Τα μάτια της Νίνας μονομιάς γέμισαν δάκρυα, όμως πριν προλάβουν να μουσκέψουν το στέρνο του Άλεξ, έβαλε το χέρι της ανάμεσα στο σώμα του και το πρόσωπό της, ώστε να κυλήσουν εκεί όσα δεν θα πρόλαβε να συγκρατήσει.
«Ίσως και να έχεις δίκιο.», του είπε και ευτυχώς πρόλαβε να συνέλθει πριν ο Άλεξ καταλάβει πόσο είχε ταραχθεί.
«Τί άνθρωπος ήταν;»
«Άλεξ, γιατί πρέπει να την κάνουμε αυτή τη συζήτηση τώρα;», αναφώνησε ενοχλημένη. Ο Άλεξ αντιμετώπισε καχύποπτα αυτή την τόσο απότομη απάντηση της, αλλά και την ταραχή που αποτυπώθηκε στον τόνο της φωνής της.
«Προσπαθώ να καταλάβω γιατί συμπεριφερόταν έτσι.»
«Ένας μαλάκας ήταν. Ένας δύστροπος και οξύθυμος μαλάκας. Ξόδεψα ένα χρόνο σχεδόν από τη ζωή μου προσπαθώντας να καταλάβω γιατί συμπεριφερόταν έτσι και δεν πρόκειται να χαραμίσω την ώρα που περνάμε μαζί, σκεφτόμενη πάλι τα ίδια και τα ίδια. Και ξέρεις γιατί; Γιατί τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα πως δεν υπήρχε λογική στη συμπεριφορά του. Απλά γούσταρε να μου φέρεται σκατά κι εγώ ήμουν μια ηλίθια που το ανεχόταν.»
«Πρόσεχε πώς εκφράζεσαι για την κοπέλα μου, γιατί θα σε μαλώσω, να το ξέρεις.», της απάντησε προσπαθώντας να καταλαγιάσει την ένταση που είχε πάρει ξαφνικά η συζήτησή τους και στη συνέχεια έκανε να την φιλήσει. Με δισταγμό κατάφερε η Νίνα να ανταποκριθεί στο φιλί του, δείχνοντας έτσι πως είχε ταραχθεί πολύ περισσότερο απ' όσο έδειχνε.
«Μπορούμε να κοιμηθούμε τώρα; Δεν θέλω να μιλήσω άλλο γι' αυτό.»
«Νίνα,...»
«Κάποια στιγμή θα το κάνω, στο υπόσχομαι.», τον παρακάλεσε με φωνή που έτρεμε. «Σου ορκίζομαι πως κάποια στιγμή που θα αισθανθώ έτοιμη θα στα πω όλα. Σε παρακαλώ, όμως, όχι τώρα.»
«Όπως θες.», της είπε σαστισμένος, δίνοντάς της ένα τελευταίο φιλί πριν εκείνη ξαπλώσει ξανά στην αγκαλιά του για να κοιμηθεί. «Δεν πρόκειται να σε πιέσω για κάτι. Ότι κι αν είναι αυτό, θα το συζητήσουμε όταν θα είσαι έτοιμη.»
Η Νίνα ακούμπησε ξανά το κεφάλι της στο στέρνο του και κρύβοντας το πρόσωπό της στο λαιμό του, έκλεισε τα μάτια της κι αποκοιμήθηκε. Ο Άλεξ όσο και να προσπάθησε κι αυτός να κοιμηθεί μαζί της, δεν του κόλλαγε με τίποτα ύπνος. Το μυαλό του είχε σκαλώσει στην τελευταία της κουβέντα, αφήνοντάς τον ανήσυχο κι αρκετά θορυβημένο. «Οξύθυμος;», αναρωτήθηκε και πάλι. Η λέξη αυτή έπαιζε ξανά και ξανά μες στο μυαλό του, αναγκάζοντάς τον να φτιάχνει άσχημα σενάρια που τον κράτησαν τον ξάγρυπνο σχεδόν όλη τη νύχτα. «Τί εννοούσε όταν έλεγε οξύθυμος;», επανέλαβε από μέσα του όμως, όσες φορές κι αν σκέφτηκε τα αψυχολόγητα λόγια που του είπε η Νίνα πριν κοιμηθεί, δεν μπόρεσε να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Μέχρι που ξαφνικά συνδύασε μες στο μυαλό του την αντίδρασή της την πρώτη φορά που την πήρε για να χορέψουν, την αψυχολόγητη κουβέντα της: «Μην μ' ακουμπάς!» αλλά και τις υποψίες του Μάρκου πως κάτι πολύ άσχημο είχε συμβεί στο παρελθόν που την έκανε να φρικάρει τόσο πολύ. Ο Άλεξ έριξε μια ματιά στη Νίνα, έτσι όπως κοιμόταν γαλήνια μες στην αγκαλιά του, κι ύστερα έπιασε ταραγμένος το μέτωπο του με το χέρι του. Ο Μάρκος είχε δίκιο. Δεν έβγαζε νόημα η αντίδρασή της, κάτι άλλο είχε συμβεί. Και πιο συγκεκριμένα,... το μόνο σενάριο που του ερχόταν στο μυαλό εκείνη τη στιγμή, ήταν και το χειρότερο.
YOU ARE READING
Dreams of Dancing...
RomanceΝίνα: Τον θέλει σαν τρελή, αλλά πρέπει πάσει θυσία να μείνει μακριά του. Άλεξ: Την θέλει σαν τρελός και δεν θα αφήσει τίποτα να τον εμποδίσει από το να την κερδίσει. Εσείς; Τί θα κάνατε αν θέλατε κάποιον πάρα πολύ, όμως δεν μπορούσατε να τον έχετε;
Μάθε με να χορεύω!
Start from the beginning