Ihneď ako som vyšiel z tepla domu celé telo mi ovial studený vietor. Môj pohľad sa zastavil na skupinke ľudí čakajúcich pred domom, ku ktorej som sa ihneď vydal. So všetkými som sa privítal a venoval im malý úsmev.
"Ahoj Alex." v ušiach sa mi ozval Mayin až príliš nadšený hlas a o pár sekúnd neskôr som už cítil ako sa jej ruky obmotali okolo môjho krku. Polohlasne som ju odzdravil. Vážne som na ňu teraz nemal ani tú najmenšiu náladu a hlavne nie po tom, čo mala čiastočnú zásluhu na našej hádke s Ellou.
Objatie som jej len letmo opätoval a trochu ju od seba odstrčil načo som si od nej vyslúžil nechápavý pohľad, ktorý som sa rozhodol neriešiť.
Mayu som mal rád, vážne sme si rozumeli a dokázali sa rozprávať o všetkom možnom, no celý náš vzťah som aspoň ja bral len z kamarátskeho hľadiska, ale poslednú dobu sami zdala Maya iná. Začala ma viac objímať a dotýkať sa ma. Už viac krát za túto dobu som začal vážne premýšľať o tom, čo mi vtedy povedala Ella o Mayi a jej chovaní voči mne.
No tak rýchlo ako táto myšlienka prišla tak tak isto rýchlo som ju aj vytesnil z hlavy. Nechcel som si priznať, že by to naozaj bolo tak ako som nechcel aby to bolo. Niečo vo mne mi však vravelo, že mala Ella pravdu.
"Počúvaš nás vôbec?" Ozval sa hlas vedľa mňa čím ma vyrušil z premýšľania. Nemal som ani potuchy o čom sa pred pár minútami rozprávalo.
"Prepáčte.. prepočul som čo ste vraveli." povedal som a ruky si strčil do predných vreciek od nohavíc.
"Možno keby si nelietal v tých svojich obláčikoch, tak by sa ti podarilo niečo zachytiť." odfrkol Theo, ktorého som si ani nevšimol, že tu stojí. Na jeho poznámku som vážne nemal chuť reagovať a tak som len prekrútil očami. Povedzme si pravdu. My dvaja sme si do oka teda práve nepadli.
"Dobre kľud.. Tak sa zamyslel a nepočul to.. Predsa sa nič strašné nestalo.. Nemusíš hneď vyskakovať." povedal Matias kľudným hlasom načo som mu venoval vďačný úškrn.
Bez ďalších slov sme sa všetci vybrali ku autu, do ktorého sme nastúpili. Nebolo práve dvakrát pohodlné sedieť natlačený na zadných sedačkách, no nemohol som sa moc sťažovať.
⚫️⚫️
Pozrel som sa na mobil, ktorý ukazoval 19:45 čo znamenalo, že sme tu už strávili hodinu aj niečo. Bolo to naozaj skvelé na nejaký čas vypadnúť do mesta a ničím sa nezaoberať, len pozorovať ako sa biele kolíky rútia k zemi, no povedal by som, že už som mal na dnešok dosť.Celý čas keď som mal chvíľu kľud a ostatný boli zabraný do hry som premýšľal nad Ellou. Postupne som si v hlave prehrával posledných pár týždňov dozadu a skoro všade boli spomienky na chvíle s Mayou, no Ella nikde.
A vtedy v tej chvíli mi to všetko došlo. Došlo mi ako som sa ku nej celý čas správal. Celých posratých pár týždňov som ju ignoroval a svoj voľný čas trávil len s Mayou. Elle som venoval len to minimum z môjho času a aj dnes kedy som s ňou mohol konečne stráviť celý večer som ju opäť odkopol a radšej išiel na nejaký bowling.
"Panebože." Pošepol som si sám pre seba.
Gratulujem Alex.. Konečne ti doplo, že si sa celý ten čas správal ku Elle ako úplný idiot.. Vážne ti tlieskam, no nepríde ti, že ti to doplo trošku.. Neskoro? Vieš keď už Ella v tebe nemá takú dôveru a váš vzťah pomaly začína stagnovať.. Ozval sa môj vnútorný hlas, ktorého slová ma dostatočne znepokojili. Vedel som, že vo všetkom, čo povedal mal pravdu a práve to ma znepokojovalo ešte viac.
YOU ARE READING
Ella and Alex
RomanceElla Reed a Alex Thomson. Alex je 19-násť ročný chlapec a najlepší kamarát Ellinho brata. Ella nikdy nebola dôležitou súčasťou Alexovho života. Vždy to bola len Matiasova mladšia sestra. No to sa zmenilo dňom kedy Ella dovŕšila 15-násť rokov. Od to...
48.••
Start from the beginning