6. Kapitola -překvapení

25 3 0
                                    

Ráno mě probudilo slunce, které mi svítilo do očí. Když jsem se podívala na mobil zjistila jsem, že jsem vstala o deset minut později než normálně. Rychle jsem se připravila a pak hned pospíchala k autu.

Do práce to stíháš v pohodě, ne jako první den v práci, ale doopravdy.

Den v práci byl celkem normální, až na to, že Robin vypadal dost smutně.. Ale nechtěla jsem ho otravovat. Přes tento den jsem se o hodně víc seznámila s Lili, byla to fakt moc fajn holka. Byli jsme spolu na obědě a domluvili jsme se, že po práci zajdeme na kafe. Na to jsem se moc těšila, jen Robin mi dělal starost.. Normálně je to snad nejvíce šťastný člověk, kterého znám..

Po práci jsem teda s Lili vyrazila na kafe. Obě jsme si dali laté a při jeho popíjení jsme kecali.. "Ty máš přítele?" Zeptala jsem se ze zvědavosti, ale raději jsem rychle dodala "Jestli mi to nechceš říkat, tak to samozdřejmě neříkej!" Ona se na mě podívala a řekla zřetelné "Ne." Pak jsme si povídali o práci o životě a tak.. Bylo to moc fajn a tak jsem si řekla, že by jsem Lili mohla pozvat k sobě domů.. "Lili?" "No?" "Nechtěla by jsi zajít ke mně?" Nejdřív se na mě podívala udiveným pohledem, ale když se vzpamatovala řekla hned "Ano, byla by jsem moc ráda!"

Tak jsme se vydali ke mně domů. Cestou jsem Lili vysvětlila, že ten byt není skoro vůbec zařízený. Ona mi říkala, že tu taky moc dlouho nežije "Já tu bydlím.. tak jeden měsíc? Takže neboj chápu tě."

Když jsme byli konečně v bytě rozmýšleli jsme se co by jsme mohli dělat.. V tu chvíli mě napadlo, že by jsme něco mohli uvařit nebo upéct. A tak jsme tak udělali. Pekli jsme mufiny s čokoládovou polevou. Když jsme je připravovali zase jsme se nasmáli, tak jako se směji s Robinem.. Furt dokola a dokola..

Když jsme je dopekli, hned jsme ochutnali výsledek. Byli fakt moc dobrý! Z toho všeho vaření jsme byli unevené a tak jsme se svalili na gauč..

Pochvíli, co jsme leželi na gauči mi pohladila nohu.. To jsem se opravdu lekla, když jsem si sedla, tak mě hned políbila na má ústa.. Bylo to něco neskutečného. Já se k mému překvapení nebránila.. Neviděla jsem v tom důvod.. Pak mě začala hladit po celém těle a při tom mě líbala. Pak se mě zeptala "Ty jsi lesba?" Chvíli jsem nad tím přemýšlela a řekla jsem "Já vlastně nevím.." "Jsi z toho asi hodně zblblá co?" "Jo to máš pravdu" pak mi začala sundavat tričko a já jí to její. Chvíli jsme tam jen tak seděli a dívali se na sebe.. Byla moc hezká, ale já vůbec nevěděla co dělám.. Pak nastalo to co asi každému dojde..

Po tom co jsme vedle sebe leželi nahé zeptala se mě "Bereš toto jako úlet nebo jako něco co pro tebe něco znamená?" V tu chvíli jsem jí na její otázku vlastně nebyla schopna odpovědět.. "Já vlastně nevím.. Jsem celkem hodně zmatená.." Ona mě, ale utišila polibkem.. Asi jí docházelo, že to může být naposledy, co to může udělat.. Pak z ní vypadlo "Raději tě teď nechám přemýšlet.. " Začla se oblékat a potom mi dala možná její poslední polibek..

Z dneška jsem hodně zmatená..

Tak co říkáte na nové události v příběhu? Napište do komentů a jestli se vám líbila, budu moc ráda za vote! :)

Příběh SofiKde žijí příběhy. Začni objevovat