1.BÖLÜM "YOLCULUK"

En başından başla
                                    

19:40 Başlama gene uyuyorum ben uyanınca mesaj atarim.Ayrıca yanimda kimse yok tek oturuyorum.Öptüm kocaman

Tam uyuyacaktim ki 1 aydir bekledigim mesaj geldi elim ayağıma dolanıp kendimi topladım ve mesajı Actim

19:46 Kimle konusuyorsun?

Bir aydir bekledigim mesaj bu değildi ama bekledigim insandandi.Ona onu çok ozledigimi yazmak istiyordum ama onun bunu bilmesini istemiyordum.

19:47 Sanane

Yine küfür edeceğini sanıyordum ama mesajı görür görmez aradi. Acip açmamak ta kararsizdim ama yine de açma isteğim agir basiyordu

''Efendim''
''Ne yapıyorsun ''
''Sanane bundan ''
''Nasil banane sen yine simardin bakıyorum. ''Onunla ters konuşmam simardigim anlamına geliyordu onun icin .
''Simarmadim.Ne istiyorsun gene hem bunun için mi aradin? ''
''Mersin e gidiyormuussun benim niye haberim yok ?''

Özlemişti beni biliyordum seninden de belliydi hem kirmamak için çok zorlanıyordu.Genelde özlediği zaman küfür etmez gerçi eder ama uzatmaz onu tersledigim zaman konuyu değiştirir.Biliyordum iste onu tepeden tirnaga asik olduğum her şeyini ezbere de biliyordum neyi sevdiğini neye sinirlendigini bi durumda ne yapacagini konuşmalarından o gün ki ruh halini her şeyini biliyordum.

''Beni aldattigin için özür bile dilemedin hadi özrü geçtim tek bi mesaj dahi atmadin simdi ne hakla bana mesaj atip ariyabiliyorsun kimsin ya sen kimsin de bana hesap soruyorsun !'' cevap vermesini beklemeden telefonu suratına kapattim.Normalde telefonu suratına kapattıktan sonra bi dünya küfür ederdi ama işler bu sefer öyle değildi ya 1 ay da çok değişmişti ya da yine oynuyordu her zaman ki gibi.
Bunlari söylerken gözlerim dolmuştu beni aldattigi aklima geldikçe kendime hakim olamiyordum o günden sonra ilk defa konuşuyorduk beni ariyacagini biliyordum aradigi zaman neler söylemem gerektiğini defalarca kafamda kurmuş ezberlemiştim ama simdi aklima tek kelimesi dahi gelmiyordu.
Telefonu kapattıktan sonra mesaj geldi.

20:03 Özür dilerim...

Ondan ilk defa böyle bisey görüyordum ilk defa özür diliyordu.Alas benden ÖZÜR DİLİYORDUU

Buna rağmen yumusamamakta kararliydim.

20:05 Bu artik hic bir şeyi degistirmez lütfen daha fazla yazıp beni üzme alistim artik ben sensizlige senden bi haber alamamaya unuturumda bi gün.

20:06 Bunu yapmak zorunda değilsin beni unutmak zorunda değilsin.Özür diledim ama beni bilirsin iste.

20:06 En çok ta bundan nefret ediyorum ya zaten .

20:06 Çok konuşmada nereye vardin nerdesin yaninda kim oturuyor?

Cevap vermemekte kararliydim telefonu tuş kilidine sokup kafami cama yasladim onunla gecen boktan 1 yil gozumun önünde belirlmisti.Ama onu hala çok seviyordum. Naparsa yapsin bi turlu bitiremiyordum onu.

Bi tesiste durduk elimi yüzümü yikamak için lavobaya gittim.Lavobadan ciktiktan sonra telefonum caldi Allahim nolursun o olsun diye dua ettim telefonu cebimden cikarip hizla ariyan isme baktim evet oydu ne değiştide bu kadar üstüme düşüyordu.

Eskiden olsa cevap vermedigimde ben yazmiyana kadar yazmazdi.Acip sesini duymak istiyordum ama bu benim için zor oluyordu sesini duyduğum an bogazimdski şeyin düğüm düğüm olmasına engel olamiyordum.Ve en çok ta onu özlediğimi anlamasindan korkuyordum beni güçsüz biri olarak görmesini istemiyordum. Telefonu acip ''Elzem seni aldatmadim '' demesini istiyordum onun kendini hakli cikaracak her kelimesine inanmak istiyordum ama o bunu yapmıyordu.Yaptim diyordu beni aldattigini böyle bi insan olduğunu söylüyordu napicaktim ben böyle bi insani olduğu gibi kabul mü edicektim ya da onu bu kadar severken ondan vazmi gecicektim.

Tam da açma düğmesine basicaktim ki telefon kapandı. Biraz içim burkuldu ama rahatladim da sayılabilirdi. Birdaha aramaz düşüncesine girip az da olsa rahatladi m cunkuykafami karistirmasini istemiyordum derken o kafa karistiran mesajlardan bi tanesi geldi.

20:34 görmediğin için acmadigini umuyorum aksi taktirde nolacagini biliyorsun.

Boyle kendinden emin konuşmaları beni deli ediyordu.O sinirle cevap yazdim.

20:34 Aksi takdiri hadi bakalim napcan ?

20:35 Elzem kafami daha fazla bozma nereye gidiyorsun niye gidiyorsun gittiğinden benim niye haberim yok.

Sinirlendiginin farkindaydim ama bu sefer ona yenilmicektim.

20:36 Senin niye haberin olsun ya 1 aydir mesaj attigin mi var hem seni ne ilgilendiriyor kimsin sen kim kimsin de benim hayatim seni ilgilendiriyor yine deli etmeye mi geldin sen beni.çıldırtma beni daha fazla defol gittt

Yine sinirlenmistim yine gözlerim dolmuştu.Yanagimdan süzülen yaşları elimin tersiyle sildim artik uyumak istiyordum ama onunla konuşmaya da ihtiyacım vardi.Allah kahretsin ki ona ihtiyacım vardi.Telefonumu kapattim artik hic bir şey dinlemek istemiyordum.Konustukca yoruluyordum konustukca kafam karisiyordu.

Cantamdan 2 gün önce basladigim ama bi türlü ikinci sayfasına gecmeye firsat bulamadigim kitabimi cikardim.O kafayla nasil okuyabilirdim bilmiyordum ama kafami dagitacak baska bisey yoktu.

Yemek icin durdugumuzda uykudan uyandım telefonumu acip açmamak için kararsizdim ama acmam gerekiyordu annem merak ederdi.
Hele ki babam zaten pekte içine sinmiyordu beni tek basına göndermek ama annem israr edince dayanamadı. Annemi çok severdi babam annem de babami.
Şanslıydım.Böyle iki insanin çocuğu olmak sans gerektirirdi.

Telefonumu actim annem aramisti bide mesaj birakmisti ''ben sana demedim mi o telefon kapanmicak diye acar acmaz ara hemen''
Mesajı görür görmez annemi aradim.'' Naptin dikkat et yatinca üstünü ört telefonunu kapatma '' laflarini bi kez daha tekrarladi.Azemin sesi de geliyordu telefonda onu istedim minnak askim şimdiden çok ozlemistim sesini duyunca kotu oldum bi ay onsuz nasil dayanicaktim.
Fazla uzatmadan telefonu kapattim.Ayagi kalkıp sacimi hafif at kuyruguyapip otobüsten assagi indm acikmistim burnuma mis gibi kokular geliyordu. Hemen bi tane restoranta girip yemek istedim. Yemeği beklerken aklima alas geldi. Acaba niye aramamisti veya mesaj birakmamisti diye düşündüm. Yemeği bitirdikten sonra lavobaya gittim elimi yüzümü yikayip ciktim.Telefonum caldi Alas mi diye heyecanlandim.Değildi ama yine de bana iyi gelebilecek biriydi.

''Efendim Arda ?''
''Alastan haberin var mi ''diye sordu panikligini belli ettirmeden.
''İyiyim Arda sen nasilsin '' dedim gözlerimi devirerek.
''kizim birak simdi trip yapmayi Alas yok en son konuştuğumuzda Elzemi almaya gidiyorum dedi ''
'' Sende bunu yedin öyle mi ben de seni zeki bilirdim.Bide kerem le dalga geceriz ''

''Lan ciddiyim 8 bucaktan beri haber yok telefonunu da acmiyor pezevenk eve de gitmemiş. ''en son konuştuğumuz saat oydu ama pek te inanmiyordum. ''Peki ben napiyim ''Dedim dalga geçer bi şekilde. ''Basina bela olma sini istemiyorsan ara gelmemesi için ikna et gerçi simdi çoktan yolu yarilamistir'' ''Sen ciddi sin ''Dedim kendimi toplayarak. ''Bende ciddiye almiyordum ama o saatten beri yok '' Tamam deyip telefonu alel acele kapattim.Arasamiydim bilmiyorum ama trip atmanin sirasi değildi. Her an herşeyi yapabilirdi bu piskopat.

''Hah bende seni bekliyordum bebeğim ''''Ya sen şuursuz musun naptigini öğrenebilir miyim ''dedim sinirli bi şekilde ''haa ben miyim şuursuz Kadir le ne isin var senin '' dedi ciddi tavrini takınarak.''Ne Kadiri be kafan mi iyi yine senin '' ''Ben bilmem oraya vardigimda senin de onun da organlarinizin yerini degistiricem haberin olsun '' dedi bagira bagira. Tamam is ciddiye binmisti ama beni bu kadar kiskanmazdi bu kadar önemsemezdi. Ne oluyordu bu çocuğa...

ARKADAŞLAR 2.BÖLÜM HAZIR OKURLARIM ÇOĞALMIYANA KADAR PAYLAŞMİCAM.SİZLERİ SEVİYORUM

Siyahın Masum TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin