Ashley de spits' zegt Juliette en we knikken 'Oké en we gaan de jongens verslaan meiden en Go!!' Roep ik waarna we naar onze plekken gaan.

'Hier jullie mogen uit' zegt Taylor 'Ach wat lief maar je zou balen als je hebt verloren' zegt Hailey en gooit de bal naar Adriana die uit neemt en naar me toe schopt.

Ik ren naar het doel en Carter wilt de bal van me afpakken maar ik maak een schijnbeweging en ren door. Als Cameron me wilt pakken schop ik de bal onder zijn benen door en zie dag verderop Matt nog staat en zie dat Sterre vrij staat en schiet naar haar.

Ze rent door maar word tegengehouden door Aaron. Ah nog 2 meter voor de doel en dan had je een perfecte mikpunt Sterre maar dat red ze niet meer. Ze schiet naar mij toe en ik ren snel naar het doel en als Taylor hem wilt tegenhouden lukt het hem niet en schiet ik het erin en daarna juichen de meiden.

'Beginnersgeluk' zegt Taylor 'Oh echt?' Zeg ik en trek een wenkbrauw op en sla mijn armen over elkaar. 'Ja wacht maar' zegt Taylor en ik kijk hek fronsend aan. "Ach ja zoek het maar uit Caniff" denk ik bij mezelf en loop terug naar mijn plaats.

Cameron staat nu wel heel dichtbij het doel maar word tegengehouden door Juliette dus schopt hij de bal naar Jack G en hij schiet naar het doel maar Adriana houd hem tegen en ik geef haar een high-five

Ik maak nog een doelpunt en uiteindelijk staat het 3-1 voor ons 'Nee die was vals!!' Roept Taylor 'Jaja echt niet Caniff' zegt Lauren 'Jawel die was vals' zegt Carter en we krijgen een hele discussie.

'En nu is het genoeg' zegt Aaron en pakt Lauren op en gooit haar in het zwembad en Hayes volgt en gooit Marit erin. Nash gooit Ashley erin en Jack J gooit Mellenie erin wat Carter ook doet bij Sterre en Jack G doet bij Adriana en dan pakt Taylor Juliette en gooit haar erin. Oh ik ben nog de enige over. 'En nu jij Lucy' zegt Cameron 'Na-ah' zeg ik en ren langs hem wat... Mislukt.

Hij pakt me bij mijn middel en tilt me op alsof ik een veertje ben. Als hij me in het zwembad wilt gooien pak ik zijn arm en trek hem mee erin en wat precies uitkomt is dag Taylor naast hem staat dus pak ik zijn arm ook en trek ze allebei erin.

Als ik boven kom zit iedereen in het zwembad en zijn de meiden een leuk gesprekje begonnen met de jongens. Cameron komt naar mij en dan beginnen wij ook een gesprek.

Het is inmiddels al 7 uur als we uit het zwembad zijn en helemaal omgekleed zijn. We zitten aan tafel en het is de beurt aan Sterre en mij om te gaan koken dus we lopen naar de keuken en ik vraag 'Wat zullen we gaan maken?' Vraagt Sterre 'Ehm... Spaghetti of taco's?' Vraag ik 'Spaghetti is makkelijker' zegt ze en ik knik en we beginnen met maken.

'Aan tafel!!' Roept Sterre en binnen no-time zit iedereen aan tafel 'Trek?' Vraag ik en ze knikken en ik zet de pan spaghetti op tafel en haal de deksel er vanaf waarna Mellenie voor iedereen opschept en we beginnen met eten.

'Wat zullen we gaan doen?' Vraagt Matt 'Zullen we film kijken?' Vraagt Taylor 'Jaa horror!!' Roept Hayes enthousiast terwijl wij zuchten 'Nee geen horror dan kan ik vanavond niet meer slapen' zegt Ashley 'Ik bescherm je wel' zegt Nash en ik kijk glimlachend toe 'Awhh...' Piepen Mellenie, Sterre, Adriana en ik en ze stoppen de film erin waarna we allemaal gaan zitten op de bank.

Ineens komt er een enge man tevoorschijn en ik schrik en nestel me in de armen van Cameron 'Rustig it's okay i'm here, i'm protect you' zegt de rustgevende stem van Cameron 'Ik zal je beschermen' zegt hij en slaat ze arm om me heen en ik kijk langzaam op en glimlach.

Ik leun met mijn hoofd tegen Cameron's schouders en zie dat bijna iedereen al in slaap is gevallen behalve de jongens en Juliette en ik. Ik word langzaam moe en gaap waarna ik langzaam in slaap val op de schouder van Cameron en wat ik als laatste meekrijg is een 'Slaap lekker' voordat ik naar dromenland vertrek...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aloha people of the hole world!🌎✨

Ik ben er weer!! Ik hoop dat jullie het stuk van dinsdag leuk vonden! Ik ben weer terug en hoop dat jullie dit deeltje ook leuk vinden! Verder zal ik altijd op zondag zijn in plaats van de andere dagen omdat zondag mijn vaste dag is. Dinsdag moest ik even vervangen maar dit is dus mijn vaste dag en mijn schrijfstyle is meestal meer dan 1200 woorden dus als ik aan de beurt ben kan je sowieso meer dan 1200 woorden verwachten! Zie jullie volgende zondag weer!! Ik ben zo blij dat mijn eerste upload op zondag op Valentijnsdag is!! WHOOPWHOOP!! Fijne Valentijnsdag!!❤️ Love u🙏💦 ik heb al een Valentijn😂 CAMERON!! Jaa hij is mijn Valentijn jaaaa!!! WHOOPWHOOP feestje!!🎉 tot volgende week zondag!!

Xxikbenlucy😈❤️ (Lucy Dallas😉)

1588 woorden!!

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu