JA. Carrie-Ann je pomislila. JA NE ŽELIM TO.
Oliver, njezin stariji brat (dvije godine) je uzeo istu rutinu kao njihovi roditelji i otišao u glumce. Pokušao je ići za manje uloge koje ga ne bi isticale previše, ali one se uvijek isticao. Bio je Lockhart nije bilo šanse da se ne ističe.
Isto kao i ona Oliver je mrzio biti označen z bog prezimena. Želio je da bude izabran za film zbog njegovih vještina, a ne prezimena.
Poslije sastanka, Carrie-Ann je bila odvežena u hotel na drugoj strani LA-ja gdje se trebala spremit za dobrotvornu zabavu. Bila je pitana da postane ambasador za beskućnike po LA-ju, nije mogla odbiti tu priliku. To je bila dobra strana toga sta joj je obiteljska slava donjela, šansu da da drugima.
Na putu tamo , zazvonio joj je mobitel.
Joel.
"Kako vam mogu pomoći?" Carrie-Ann je sarkastično odovorila. Luton, njezin vozač je nasmiješio u retrovizor.
On ju je vozio otkad je govorila i znao ju je vjerojatno bolje nego njezini roditelji. Gledao je kako odrasta, uvijek ju je čuvala dadilja i njemu je uvijek bilo žao što je imala život koji nikad nije tražila.
"Dušo," Joel je ubrzao. " Žao mi je zbog sinoć."
"Skroz si zaboravio? Nešto je iskrslo? Bio si na sastanku?" Carrie-Ann je izrekla njegove najpoznatije izlike.
"Iskupit ću ti se, Ja-"
"Nemoj davat obećanja koja ne možeš ispuniti." Prekinula ga je.
"Gdje si sad?"
"Tamo gdje ti nisi," Odgovorila je djetinjasti. " Morat ćes mi se isupiti jako dobro." Upozorila je.
"Budem, budem. Dođi do mene sutra? U 6?"
"Kod tebe sutra u 6." Ponovila je. "Doći ću."
"Dobro,"
"Nemoj me iznevjeriti, Joel."
"Neću , neću"
......
Sve oči su bile na Carrie-Ann iste stotinke kada je kročila na crveni tepih. Bljeskovi i vika sa svih strana. Svaki je magazin htio intervju i svaki je fotograf htio sliku, ali nije se mogla podijeliti na pola pa da se može i slikat i razgovarat sa velikim magazinima prije nego što ode.
Natalie i Tanya, njezine asistentice došle su sa njom kao potpora i prijateljice. Teško je imati puno prijatelja u LA, pa je Carrie-Ann zapela na one iz njezina tima.
Unutra, hotelska balska dvorana bila je prebražena u tematsku večer. Gosti su se držali koda oblačenja zbog čega je Carrie-Ann bila skeptična na početku.
Prvih par sati je provela razgovarajući sa svima o svemu. Puno poznatih ljudi je došlo. Carrie-Ann nije bila prijatelj s nikim od njih, samo ih je znala zato što je odrastala uz njih, ili su znali tko su njezini roditelji.
Carrie-Ann je bila zamoljena da se pojavi na pozornici, mrzila je javne govore, ali to je bilo nešto uz što je odrasla.
" Hvala svima što ste došli," Nasmijala se, elegantno držeći čašu šampanjca. " To puno znači meni i svima koji su upetljani, puno nam znači što ste došli i uložili toliko truda. Ja ih podupirem od kad imam 16, a sad imam 22, vidjela sam kako odrastaju i promijenili smo mnogo mladih života. Stoga još jednom , htjela bih reći hvala i uživajte u ostatku večere." Carrie-Ann se nasmijala te je sobu eruptirao glasan aplauz te je otišla sa pozornice i muzika je ponovno počela.
Carrie-Ann ispustila je izdah kako je Tanya došla do nje. " Bila si odlična." Nasmiješila se. "Stvarno odlična, Carrie."
Carrie-Ann dovršila je šampanjac u jednom gutljaju. "Hvala."
Tanya otšeče kako bi pričala sa nekim drugim kako Carrie-Ann posegne za još jednom čašom šampanjca.
" Nisam mislio da si šampanjac cura." Carrie-Ann pogleda prema glasu i zadivljena je na trenutak.
Čula je za Harryja Stylesa, naravno da je , tko nije? Ali nikada nije stupila u kontakt s njim. Oboje su se micali u drugačijim krugovima, on je letio po svijetu sa glazbom a ona je pokušavala biti sto odmaknutija od slave.
" Ja sam za sve, sve dok me to dovede do kraja." Našalila se.
Oboje su se nasmijali na trenutak.
"Harry" Predstavio se, pruživši ruku. Bila je iznenađena njegovom gestom. Svaki put kad bi upoznala nekog poznatog bio to pjevač, gluma ili model nikad se ne bi predstavili, samo su pretpostavili da ih se zna.
Carrie-Ann se rukovala sa osmijehom. "Carrie-Ann,"
"Jeli Carrie-Ann sa e ili bez?" Pitao je.
Bila je iznenađena opet. Nije bio iritantan kao sve kog upozna. "Bez."
Harry kimne glavom " Moja mama se zove Anne sa e, navodno je e velika izgovorna stvar."
Oboje su se nasmijali.
"Jeli ti zabavno?" Pitala ga je. Odrastanje s poznatim roditeljima i odlazak na elitne evente cijeli život te trenira da budeš najbolji u razgovorima htio ti to ili ne. Iako je ona mrzila biti u centru pažnje i dalje je znala kako održati razgovor.
"Da je ..." Harry je pristojno odbio konobara koji je držao šampanjac.
"Ne piješ?" Upitala je znatiželjno.
"Prolazim kroz faze." Rekao je.
Carrie-Ann naspe svoj. " Zar ne prolazimo svi."
Kada je Harry bio pozvan da priča sa nekim drugim Carrie-Ann si nije mogla pomoći a da se ne osjeća kao da nije imala dovoljno vremena s njim.
" Pokušat ću te naći prije nego što odeš?" Harry je nesigurno pitao kao da joj je pročitao misli.
Nasmijala se i pristojno kimnula glavom. " Naravno, zabavi se."
Pogledao ju je zadnji put prije nego što je otišao pričati sa nekim drugim. Carrie-Ann je ostala da se zabavlja sama još jednom, to nije trajalo dugo kada joj je prišla grupa Blogera.
I dok je stajala i pričala nije si mogla pomoć i primijetit Harryjev osmijeh svaki put kada bi im se pogledi sreli.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tnx <3
instagram - radosevicena
twitter- LovePeaceHappines
možete me pratiti ako želite
pritisnite vote <3
Part 1
Start from the beginning