Sofie:  -Nu are rsot sa suferi pentru el, nu stie ce a pierdut. Hei, poti sa-i demonstrezi ca nu-ti pasa de el si sa-ti gasesti si tu un baiat mult mai dragut ca el.

Anna:  -Mi-au ajuns baietii pentru un moment, mai bine ma preocup de hobby-urile mele si de vacanta in L.A

Sofie:   -Asa te vreau, eu acuma nu mai mananc merg sa ma pregatesc.


Apartamentul 2J

Kendall:   -Familie sa nu ma asteptati la cina ca am alte planuri.

Logan:       -Te-a chemat Gustavo la studio?

Kendall:    -Nu, merg pana la Pet shop cu Sofie si vreau sa-i fac o surpriza. Dar nu va zic ce surpriza e pentru ca e secret.

James:      -Sincer nu eram curiosi.

Katie se aproprie de James si il trage de par.

Katie:      -Macar Kendall nu joaca fetele pe degete cum faci tu.

James:    -Cum adica? Eu sunt singur, nu am pe nimeni.

Katie:     -Uite si raspunsul...baietii astia.


Dupa o ora

Sofie: "Eram in culmea fericirii, dar habar nu am de ce. De nerabdare am inceput sa ma joc cu bratara cu cheia sol primita de la tata si mi-am amintit de cum Kendall mi-a gasit-o si dupa a trebuit sa ies cu el"

Cineva se aproprie de Sofie si o saruta pe gat oprindu-i sirul gandurilor.

Kendall:    -Ce miros dulce ai...parca ai fi o acadea.

Sofie:          -In sfarsit ai ajuns, mergem?

Kendall:    -Vad ca esti nerabdatoare sa mergem la Pet Shop.

Sofie:         -Ti se pare doar. "Pornim spre Pet Shop, era un soare arzator...clar o sa fac insolatie"

Kendall:    -Si Sofie care sunt animalutele tale preferate? 

Sofie:         -Pai am mai multe, dar un top 3 ar fi pisicutele, ursii panda si ursii koala. 

Kendall:    -Mie imi plac serpii, paianjenii si crocodilii *se uita si rade la ce fata a facut Sofie* Nu te speria, glumeam.

Sofie:          -Imi place ca ai simtul umorului.

Kendall:    -Mi s-a mai spus.

Sofie:         -Mama ta nu se pune. Uite am ajuns.

Kendall:   -Ai scapat usor de data asta.


Sofie Pov

    Cum am intrat in Pet Shop primul lucru ce mi-a sarit in ochi a fost o pisicuta cu blanita maronie si cu o pata neagra pe ochiul stang. Asa de dragut este, recunosc, iubesc pisicile, sunt asa de kawaii mai ales cand le vezi pernutele de pe labute. 

    

Kendall Pov

    Vad ca Sofie iubeste la nebunie pisicile si ca a pus ochii pe acel puiut. Asa de draguta e cu pisicuta in brate. Si pisicutei ii place sa fie alintata de Sofie.

 Kendall:        -Scuzati-ma, cat costa acea pisicuta?

Vanzatoare:  -Imi pare rau, dar nu este de vanzare, este mascota acestui magazin.

Kendall:          -Cum adica?

Vanzatoare:  -Este o politica a magazinelor ca fiecare magazin sa aiba un animal dragalas care sa atraga clienti in magazin.

Kendall:        -Mi-a venit o idee cum o putem scoate la capat.


Sofie:           -Kendall, unde ai fost plecat?

Kendall:     -Eram  langa tine, dar erai asa de preocupata de acea pisicuta ca nu m-ai observat.

Sofie:          -M-a cam luat valul cand am vazut aceasta pisicuta, nu-i asa ca e adorabila?

Kendall:     -Da, seamana cu tine. "M-am plimbat cu Sofie prin tot magazinul si  ma comparase cu un peste grasut si galben. Trebuie sa ma apuc de sala."

Sofie:  " Sincer mi-a placut sa stau cu Kendall  in Pet Shop, ma uit la ceas si observ ca au trecut deja o ora de gand am intrat in Pet Shop, ce repede a zburat timpul" Kendall, cred ca ar trebuii sa plecam..

Kendall:     -Desigur asteapta-ma afara ca vin intr-un moment.


In fata la Palm Woods

Sofie:      -Kendall, mi-a placut azi la Pet Shop, a fost foarte frumos ca am fost in compania ta.

Kendall: -Niciodata nu ai vorbit asa frumos cu mine.

Sofie:       -Nici sa nu te obisnuiesti asa.

Kendall: -Inchide te rog ochii.

Sofie:      -Sa am incredere in tine?

Kendall:  -Inchide-i si iti spun eu cand sa-i deschizi *isi scoate sapca* acuma poti sa deschizi ochii.

Kendall:  -Inchide-i si iti spun eu cand sa-i deschizi *isi scoate sapca* acuma poti sa deschizi ochii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Sofie:      -Nu cred, pisicuta din Pet Shop, dar cum, adica, nu mai inteleg...

Kendall: -Am vazut ca ti-a placut pisica asa ca m-am gandit ca e un cadou perfect pentru tine.

Sofie:      -Deci nu pot sa cred, e cel mai frumos cadou pe care l-am putut primi vreodata. Kendall?

Kendall: -Da?  

Sofie il apuca pe Kendall de camasa si il saruta/


Kendall Pov 

Nu pot sa cred, visez, Sofie are buzele asa de moi si calde, ma baga in diabet deja. O iubesc foarte mult si as face orice sa stiu ca e fericita.


Kendall:    -Se pare ca suntem un cuplu?

Sofie:         -Da, asa e.

Pisica se urcase pe umarul lui Kendall si il linse pe gat.

Sofie: *razand in hohote* Te mai place cineva.




       Hei, m-am gandit si nu renunt la carte ci doar o pun in pauza, o sa incerc de acuma ca sa pun un capitol la fiecare 2 saptamani cel mult....si multumesc ceror care le place cartea, va iubesc <3

      Va doresc un weekend fain in continuare...si nu maine scoala :'( vreau vacanta sincer.


Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum