Bramm!!

Bunyi kilat menyambar.SCoups menatap tingkapnya. Langit juga kelihatan mendung. Mata SCoups menatap marah kearah tingkap tersebut. Scoups segera keluar dari biliknya dan  menuju ke luar rumahnya. SCoups menatap langit. Mata menatap langit dengan seribu perasaan marah."Apa yang kau mahu! kau cuba menpersendakan aku atas nasib malang aku ini!! "SCoups menjerit seakan memarahi langit yang dia lihat.

Bram!!.

Sekali lagi kilat menyambar.

"Aku mencintai gadis itu dan kerana penyakit ini,aku harus melepasi perasaan aku pada gadis ituadakah kau rasa ini adil?"tanya SCoups keseorangan.

Awam juga kelihatan ingin mengeluarkan hujan.

Another Pov..

Minjae yang kebetulan baru keluar dari bilik tidurnya mendengar suara Scoups menjerit diluar rumah. "Siapa yang jerit tu? "Ucap Minjae. Dia mulai rasa kurang senang. Dengan pantas kakinya berjalan menuruni tangga.

End Pov...

Hujan lebat mulai turun namun Scoups masih ditengah tengah hujan.

"Apa yang cuba kau ingin katakan lagi?!kau turunkan hujan kerana sedih dengan nasib aku ini!! SEDIKIT PUN KAU TAK MENGUBAH SUASANA HATI AKU! AKU TAK INGIN MATI! AKU MAHU TERUS HIDUP!! "marah SCoups ditengah tengah hujan deras. Perlahan lahan badan Scoups mulai melemah. Scoups terduduk diatas bumi sambil menangis .

Minjae juga terkejut melihat SCoups bermandian hujan ditengah hujan petir. "Seungchul!! Masuk!! "Marah Minjae.

Falling In Luv Again ?!. ©Where stories live. Discover now