"Öyle bir şeye şahit olmak zorunda kaldığın için üzgünüm" dedi Yoraell. Gerçekten üzgün görünüyordu.
"Üzülme" dedi Rein. "Bu acıyı tek başına yaşamak zorunda değilsin. Sana yardım edeceğim. Artık benimle birliktesin, Yuran'la birliktesin."
Rein Yoraell'e elini uzattı. Yoraell tamamen refleksle onun elini tuttu. Daha önce hiçbir bağlanma töreninde ona elini uzatan efendisi olmamıştı. Elini tuttuğunda Rein'in sıcaklığı Yoraell'in soğuk parmaklarını yakmıştı.
Rein Yoraell'e gülümsedi.
"Daha konuşacak çok şeyimiz var ama önce sana bir isim vermeliyim" dedi Rein. "Bundan sonra senin adın üçümüzün arasında kalacak. Sen benim için Yoraell, diğerleri için Raviel olacaksın."
"Raviel.." diye mırıldandı Yoraell. İsmin tınısı hoşuna gitmişti. Çevresindeki hava da hoşlandığını belirtircesine titreşti. Rein de onun yüzündeki memnun ifadeden ismi beğendiğini anlamıştı. Rahatlayarak elini gevşetti ve sıkıca tuttuğu Yoraell'in elini serbest bıraktı.
"Geri çekil, Rein" dedi Yoraell elini çekerek. Yoraell'in arkasındaki büyük çember iyice parlayarak tiz bir ses çıkarmıştı. Yuran Rein'i omuzlarından tutarak birkaç adım geriletti.
"Ben Yoraell, yeni adımı kabul ediyorum. Bundan sonra Raviel olacağım. Efendimi ve efendimin değer verdiği şeyleri koruyacağım. Efendimin arzularını kendi arzum sayıp gerçekleştirmek için tüm gücümü kullanacağım. Ben Raviel, adımı kabul ediyorum. Hava her şeye şahit olsun."
Yoraell'in kolları bir anda iki yana açılınca Rein irkildi.
"Ne oluyor?" diye sordu Yuran'a endişeyle.
"Hava onu kabul ediyor" dedi Yuran sessizce. O da ilk defa bir hava perisinin bağlanmasını izliyordu.
Yoraell'in saçları çembere doğru havalandı. Rein ve Yoraell'in çevresinde sert bir rüzgar esti. Rein sanki aralarında canlı bir şey varmış gibi hissetmişti. Rüzgar Rein'in saçlarını da havalandırdı ve Rein yanağına dokunan yumuşak esintiyi hissetti.
Yoraell'in etrafındaki rüzgarsa biraz daha sertti. Rein kendisini hafifçe okşayan rüzgarın Yoraell'in yanağını çizdiğini gördü. Yoraell de gözlerini kapatmış, kaşlarını çatmıştı. Sanki Yoraell ve hava savaşıyormuş gibiydi.
"Havaya hükmetmenin zor olduğunu duymuştum" dedi hemen yanındaki Yuran.
Rein endişeyle Yoraell'e baktı. Yoraell'in çemberinde çakan ufak yıldırım Rein'i şaşırtmıştı. Birkaç kez Yoraell'in çevresinde de yıldırım çaktı ve sonra bitti. Saldırgan hava anında sakinleşti. Rein kısa sürdüğü için sevinmişti. Bir anlığına Yoraell'e bir şey olacağını sanmıştı.
"Lanet hava, her seferinde benimle savaşıyor" diye mırıldandı Yoraell gözlerini açarak. Rein tuttuğu nefesini verdi.
"Korktum bir an, Yuran'da böyle olmamıştı."
"Toprak sakindir hava kadar hırçın olmaz" dedi Yuran öne doğru bir adım atarak. Yoraell çemberini hala kaldırmamıştı.
"Ne oluyor?" diye sordu onun zihnine.
"Benden bir şey istiyor" dedi Yoraell. Yuran bir adım daha yaklaştı.
"Ne diyorsun?" dedi şaşırarak. "Bağlanma çemberi ne istiyor olabilir ki?!"
Çember gümüşi parıltılarını söndüreceğine daha da arttırıyordu. Yoraell'in kolları hala iki yanında açıktı ve oldukça savunmasız görünüyordu.
"Ne oldu?" dedi Rein onlara yaklaşarak. "Neden kaybolmuyor?"
"Rein.." dedi Yoraell. Ne diyeceğini düşünürken Yuran'dan gelen toprak kokusunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
FantasyKIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."
19. BÖLÜM
En başından başla