Un geamăt involuntar îmi scapă printre buze, iar el mârâie pe gâtul meu, prinzându-mă de talie şi răsturnându-ne ca să stea deasupra mea. "Mi-ai... lipsit... atât de... mult." Spune în timp ce îmi suge pielea de pe gât. Nu pot să-mi ţin ochii deschişi, se simte prea bine. Îmi descheie jacheta şi se uită în jos la mine cu ochi flămânzi. Nu îmi cere permisiunea înainte să tragă de material, ridicându-mi tricoul peste cap şi inspirând profund atunci când îmi arcuiesc spatele ca să îmi desfac sutienul.
"Mi-a lipsit corpul tău... felul în care te potriveşti perfect în mâna mea." Mormăie şi îmi strânge sânii. Eu gem din nou, iar el îşi apasă pelvisul pe abdomenul meu. Respiraţia amândurora e rapidă şi necontrolată şi nu mi l-am dorit niciodată mai mult. Se pare că schimbul nostru de sentimente nu a schimbat pasiunea copleşitoare dintre noi. Mă bucur. Mâna lui alunecă pe abdomenul meu gol şi în jos ca să îmi desfacă un nasture de la blugi. În timp ce degetele lui intră în lenjeria mea, el îmi şopteşte în ureche: "Mi-a lipsit cât de umedă eşti mereu pentru mine." Expiră. Cuvintele lui îmi fac lucruri necurate. Îmi ridic din nou şoldurile, implorând contactul.
"Ce vrei, Tessa?" Respiră greoi în scobitura gâtului meu.
"Pe tine." Răspund înainte ca mintea mea să poată procesa ceea ce tocmai am spus. Ştiu că e adevărat, îl vreau pe Harry, în cel mai primitiv şi profund mod posibil. Degetul lui alunecă uşor în mine, iar capul meu cade pe pernă, el pompând înăuntru şi înapoi afară.
"Îmi place să te privesc, să văd cât de bine pot să te fac să te simţi." Spune, iar eu gem în răspuns. Mâinile mele îi prind tricoul la spate. E prea îmbrăcat, dar eu nu pot să formez o propoziţie coerentă ca să-i cer să le dea jos. Cum am ajuns de la 'te urăsc' la 'te iubesc' la asta? Nu-mi pasă care e răspunsul totuşi. Îmi pasă doar de felul în care mă face să mă simt acum, de felul în care mă face să mă simt mereu. Corpul lui alunecă în jos peste al meu, iar el îşi scoate mâna din pantalonii meu. Mă smiorcăi din cauza pierderii contactului, iar el zâmbeşte. Mâinile lui îmi trag blugii şi lenjeria in jos, iar eu fac semn spre corpul lui complet îmbrăcat.
"Dezbracă-te!" Îi spun, iar el chicoteşte.
"Da, doamnă!" Rânjeşte şi îşi trage tricoul peste cap, dezvăluindu-şi pielea tatuată. Vreau să trasez cu limba absolut fiecare contur al fiecărui tatuaj.
Înainte ca vreunul dintre noi să strice momentul cu vorbe, îi prind părul şi îi trag faţă lângă a mea. Îl sărut uşor şi scurt pe buze înainte să îi sărut gâtul. Din experienţa mea limitată, dar minuţioasă, în satisfacerea lui Harry, ştiu că locul de pe gât chiar de deasupra claviculei îl înnebuneşte. Apăs săruturi umede şi calde pe gâtul lui, simţindu-i corpul agitându-se şi tensionându-se atunci când îmi ridic din nou şoldurile. Senzaţia corpului sau gol deasupra corpului meu e perfectă. Deja am început amândoi să transpirăm, în ciuda faptului că suntem ambii complet dezbrăcaţi. Dacă facem o mică mişcare, asta se va duce la alt nivel. Un nivel pe care nu am fost niciodată pregătită să îl ating, până acum. Muşchii tari ai lui Harry mişcându-se sub braţele lui în timp ce el se freacă încet de mine, gemând, sunt prea mult ca să rezist.
"Harry..." Gem atunci când alunecă din nou pe mine.
"Da, iubito?" Se opreşte din a se mişca. Îmi aduc călcâiele pe coapsele lui, forţându-l să se mişte din nou. Ochii lui se închid. "La dracu." Geme.
"Vreau să..." Spun.
"Vrei să ce?" Respiraţia lui e fierbinte şi grea pe pielea mea lipicioasă.
"Vreau să... ştii tu..." Spun. În ciuda poziţiei intime în care suntem acum, mă simt jenată.
"Aa." Spune. Se opreşte din nou din mişcare şi se uită în ochii mei. Pare să ducă un fel de luptă interioară cu el însuşi. "Eu... nu ştiu dacă e o idee bună."
Ce? "De ce?" Îl împing de pe mine. Iar începem.
"Nu... nu, iubito. Mă refer că nu în seara asta." Mă prinde în braţele lui şi mă pune pe o parte, culcându-se lângă mine. Nu pot să mă uit la el, sunt prea umilită.
"Ascultă, uită-te la mine." Îmi spune, ridicându-mi bărbia. "Vreau.La dracu, vreau! Mai mult decât orice, crede-mă. Am vrut să te simt în jurul meu de când te-am cunoscut, dar eu... cred doar că după tot ce s-a întâmplat azi şi... Vreau doar să fii pregătită. Adică pregătită cu adevărat, pentru că odată ce facem asta, e gata făcut. Nu poţi s-o iei înapoi." Umilirea mea se uşurează, iar eu mă uit la el.
Ştiu că are dreptate. Ştiu că am nevoie să mă gândesc mai mult la asta, dar îmi vine greu să cred că răspunsul meu va fi altul mâine. Ar trebui să mă gândesc la asta atunci când nu sunt sub influenţa corpului său gol frecându-se peste al meu.
"Nu fi supărată pe mine, te rog, doar gândeşte-te la asta puţin şi, dacă eşti sigură că vrei să o faci, o să te fut cu plăcere. Din nou şi nou, oricând şi oriunde vrei. Vreau să..."
"Bine! Bine!" Îmi aduc mâna să îi acopăr gura. El râde în palma mea şi ridică din umeri ca şi cum ar zice: 'doar spuneam şi eu'.
Când îmi iau mâna de pe gura lui, îmi muşcă jucăuş palma şi mă trage înspre el. "Bănuiesc că ar trebui să mă îmbrac ca să nu mai fii atât de tentată." Mă tachinează, iar eu mă înroşesc.
Nu pot să mă decid care aspect e mai surprinzător: faptul că am sugerat să facem sex sau faptul că m-a respectat suficient încât să mă refuze.
"Dar, mai întâi, lasă-mă să te fac să te simţi bine." Murmură şi mă întoarce pe spate într-o mişcare rapidă. Gura lui se duce între picioarele mele şi, în câteva minute, picioarele îmi tremură, iar eu îmi acopăr gura cu mâna ca să mă împiedic din a-i ţipa numele.
Capitolul 72
Începe de la început