''Θα μου πεις τι εγινε;''Ανακαθεται καλυτερα στο κρεβατι.''Ευχομαι να ειναι κατι σημαντικο γιατι η κοπελα ηταν καλη...''Λεει γελωντας πονηρα.
''Δεν ξερω απο που να αρχισω.''Πρεπει να το παρω απο την αρχη το θεμα με την Εβελιν.Και πρεπει να του εξηγησω οτι νιωθω κατι παραπανω.
''Εφαγες χυλοπιτα Ιθανουλη;''Κρυφογελαει.
''Ο Karl δεν τρωει ποτε χυλοπιτα!''Φωναζω κλοτσοντας την καρεκλα του γραφειου του.
''Κοιτα αν θες να καταστρεψεις κατι μπορεις να πας και σπιτι σου.Δεν εχω λεφτα εγω να κανω συνεχεια ανακαινηση το δωματιο μου..''Στριφογυριζει τα ματια του.
''Τι ειπες ρε μαλακισμενο;''Ορμαω πανω του αρπαζωντας τον απο τον λαιμο.
''Πας καλα; Τι εχεις παθει;''Με σμπρωχνει απο πανω του.Σηκωνεται ορθιος κοιτωντας πισω μου.
''Μπελλα;''Λεει σιγανα.Γυριζω πισω και βλεπω δυο βουρκωμενα παιδικα ματακια.Ισως ειναι σαν του μικρου Τζοναθαν.
''Θελω να φυγει.''Λεει το κοριτσακι με τρεμαμενη φωνη...Δεν με κοιταζει καν.Με φοβαται.Οπως με φοβοταν ο Τζοναθαν.
''Τωρα θα φυγει.''Μου λεει κοιτωντας με στα ματια.Σκυβω το κεφαλι.
''Συγνωμη φιλε , δεν ...''Παω να παω αλλα με προλαβαινει με την ψιλη του φωνη.
''Ειναι καλυτερα να φυγεις Ιθαν.''Με διωχνει κανονικα καθως πλησιαζει την μικρη και την παιρνει στην αγκαλια του.
''Και που να παω;''Τσιμπαω τον εαυτο μου για να μην κλαψω.Τα εχω κανει σκατα.Μου ερχεται αμεσως η εικονα της Εβελιν στο παρκινγκ.Εφυγα και την αφησα μονη.Πως θα γυρισει αραγε σπιτι; Εφυγα για να μην την καταστρεψω ομως το ειχα κανει ηδη.
''Σπιτι σου.''Ανοιγει πολυ την πορτα.
''Δεν εχω...''Βγαινω απο την πορτα του δωματιου του.Κατεβαινω τις σκαλες και βγαινω απο την πορτα.
Αμεσως μεγαλες σταγονες βροχης πεφτουν στο προσωπο μου.Ο ουρανος πλεον ειναι πολυ σκοτεινος.Το εξωτερικο ισσοροπει με το εσωτερικο μου. Για ακομα μια φορα.
''Εισαι δυνατος,μπορεις και μονος μωρο μου.Πανε να ηρεμισεις τωρα.Ξες εσυ που να πας για να νιωσεις σπιτι σου.''Η μορφη της Καθριν εμφανιζεται μεσα στις σταγονες τις βροχης.Γελαω δυνατα.
''Δεν πηγαινω εκει.Δεν θα παω.Δεν θα σου κανω την χαρη.Θες να καταστραφω παλι; Τοσες μερες δεν σε σκευτηκα ουτε μια φορα.Και τωρα ξαναερχεσαι λες και ειμαι κανας τρελος; Δεν σε θελω.Δεν ειμαι ερωτευμενος μαζι σου πλεον.Ειμαι με την Εβελιν.Χανω τον ελεγχο μαζι της.Δες πως εχω καταληξει.Πως ειμαι.Και ολα αυτα εξαιτιας της.Γιατι ειναι το πιο ομορφο πλασμα που εχω δει. Και δεν συγκρινεστε πουθενα. Εσυ με αυτην πουθενα.Φυγε και μην ξαναερθεις.το καταλαβες;''Φωναζω στο πουθενα της φαντασιας μου. Τα λογια μου χανονται μεσα στον δυνατο ηχο της βροχης που πεφτει στην παγωμενη ασφαλτο.
YOU ARE READING
Fireproof Hearts.
Teen FictionΜπορεις να αρνηθείς τον έρωτα; Μπορείς να πείς όχι στην αγάπη; Αντέχεις την φωτία; Μια φορά ηταν αρκετή για τον Ίθαν. Ατίθασος και κυρίως ζόρικος. Δεν τον ένοιαζαν οι άλλοι μονάχα ο εαυτός του. Η Έβελιν , ενα φαινομενικά συνηθισμένο κορίτσι. Κανείς...
Part 34
Start from the beginning